Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö tavallinen mies kelpaa naisille?

Vierailija
17.05.2020 |

Olen ihan tavallinen mies. On ihan hyvä työ ja ok palkka eli raha-asiat on kunnossa. Pukeudun ihan siististi, mutta en silleen ”trendikkäästi” kun ei muoti kiinnosta. Kavereita ei ole oikeastaan ollenkaan, paitsi yksi vanha koulukaveri jonka näen ehkä muutaman kerran vuodessa. Päivät kuluu lähinnä kotona löhötessä, nettiä selatessa ja telkkaria katsellessa, vaikka eihän sieltä tulee oikein mitään hyviä ohjelmia. Harrastuksia ei ole eikä nyt hirveästi kiinnostakaan mikään, vaikka aina kaikki sanoo että harrastuksista voi löytää naisen. Jostain syystä en kelpaa naisille, eikö tällainen ihan tavallinen mies kelpaa vai?

Kommentit (649)

Vierailija
201/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on ihan sama vaikka näyttäisit jumalalta ja pukeutuisit Versaceen, jos sun sielu on tätä luokkaa:

"eikä hirveästi kiinnostakaan mikään"

Ei ole tavallista, tervettä tai normaalia. Elätkö vain kulkeaksesi aivot tyhjänä ja sielu värähtämättä läpi tämän elämän? Hirvittävää.

Vierailija
202/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minulla on vähän vastaava tilanne kuin ap:lla. Itsellä vain on kyllä kiinnostuksenkin kohteita kuten maastopyöräily, moottoripyöräily, koirat, kalastus. Lisäksi opiskelen lisää alaani. Silti on se ihan sama liian tylsää tuomio.

Ei ne naistenkaan elämät kyllä erityisen jännittäviltä kuulosta nettideitti profiileissa, mutta miehiltä sitä kaivataan.

M37

No pointti on varmaan siinä, että ne kiinostuksen kohteet osuu yksiin. Jos naisen profiilissa lukee, että tykkää moottoripyöräilystä, niin herättäisikö kiinnostuksen?

Herättää ja herättikin, mutta ongelma onkin siinä ettei sillä moottoripyöräilystä kiinnostuneella naisella herännyt kiinnostus. Tämä sama kaava toistuu aina vaikka olisi samat kiinnostuksen kohteet. Ulkonäkö ei varmaan vaan riitä.

M37

Eli sitten pitää vain jatkaa etsintää, kunnes löytyy se, joka tykkääkin juuri sinusta. :) Minäkin tunnen monta naista, jotka harrastavat moottoripyöräilyä, ja myös monta sellaista, jotka eivät itse aja, mutta voisivat mielellään tulla kyytiin. :) Sinulla on sentään edellytykset kohdallaan siinä, että osaat selvästi ilmaista itseäsi vähän paremmin kuin keskustelun aloittaja ja olet muuallakin kuin kotona.

Minä en oikein usko tuohon täällä jatkuvasti toistuvaan "ulkonäkö ei riitä" -juttuun. Ne ovat makuasioita ja ihmisiä on niin monta etteivät kaikki ole samaa mieltä. Joko ihmiset ovat käsittämättömän tyhmiä ulkonäköön tuijottajia eivätkä näe kuin ne tietyt ihanteensa kohteet (yhtä lailla, olipa kyse miehistä tai naisista) ja narisevat sitten kun "ei ole ketään olemassakaan", tai sitten ne, jotka sopisivat yhteen oikeasti eivät vain onnistu kohtaamaan toisiaan. Itse uskon jälkimmäiseen, koska mieluummin ajattelen ihmisistä hyvää.

Se on vain tämä nykymedia ja nettimaailma, joka työntää valloille epärealistisia mielikuvia ihmisten ulkonäöstä. Katsokaa ympärillenne ulkona. Ei kukaan oikeasti ole sen rumempi tai kauniimpi. Mistä yksi tykkää, toinen ei. Se joka on yhdelle lyhyt, on toiselle pitkä. Joku tykkää laitetusta, toinen luonnollisesta, joku pitkästä tukasta, toinen lyhyestä. Jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset aika harvoin kulkee ovelta ovelle kyselemässä, että alatko mun kans suhteeseen.

Moinen käytös olisi vielä 50 vuotta sitten johtanut loppuiäksi höpölään.

Niin kun naiset odottavat itse, että heidät haetaan kun tarjokkaita on jonoksi asti.

Kyllä minä ainakin osaan tehdä tuttavuutta kiinnostavan ihmisen kanssa, vaikka nainen olenkin. Ilmeisesti "tavallisilta" miehiltä ei saa odottaa samaa? Olisiko pitänyt käydä opiskeluaikana bileissä kysymässä siltä baarin nurkassa yksin istuvalta mieheltä, että oletko mahdollisesti ihastunut minuun, voisinko tarjota seuraa ja seksiä?

Kyllä. Juuri noin sinun olisi pitänyt tehdä. Ensin väität osaavasi tehdä tuttavuutta, ja sitten heti perään kyselet tyhmiä. Huh huh.

Vierailija
204/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, et kuullosta minun korviini millään tavalla "tavalliselta". Mun tuntemat tavalliset miehet (ja naiset) on ihmisiä joilla on harrastuksia, sosiaalisia suhteita, innostusta elämää kohtaan, aktiivinen elämäntapa jne. Kuullostat mielestäni masentuneelta tms., jos mikään ei kiinnosta ja edes kavereita ei ole. En omista telkkaria enkä halua passivoitua jo nuorena, toivottavasti en vanhanakaan. Eli sohvalla istuva, telkkaria käyttävä kumppani on pahin kammo. Vanhempani ovat olleet yhdessä yli 30 vuotta ja yhä käyvät kulttuuririennoissa, harrastavat monipuolisesti, järjestävät illallisia, urheilevat, matkustavat ja käyvät loputtomia kiinnostavia keskusteluja keskenään. Sellainen on mielestäni "tavallisten" ihmisten hyvä suhde. Kumppanin raha-asiat ei kiinnosta pätkääkään jos on hyvä tyyppi jolla on intohimoa asioita suhteen. 

Vierailija
205/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä mistään kiinnostumaton sohvalla löllöilevä passiivisagressiivinen naisia omasta saamattomuudedtaan syyttävä tyyppi ei ole tavallinen eikä normaali.

Tavallinen mies kyllä kiinnostaa, yllä kuvattu tyyppi ei.

En minä ketään syytä, mutta ihmettelen vaan että eikö tavallinen mies kelpaa.

Kuten sanottu: meillä palstanaisilla on ihan varmasti jokaisella kotonaan ihan tavallinen mies.

Oikeastiko ajattelet, että täällä palstailee naisia, joiden puolisot ovat axleja tai leukalentäjiä?

Jep. Mun mies on varastomies, mutta hänellä on sielu. Hän syttyy asioista. Kiinnostuu. On utelias näkemään, maistamaan, kokemaan. Lukee, keskustelee. Meillä on arkista ja helkkarin hauskaa. Koetaan yhdessä pieniä juttuja, jotka tekevät onnelliseksi.

Vierailija
206/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tavallisella miehellä tarkoitat minun miestäni, joka on hauska, älykäs, 195 cm pitkä, atleettinen, kalju ja isovehkeinen, niin kyllä: tavallinen mies on kaikki mitä tarvitsen!

Vierailija
207/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tavallisella miehellä tarkoitat minun miestäni, joka on hauska, älykäs, 195 cm pitkä, atleettinen, kalju ja isovehkeinen, niin kyllä: tavallinen mies on kaikki mitä tarvitsen!

Missä sen tukka on? :(

Vierailija
208/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin pitkässä suhteessa. Tehtiin kaikkea yhdessä, matkusteltiin, käytiin tapahtumissa, ulkona, mökillä, kokattiin jne.

Nyt olen ollut yksin muutaman vuoden. Olen ihan tyytyväinen kotisohvalla, tv:tä kasoen, netissä surffaten, kuntoillen ja töitä tehden.

Voisin vielä alkaa suhteeseen, mutta tämä nykyinen elämäni vaikuttanee monen mielestä tylsältä, enkä jaksa muuta edes esittää. Jos siitä vaikeasta alkuvaiheesta jotenkin pääsisi jonkun kiinnostavan naisen kanssa eteenpäin, niin varmasti innostuisin taas tekemään yhdessä asioita monipuolisemmin. En usko, että sitä tulee ehkä koskaan tapahtumaan.

Vierailija
209/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on täynnä pääasiassa katkerien akkojen sugarcoatingia ja tekopyhää lätinää jostain henkevästä tekemisestä/keksustelusta/tms muusta jaadajaadasta.

Ei kannata ottaa tosissaan mitään mitä tässä ketjussa ns. naiset kertoilee.

Tuntuuko katkeralta huomata, ettei naisilla olekaan oikeasti mitään niitä "tavallisia miehiä" vastaan, vaan pelkästään passiiviset, seksin perään vonkuvat sitoutumiskammoiset eivät kiinnosta?

Vierailija
210/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju on täynnä pääasiassa katkerien akkojen sugarcoatingia ja tekopyhää lätinää jostain henkevästä tekemisestä/keksustelusta/tms muusta jaadajaadasta.

No, mitä sinä teet yhdessä kumppanisi kanssa?

Kyllä me keskustellaan. Ei aina henkeviä, mutta heitetään sitten vaikka vitsiä. Jos selataan nettiä ja tormätään hauskaan kuvaan, näytetään se toiselle ja nauretaan. Jutellaan ja mietitään seuraavan viikon ruokalistaa. Synkronoidaan aikatauluja. Välillä keskustellaan syvemmin, vaikka siitä mikä ärsyttää. Ihan normaalisti.

Normaali arki on normaalia arkea töissäkäynteineen, pyykinpesuineen ja ruuanlaittoineen. Viikoloppusin käydään vaikka leffassa. Tai kaupungilla. Tai kävelyllä. Jos ihan hurjaksi heittäydytään, mennään keilaamaan. Kumpikin on siinä ihan älyttömän huonoja, ja saadaan nauraa.

Eihän tää aina hirveen hohdokasta ole ja välillä on tylsää. Mutta pääosin mukavaa ja tavallista.

Vierailija
211/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata enää antaa neuvoja tälle ap:lke, kun ei sitä oikeasti kiinnosta

Se haluaa vain vinkua ja valittaa. Vika on naisissa, ei hänessä. Hohoijaa- lopettakaa jo hyvät naiset

En minä väitä että naisissa on vikaa ja joistain ihan tavallisista naisista olen ollut kiinnostunutkin, mutta harmittaa vaan kun ne ei ole sitten olleetkaan minuun ihastuneita ja mietin vaan, mistä se johtuu.

Millaisia ne naiset olivat, joista olet kiinnostunut? Miksi kiinnostuit juuri heistä? Mikä sinua heissä kiinnosti ja kuinka yritit itse vaikuttaa kiinnostavalta heidän silmissään?

Amk:ssa oli ihan fiksun oloisia tavallisia naisia, jotka kiinnosti minua. Mä olin siellä vaan oma itseni, en silleen erityisesti yrittänyt tehdä vaikutusta kehenkään.

Eli tietävätkö nämä naiset tänä päivänäkään, että olit kiinnostunut heistä?

En tiedä, mutta ei ainakaan mulle koskaan edes hymyilleet.

Eli et ilmaissut kiinnostustasi mitenkään?

Eli naiset eivät jaksa hymyillä ilman taka-ajatuksia? Naisia pitää aina palvoa ja liehitellä, ja sitten ehkä saa palkaksi hymyn?

Vierailija
212/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuonnit on teidänlaisia varten

Vierailija
213/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää, palstasiskot, miten onnekkaita olemme, kun meillä kaikilla on kotonamme alffffa. Itsekin luulin puolisoni olevan ihan tavallinen suomalainen mies, mutta jos kerran tavallinen mies ei saa naista niin silloinhan hänen pitää olla jotenkin epätavallinen.

Vierailija
214/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuuko katkeralta huomata, ettei naisilla olekaan oikeasti mitään niitä "tavallisia miehiä" vastaan, vaan pelkästään passiiviset, seksin perään vonkuvat sitoutumiskammoiset eivät kiinnosta?

Kieltämättä hieman häiritsee tuo naisten käsitys tavallisesta miehestä.

Vierailija
215/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset aika harvoin kulkee ovelta ovelle kyselemässä, että alatko mun kans suhteeseen.

Moinen käytös olisi vielä 50 vuotta sitten johtanut loppuiäksi höpölään.

Niin kun naiset odottavat itse, että heidät haetaan kun tarjokkaita on jonoksi asti.

Ei naisillakaan ottajia ole ellei mikään kiinnosta naista paitsi sohvalla makaaminen.

Tuollainen touhu kuulostaa masennukselta, ei tavalliselta.

Vierailija
216/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko lopputulema siis, että naisille ei tavallinen mies kelpaa? Käsitinkö oikein?

Tavallinen mies kelpaa, mutta ap ei ole tavallinen, ikävä kyllä. Tavallisella miehellä on kiinnostuksenkohteita ja persoonallisuus. Ap on ääriflegmaattinen, henkisesti ja fyysisesti. Se ei ole tavallisuutta, vaan huolestuttavaa ja epänormaalia.

Vierailija
217/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä hieman häiritsee tuo naisten käsitys tavallisesta miehestä.

Eli sinun mielestäsi tavallinen mies ei kiinnostu mistää, puhu yhtään mistään, harrasta mitään ja elämä on pelkää sohvalla oleilua töllön äärellä, jos ei ole töissä?

Selvisi miksi palsta uliuliuuleila ei ole mahdollisuutta parisuhteisiin, jos tuo on heistä sitä ihan tavanomaista miesten elämää.

Vierailija
218/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko lopputulema siis, että naisille ei tavallinen mies kelpaa? Käsitinkö oikein?

Tavallinen mies kelpaa, mutta ap ei ole tavallinen, ikävä kyllä. Tavallisella miehellä on kiinnostuksenkohteita ja persoonallisuus. Ap on ääriflegmaattinen, henkisesti ja fyysisesti. Se ei ole tavallisuutta, vaan huolestuttavaa ja epänormaalia.

Eipä näytä nuokaan määrittelemäsi tavalliset kelpaavan ilman ulkonäköä.

Vierailija
219/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä näytä nuokaan määrittelemäsi tavalliset kelpaavan ilman ulkonäköä.

Uskotko, että kaikilla meillä palstanaisilla on kotonamme komistukset, alffffat tai leukalentäjät? Oikeasti?

Vierailija
220/649 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minulla on vähän vastaava tilanne kuin ap:lla. Itsellä vain on kyllä kiinnostuksenkin kohteita kuten maastopyöräily, moottoripyöräily, koirat, kalastus. Lisäksi opiskelen lisää alaani. Silti on se ihan sama liian tylsää tuomio.

Ei ne naistenkaan elämät kyllä erityisen jännittäviltä kuulosta nettideitti profiileissa, mutta miehiltä sitä kaivataan.

M37

No pointti on varmaan siinä, että ne kiinostuksen kohteet osuu yksiin. Jos naisen profiilissa lukee, että tykkää moottoripyöräilystä, niin herättäisikö kiinnostuksen?

Herättää ja herättikin, mutta ongelma onkin siinä ettei sillä moottoripyöräilystä kiinnostuneella naisella herännyt kiinnostus. Tämä sama kaava toistuu aina vaikka olisi samat kiinnostuksen kohteet. Ulkonäkö ei varmaan vaan riitä.

M37

Eli sitten pitää vain jatkaa etsintää, kunnes löytyy se, joka tykkääkin juuri sinusta. :) Minäkin tunnen monta naista, jotka harrastavat moottoripyöräilyä, ja myös monta sellaista, jotka eivät itse aja, mutta voisivat mielellään tulla kyytiin. :) Sinulla on sentään edellytykset kohdallaan siinä, että osaat selvästi ilmaista itseäsi vähän paremmin kuin keskustelun aloittaja ja olet muuallakin kuin kotona.

Minä en oikein usko tuohon täällä jatkuvasti toistuvaan "ulkonäkö ei riitä" -juttuun. Ne ovat makuasioita ja ihmisiä on niin monta etteivät kaikki ole samaa mieltä. Joko ihmiset ovat käsittämättömän tyhmiä ulkonäköön tuijottajia eivätkä näe kuin ne tietyt ihanteensa kohteet (yhtä lailla, olipa kyse miehistä tai naisista) ja narisevat sitten kun "ei ole ketään olemassakaan", tai sitten ne, jotka sopisivat yhteen oikeasti eivät vain onnistu kohtaamaan toisiaan. Itse uskon jälkimmäiseen, koska mieluummin ajattelen ihmisistä hyvää.

Se on vain tämä nykymedia ja nettimaailma, joka työntää valloille epärealistisia mielikuvia ihmisten ulkonäöstä. Katsokaa ympärillenne ulkona. Ei kukaan oikeasti ole sen rumempi tai kauniimpi. Mistä yksi tykkää, toinen ei. Se joka on yhdelle lyhyt, on toiselle pitkä. Joku tykkää laitetusta, toinen luonnollisesta, joku pitkästä tukasta, toinen lyhyestä. Jne.

Niin kai, alkaa vaan muutaman vuoden jälkeen tuntua lähinnä lottovoittoon verrattavalta tapahtumalta.

M37

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä