Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö tavallinen mies kelpaa naisille?

Vierailija
17.05.2020 |

Olen ihan tavallinen mies. On ihan hyvä työ ja ok palkka eli raha-asiat on kunnossa. Pukeudun ihan siististi, mutta en silleen ”trendikkäästi” kun ei muoti kiinnosta. Kavereita ei ole oikeastaan ollenkaan, paitsi yksi vanha koulukaveri jonka näen ehkä muutaman kerran vuodessa. Päivät kuluu lähinnä kotona löhötessä, nettiä selatessa ja telkkaria katsellessa, vaikka eihän sieltä tulee oikein mitään hyviä ohjelmia. Harrastuksia ei ole eikä nyt hirveästi kiinnostakaan mikään, vaikka aina kaikki sanoo että harrastuksista voi löytää naisen. Jostain syystä en kelpaa naisille, eikö tällainen ihan tavallinen mies kelpaa vai?

Kommentit (649)

Vierailija
161/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset aika harvoin kulkee ovelta ovelle kyselemässä, että alatko mun kans suhteeseen.

Moinen käytös olisi vielä 50 vuotta sitten johtanut loppuiäksi höpölään.

Niin kun naiset odottavat itse, että heidät haetaan kun tarjokkaita on jonoksi asti.

Kyllä minä ainakin osaan tehdä tuttavuutta kiinnostavan ihmisen kanssa, vaikka nainen olenkin. Ilmeisesti "tavallisilta" miehiltä ei saa odottaa samaa? Olisiko pitänyt käydä opiskeluaikana bileissä kysymässä siltä baarin nurkassa yksin istuvalta mieheltä, että oletko mahdollisesti ihastunut minuun, voisinko tarjota seuraa ja seksiä?

Seksin tarjoaminen olisi aika tökeröä eikö vain? Mutta ei tosiaan tapahdu niin, että neito lähtestyisi nurkassa yksin istuvaa miestä ja heippaisi mitäs tänne kuuluu tule muiden messiin könsikäs! Toisin päin herrasmiehet saattavat olla huomaavaisempia. Toki se vaatii rohkeutta.

Aivan, seksin tarjoaminen olisi tökeröä. Joka tapauksessa nämä nurkassa viihtyvät miehet kaikesta päätellen odottavat, että joku käy hakemassa heidät sieltä nurkasta sekä kirjaimellisesti että kuvaannollisesti, ts. että joku muu on vastuussa heidän onnellisuudestaan.

Voihan sen noinkin ankeasti ja epähumanistisesti ajatella mutta herrasmiehet vastaavassa tilanteessa poimivat yksin drinksunsa kanssa olevan neitosen muiden mukaan ellei neito vastaan pane. Eikä kukaan ajattele kenenkään vastuuta onnellisuudesta. Siis ei poissulkevaa olemista vaan mukaansa tempaavaa.

Vierailija
162/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, tavallinen nainen, en ole katsonut tänään telkkaria, koska en sellaista omista.

En ole koskaan seurustellut, joten mulla on paljon vapaa-aikaa. Luen lääkiksen pääsykokeisiin näin kolmekymppisenä, koska on kiinnostavaa oppia uusia asioita ja kehittää itseään.

Jumppaan päivittäin, koska kyllästyin olemaan lievästi ylipainoinen. Muutan elämässäni asioita, koska haluan olla terve ja tulla toimeen paremmin.

Tänään olen selvittänyt sukupuutani 1700-luvulle saakka, koska historia on kiinnostavaa.

Teen vapaaehtoistyötä löytökoirien parissa, ne parantavat mielentilaa ja tulee käytyä enemmän kävelyllä.

Pidän puutarhanhoidosta: kasvatan puita tammenterhoista sekä itselleni vihanneksia ja yrttejä kesäisin.

En silti kelpaa miehille ja tuskin tulen koskaan kelpaamaankaan. Mutta sitten täytyy itse tehdä muita juttuja, jotka tuovat iloa.

Kavereita ei juuri ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata enää antaa neuvoja tälle ap:lke, kun ei sitä oikeasti kiinnosta

Se haluaa vain vinkua ja valittaa. Vika on naisissa, ei hänessä. Hohoijaa- lopettakaa jo hyvät naiset

En minä väitä että naisissa on vikaa ja joistain ihan tavallisista naisista olen ollut kiinnostunutkin, mutta harmittaa vaan kun ne ei ole sitten olleetkaan minuun ihastuneita ja mietin vaan, mistä se johtuu.

Oletko sitten kuvitellut, että aina kun kiinnostuu jostain ihmisestä tai ihastuu, saa vastakaikua? Ehei. Voi ei. Join the club! Varmasti tapahtunut aivan jokaiselle ja monta kertaa.

Ei siihen ole mitään yhtä syytä, että ei ihastu. Eipä sitä osaa sanoa sitäkään, miksi joskus ihastuu.

Joskus olen miettinyt, miten epätodennäköistä on, että juuri kaksi tiettyä ihmistä rakastuu toisiinsa. Lopulta ihme, että niin kuitenkin tapahtuu jatkuvasti. n50+

Samaa olen monesti ihmetellyt. Sitä kuitenkin tapahtuu, eikä kyse ole siitä että ihmiset vain "tyytyisivät" toisiinsa. Sen parhaankaan mahdollisen ehdokkaan kanssa ei välttämättä synkkaa tunnetasolla vaikka muuten kaikki olisi pintapuolisesti täydellistä. Rakastuminen vaatii tunnesiteen. Ja se taas ei liity millään tavalla ulkonäköön tai muuhun sellaiseen kuten pintapuoliset ihastukset, joten siinä mielessä jokaisella on yhtäläiset mahdollisuudet, kunhan vain ensin ihmeen kaupalla sattuisi törmäämään juuri siihen sopivaan tyyppiin. :)

M37, eiköhän tässä tarkoiteta harrastuksilla sitä, että ylipäätään tekee edes jotakin, joka innostaa ja on sellainen asia, mistä saa arkeensa virtaa ja iloa. Olipa sitten kyse kädentaidoista, musiikista, konsolipeleistä, autojutuista, vaikka vapaaehtoistyöstä jonkin järjestön parissa. Ei tässä ole tarkoituskaan, että pitäisi näön vuoksi alkaa harrastaa, että vaikuttaisi kiinnostavalta naisten silmissä, vaan että kun löydät sen jutun, joka sinuun todella iskee, silloin itse saat siitä elämääsi sisältöä ja sen myötä todennäköisesti myös olet kiinnostava. Ainakin niiden naisten mielestä, jotka pitävät arvossa juuri niitä asioita.

Ja 139, on tämä sivusto kuitenkin vauva.fi jo ihan nimeltään. Luonnollisesti avoin keskustelupaikkahan tämä on.

Juurihan minä aikaisemmin kerroin harrastuksistani ja siihen sitten kommentoitiin, että kotona kökkivä luuseri. Hyvä, että riittää aikaa edes noihin.

M37

Pahoittelut, M37, nyt meni varmaan ap:n kanssa sekaisin. (Enkä ole tuo rumasti kommentoinut. Luulenpa, että useammallakin menee nyt sekaisin sinun ja ap:n viestit.)

Minusta sinulla on ihan hyviä harrastuksia, ei ainakaan minulle olisi minkäänlainen este kiinnostukselle. Ystäväni löysi tosi hyvän miehen sellaisesta vähän hiljaisemmasta metsästäjä/kalastaja-tyypistä, mutta se kyllä vaati aika ison aloitteen ja vaivannäön naiselta, että sai potkittua miehen liikkeelle sieltä eräjutuistaan. Nyt harrastavat yhdessä ja homma toimii hyvin. Mutta vaikka siellä salojen perällä olisi miten hyviä miehiä, niin on tosi vaikea törmätä sellaisiin, jos on nainen joka ei itse metsästä tai kalasta...

Vierailija
164/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se haluaa vain vinkua ja valittaa. Vika on naisissa, ei hänessä. Hohoijaa- lopettakaa jo hyvät naiset

En minä väitä että naisissa on vikaa ja joistain ihan tavallisista naisista olen ollut kiinnostunutkin, mutta harmittaa vaan kun ne ei ole sitten olleetkaan minuun ihastuneita ja mietin vaan, mistä se johtuu.

Millaisia ne naiset olivat, joista olet kiinnostunut? Miksi kiinnostuit juuri heistä? Mikä sinua heissä kiinnosti ja kuinka yritit itse vaikuttaa kiinnostavalta heidän silmissään?

Amk:ssa oli ihan fiksun oloisia tavallisia naisia, jotka kiinnosti minua. Mä olin siellä vaan oma itseni, en silleen erityisesti yrittänyt tehdä vaikutusta kehenkään.

Eli tietävätkö nämä naiset tänä päivänäkään, että olit kiinnostunut heistä?

Vierailija
165/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mielestäni ap ei ole millään tavalla tavallinen mies, koska elämä on vain töitä ja sohvalla löhöilyä, ei kiinnostuksen kohteita, mielipiteitä, harrastuksia ym. mitä pidän normaaliin elämään kuuluvina asioina.

Se ettei välttämättä ole kavereita pystyy kyllä jotenkin ymmärtämään, koska tutustuminen ja kavereiden saaminen ei ole kaikille helppoa, mutta kaikki muut asiat kyllä tekevät ap:sta kaikkea muuta kun normaalin tavallisen miehen.

Vierailija
166/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaisia ne naiset olivat, joista olet kiinnostunut? Miksi kiinnostuit juuri heistä? Mikä sinua heissä kiinnosti ja kuinka yritit itse vaikuttaa kiinnostavalta heidän silmissään?

Amk:ssa oli ihan fiksun oloisia tavallisia naisia, jotka kiinnosti minua. Mä olin siellä vaan oma itseni, en silleen erityisesti yrittänyt tehdä vaikutusta kehenkään.

Eli tietävätkö nämä naiset tänä päivänäkään, että olit kiinnostunut heistä?

En tiedä, mutta ei ainakaan mulle koskaan edes hymyilleet.

Vierailija
167/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin ajattelen näin pessimistisesti, mutta luulen, että ap:n on parasta hyväksyä ettei parisuhdetta löydy. Ideaali olisi löytää toinen sohvalla löhöilijä, jota ei mikään kiinnosta, mutta kahden passiivisen ja epäsosiaalisen kohtaaminen olisi epätodennäköistä. Tuskin viihtyisitte edes toistenne seurassa?

Sen sijaan ketjussa kirjoittanut koiraharrastajamies, sinä varmasti löydät parisuhteen. Vaikutat kiinnostavalta ja fiksulta kirjoitusten perusteella.

Vierailija
168/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset aika harvoin kulkee ovelta ovelle kyselemässä, että alatko mun kans suhteeseen.

Moinen käytös olisi vielä 50 vuotta sitten johtanut loppuiäksi höpölään.

Niin kun naiset odottavat itse, että heidät haetaan kun tarjokkaita on jonoksi asti.

Kyllä minä ainakin osaan tehdä tuttavuutta kiinnostavan ihmisen kanssa, vaikka nainen olenkin. Ilmeisesti "tavallisilta" miehiltä ei saa odottaa samaa? Olisiko pitänyt käydä opiskeluaikana bileissä kysymässä siltä baarin nurkassa yksin istuvalta mieheltä, että oletko mahdollisesti ihastunut minuun, voisinko tarjota seuraa ja seksiä?

Seksin tarjoaminen olisi aika tökeröä eikö vain? Mutta ei tosiaan tapahdu niin, että neito lähtestyisi nurkassa yksin istuvaa miestä ja heippaisi mitäs tänne kuuluu tule muiden messiin könsikäs! Toisin päin herrasmiehet saattavat olla huomaavaisempia. Toki se vaatii rohkeutta.

Aivan, seksin tarjoaminen olisi tökeröä. Joka tapauksessa nämä nurkassa viihtyvät miehet kaikesta päätellen odottavat, että joku käy hakemassa heidät sieltä nurkasta sekä kirjaimellisesti että kuvaannollisesti, ts. että joku muu on vastuussa heidän onnellisuudestaan.

Voihan sen noinkin ankeasti ja epähumanistisesti ajatella mutta herrasmiehet vastaavassa tilanteessa poimivat yksin drinksunsa kanssa olevan neitosen muiden mukaan ellei neito vastaan pane. Eikä kukaan ajattele kenenkään vastuuta onnellisuudesta. Siis ei poissulkevaa olemista vaan mukaansa tempaavaa.

Hakematta ketään seuraan saattaa niitä takiaisia siellä baarissa kuitenkin saada. Miesten harvemmin tarvitsee miettiä mitä jos tuo ei uskokaan ettei hänen seuraansa kaivata ja mitkä voi seuraukset siitä olla.

Vierailija
169/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä, tavallinen nainen, en ole katsonut tänään telkkaria, koska en sellaista omista.

En ole koskaan seurustellut, joten mulla on paljon vapaa-aikaa. Luen lääkiksen pääsykokeisiin näin kolmekymppisenä, koska on kiinnostavaa oppia uusia asioita ja kehittää itseään.

Jumppaan päivittäin, koska kyllästyin olemaan lievästi ylipainoinen. Muutan elämässäni asioita, koska haluan olla terve ja tulla toimeen paremmin.

Tänään olen selvittänyt sukupuutani 1700-luvulle saakka, koska historia on kiinnostavaa.

Teen vapaaehtoistyötä löytökoirien parissa, ne parantavat mielentilaa ja tulee käytyä enemmän kävelyllä.

Pidän puutarhanhoidosta: kasvatan puita tammenterhoista sekä itselleni vihanneksia ja yrttejä kesäisin.

En silti kelpaa miehille ja tuskin tulen koskaan kelpaamaankaan. Mutta sitten täytyy itse tehdä muita juttuja, jotka tuovat iloa.

Kavereita ei juuri ole.

Kuulostat tosi mukavalta, harmi että kaverit ovat vähissä. Älä ajattele niin, ettet kelpaisi. Sama tilanne täälläkin on, hiljaista on miesten suhteen. Korona-aika rajoittaa ystävien tapaamista, vaikka heitä onkin.

Toisaalta, jos ajattelee asiaa, niin eipä tässä itsekään ole tullut tehtyä mitään asian eteen tänäänkään. ;) Olen tehnyt kotitöitä, ulkoillut ja istunut tässä vauva-palstan äärellä vaikka en osu palstan alkuperäiseen kohderyhmään. Onko tuo ihmekään, jos ei tule törmättyä potentiaalisiin kumppaniehdokkaisiin.

Tarvittaisiin jokin kohtaamispaikka meille tavallisille ihmisille, jotka etsimme toista tavallista ihmistä. Muu kuin baari, deittisovellus tai vastaava.

Vierailija
170/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvoin ajattelen näin pessimistisesti, mutta luulen, että ap:n on parasta hyväksyä ettei parisuhdetta löydy. Ideaali olisi löytää toinen sohvalla löhöilijä, jota ei mikään kiinnosta, mutta kahden passiivisen ja epäsosiaalisen kohtaaminen olisi epätodennäköistä. Tuskin viihtyisitte edes toistenne seurassa?

Sen sijaan ketjussa kirjoittanut koiraharrastajamies, sinä varmasti löydät parisuhteen. Vaikutat kiinnostavalta ja fiksulta kirjoitusten perusteella.

Ai että mun pitää sitten vain hyväksyä, että tällainen tavallinen mies ei voi päästä parisuhteeseen. Kai se vaan sitten on niin.

Vierailija
171/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että mun pitää sitten vain hyväksyä, että tällainen tavallinen mies ei voi päästä parisuhteeseen. Kai se vaan sitten on niin.

Et ole tavallinen

Vierailija
172/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on jo annettu hyviä neuvoja, millä voit todennäköisemmin päästä parisuhteeseen. Et ole vastannut sellaisiin viesteihin mitään. Miksi et? Etkö halua nähdä sitä vähääkään vaivaa? Sitten on ehkä mahdollista, että jäät edelleenkin yksin.

Vierailija
173/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sitten kuvitellut, että aina kun kiinnostuu jostain ihmisestä tai ihastuu, saa vastakaikua? Ehei. Voi ei. Join the club! Varmasti tapahtunut aivan jokaiselle ja monta kertaa.

Ei siihen ole mitään yhtä syytä, että ei ihastu. Eipä sitä osaa sanoa sitäkään, miksi joskus ihastuu.

Joskus olen miettinyt, miten epätodennäköistä on, että juuri kaksi tiettyä ihmistä rakastuu toisiinsa. Lopulta ihme, että niin kuitenkin tapahtuu jatkuvasti. n50+

Samaa olen monesti ihmetellyt. Sitä kuitenkin tapahtuu, eikä kyse ole siitä että ihmiset vain "tyytyisivät" toisiinsa. Sen parhaankaan mahdollisen ehdokkaan kanssa ei välttämättä synkkaa tunnetasolla vaikka muuten kaikki olisi pintapuolisesti täydellistä. Rakastuminen vaatii tunnesiteen. Ja se taas ei liity millään tavalla ulkonäköön tai muuhun sellaiseen kuten pintapuoliset ihastukset, joten siinä mielessä jokaisella on yhtäläiset mahdollisuudet, kunhan vain ensin ihmeen kaupalla sattuisi törmäämään juuri siihen sopivaan tyyppiin. :)

M37, eiköhän tässä tarkoiteta harrastuksilla sitä, että ylipäätään tekee edes jotakin, joka innostaa ja on sellainen asia, mistä saa arkeensa virtaa ja iloa. Olipa sitten kyse kädentaidoista, musiikista, konsolipeleistä, autojutuista, vaikka vapaaehtoistyöstä jonkin järjestön parissa. Ei tässä ole tarkoituskaan, että pitäisi näön vuoksi alkaa harrastaa, että vaikuttaisi kiinnostavalta naisten silmissä, vaan että kun löydät sen jutun, joka sinuun todella iskee, silloin itse saat siitä elämääsi sisältöä ja sen myötä todennäköisesti myös olet kiinnostava. Ainakin niiden naisten mielestä, jotka pitävät arvossa juuri niitä asioita.

Ja 139, on tämä sivusto kuitenkin vauva.fi jo ihan nimeltään. Luonnollisesti avoin keskustelupaikkahan tämä on.

Juurihan minä aikaisemmin kerroin harrastuksistani ja siihen sitten kommentoitiin, että kotona kökkivä luuseri. Hyvä, että riittää aikaa edes noihin.

M37

Pahoittelut, M37, nyt meni varmaan ap:n kanssa sekaisin. (Enkä ole tuo rumasti kommentoinut. Luulenpa, että useammallakin menee nyt sekaisin sinun ja ap:n viestit.)

Minusta sinulla on ihan hyviä harrastuksia, ei ainakaan minulle olisi minkäänlainen este kiinnostukselle. Ystäväni löysi tosi hyvän miehen sellaisesta vähän hiljaisemmasta metsästäjä/kalastaja-tyypistä, mutta se kyllä vaati aika ison aloitteen ja vaivannäön naiselta, että sai potkittua miehen liikkeelle sieltä eräjutuistaan. Nyt harrastavat yhdessä ja homma toimii hyvin. Mutta vaikka siellä salojen perällä olisi miten hyviä miehiä, niin on tosi vaikea törmätä sellaisiin, jos on nainen joka ei itse metsästä tai kalasta...

Metsästys, kalastus, moottorijutut ja penkkiurheilu harrastuksina on kyllä miehessä selkeä tun off.

Vierailija
174/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin seurustella kaltaisesi "tavallisen miehen" kanssa.

Ei siitä mitään tullut. En jaksanut istua sohvalla kanssasi. Pitkin hampain lähdit ns. rientoihin kun kotona olisi ollut parempi, siellä sohvalla.

Mikäli tiedossa oli myös olutta, sinne lähdit mieluusti.

Yhteinen tekeminen oli se sitten pyörän kevät kunnostus, kävelylenkki, kummipojan ristäiset = ei kiinnosta.

Vaikeaa oli olla. Joten päätin suhteen.

Vierailija
175/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Metsästys, kalastus, moottorijutut ja penkkiurheilu harrastuksina on kyllä miehessä selkeä tun off.

No eikä ole.

Sama kuin meiltä naisilta kiellettäisiin kutominen.

Höpönhöpö.

Vierailija
176/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä ketjussa on jo annettu hyviä neuvoja, millä voit todennäköisemmin päästä parisuhteeseen. Et ole vastannut sellaisiin viesteihin mitään. Miksi et? Etkö halua nähdä sitä vähääkään vaivaa? Sitten on ehkä mahdollista, että jäät edelleenkin yksin.

Niitä ei kiinnosta. Ap:n ja M37 lisäksi M39 valittaa naisen puutetta kuitenkin ilmaisten olevansa enempi kallellaan Puolaan päin. Naispelolla oli hyvä jakso kunnes alkoi jälleen menemään kiukuttelijan tasolle.

Kulttimies paljastui syrjäytyneeksi.

Vierailija
177/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M37

Kenelle on, kenelle ei. Saa terveellistä lähiruokaa pöytään ja arvostan sitä, että mies nauttii luonnossa liikkumisesta ja ulkoilusta eikä vain jumita sisällä älylaitteiden kimpussa. Metsästys on muutakin kuin ampumista, se on myös riistan ja lähiluonnon hoitoa. Tuntemani metsästäjät ovat ainakin tällaisia. Kalastus on rentouttava harrastus, jossa voi nauttia hiljaisuudesta ja antaa mielen rauhoittua tämän hektisen maailman keskellä. Moottorijutut voivat viitata joko autojen ym laittoon, mikä on hyödyllinen kädentaito, ja esim. jenkkiautoharrastajat tekevät autoistaan todella kauniita, ja moottoriurheilu kertoo myös miehen seikkailunhalusta ja on yksi tapa purkaa adrenaliinia, jolloin ehkä muutoin jaksaa rauhoittua keskittymistä vaativiin asioihin.

Toki onhan kaiketi yhtä lailla niitäkin, jotka ajelevat karvanopat heiluen kylänraittia tai ammuskelevat pelkästä räiskimisen riemusta, mutta itse valitsisin mieluummin miehen, joka metsästää tai kalastaa kuin miehen, joka ammuskelee ihmisiä päähän konsolipelissä niin että veri roiskuu.

Vierailija
178/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä, että ulkoillessa tulee melkoinen määrä liikuntaa kuin itsestään ja saa raitista ilmaa.

Penkkiurheilun ystävä en ole itsekään, mutta kertoohan sekin siitä, että seuraa jotakin peliä, on siitä kiinnostunut ja näin ollen ei mitenkään välinpitämätön ja mielipiteetön. Voi olla että laji jota seuraa, on sellainen jota harrastaa itsekin? Ja onhan joka tapauksessa parempi seurata urheilua kuin vaikka jotain laadutonta tositv:tä.

Vierailija
179/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäänpä vielä edelleen, että moni tuntemani metsästävä ja kalastava mies on erittäin hyvä kokki ja kokeilee mielellään erilaisia ruokalajeja. Ei ollenkaan huono ominaisuus miehessä sekään.

Vierailija
180/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä, että ulkoillessa tulee melkoinen määrä liikuntaa kuin itsestään ja saa raitista ilmaa.

Penkkiurheilun ystävä en ole itsekään, mutta kertoohan sekin siitä, että seuraa jotakin peliä, on siitä kiinnostunut ja näin ollen ei mitenkään välinpitämätön ja mielipiteetön. Voi olla että laji jota seuraa, on sellainen jota harrastaa itsekin? Ja onhan joka tapauksessa parempi seurata urheilua kuin vaikka jotain laadutonta tositv:tä.

Tuo laaduton tosi-tv kolahtaa melko monen naisen kohdalla, nyt varovasti :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän