Eikö tavallinen mies kelpaa naisille?
Olen ihan tavallinen mies. On ihan hyvä työ ja ok palkka eli raha-asiat on kunnossa. Pukeudun ihan siististi, mutta en silleen ”trendikkäästi” kun ei muoti kiinnosta. Kavereita ei ole oikeastaan ollenkaan, paitsi yksi vanha koulukaveri jonka näen ehkä muutaman kerran vuodessa. Päivät kuluu lähinnä kotona löhötessä, nettiä selatessa ja telkkaria katsellessa, vaikka eihän sieltä tulee oikein mitään hyviä ohjelmia. Harrastuksia ei ole eikä nyt hirveästi kiinnostakaan mikään, vaikka aina kaikki sanoo että harrastuksista voi löytää naisen. Jostain syystä en kelpaa naisille, eikö tällainen ihan tavallinen mies kelpaa vai?
Kommentit (649)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä pitkä ketju herätti ajatuksia. Minä olen tavallinen nainen. Ehkä tavallistakin tavallisemman näköinen, huonona päivänä suorastaan ruma. Silti olen solminut peräti kaksi avioliittoa koulutettujen ja varsin komeiden miesten kanssa. Eka liitto päättyi yhteisestä sopimuksesta, toinen kestänyt jo pari vuosikymmentä. En tänäkään päivänä oikein tiedä miksi he minusta kiinnostuivat, eivät ulkomuodon johdosta ainakaan, joku muu syy siihen oli oltava. Kauniimpia naisia olisi varmasti ollut tarjolla.
Pointti on se että selvästikään ulkomuoto ei ole miehellekään ainoa kriteeri kumppanin valinnassa, vaikka se miehelle on selvästi paljon tärkeämpi kriteeri kuin naiselle. Jos ulkomuoto olisi tärkein, minä olisin ja pysyisin ikisinkkuna. Joten haloo tavalliset miehet, ei naiset teitä yleensä ulkomuodon takia karsi, vaan joku muu syy siihen yleensä on. Mielenkiinnon kohteet, harrrastukset, se onko mies juuri tästä naisesta kiinnostunut, vai vaan iskemässä jotain random naista yms yms. Useimmiten ei mätsää koska ei vaan ole kemiaa puolin ja toisin. Se on ihan normaalia.
Aloittajan ongelma on selkeästi se että hän ei juuri liiku ihmisten ilmoilla missä voisi tavata potentiaalisia kumppaneita enemmän. Ja harvoin liikkuessaankin hän on flegmaattinen ja toivoo että joku nainen vaan hymyilisi hänelle. Jos joku nainen hymyilisi, mitä AP tekisi, todennäköisesti ei muuta kuin hymyilisi takaisin ja toivoisi että seuraavaksi nainen tekee aloitteen.
Pienet piirit, ei mielipiteitä eikä harrastuksia eikä uskallusta panna itseään likoon. Ei mitään henkistä tarttumapintaa toiselle ihmiselle. Siinä resepti ikisinkkuuteen kenelle hyvänsä. Jos AP hakisi vaikkapa uutta työpaikkaa samalla tarmolla kuin parisuhdetta, hän olisi luultavasti elämäntapatyötön.
Kauniit naiset ei monesti pidä itseään kauniina kun kuulevat, että joku pojalta näyttävä langanlaiha malli on kaunis miestenkin silmissä. Veikkaanpa vaan, että olet kaunis nainen.
No kauniisti ajateltu ja sanottu, mutta en todellakaan ole kaunis nainen. Se ei ole häirinnyt parisuhteiden muodostamista ylenmäärin, sen sijaan on hidastanut etenemistä työmarkkinoilla. Ainoa syy miksi haluaisin olla kauniimpi olisi se että etenisin urallani helpommin. Kauniit huomataan, rekrytoidaan ja ylennetään paljon taviksia nopeammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavalliset miehet, linkatkaa mielestänne tavallisen näköisten miesten kuvia, niin katsotaan onko ulkonäkö todella ongelma.
Laittaisin omani jos kehtaisin. Sen jälkeen ette enää ihmettelisi.
M37
Löydät googlella varmasti vastaavanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on lentokapteeni ja kyllä se on ihan tavallinen mies.
Eli niitä sitten kuitenkin oli mammojen miehillä. Varmaan alusvaatemallikin on sen puolison mielestä tavallinen. Sen jälkeen vaan muut "tavalliset" ei enää kelpaa.
Eli sohvalla tv:tä tuijottava mistään kiinnostumaton ameeba on tavallinen mies joista kaikkien naisten on kiinnostuttava, koska kaikki muut ovat laatikoleuka lentäjälääkärikalsarimalleja?
Kyllä. Juuri näin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallisella miehellä (ja naisella) on sosiaalinen verkosto ja kiinnostuksenkohteita / harrastuksia. Ap ei ole tavallinen mies vaan jotain ihan muuta.
No ei kuulosta ap tavalliselta vaan saamattomalta flegulta. Ilmeisesti odotat, että nainen tulee soittamaan ovikelloa?
No minne sitä voisi sitten mennä, kun ei ole harrastuksia eikä oikein mikään juttu kiinnosta niin paljon että alkaisin harrastamaan. Ja baareissa en viihdy.
ap
Korona-aikana ei mihinkään. Odota viisi vuotta, kehity ihmisenä ja palataan asiaan. Moido.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä pitkä ketju herätti ajatuksia. Minä olen tavallinen nainen. Ehkä tavallistakin tavallisemman näköinen, huonona päivänä suorastaan ruma. Silti olen solminut peräti kaksi avioliittoa koulutettujen ja varsin komeiden miesten kanssa. Eka liitto päättyi yhteisestä sopimuksesta, toinen kestänyt jo pari vuosikymmentä. En tänäkään päivänä oikein tiedä miksi he minusta kiinnostuivat, eivät ulkomuodon johdosta ainakaan, joku muu syy siihen oli oltava. Kauniimpia naisia olisi varmasti ollut tarjolla.
Pointti on se että selvästikään ulkomuoto ei ole miehellekään ainoa kriteeri kumppanin valinnassa, vaikka se miehelle on selvästi paljon tärkeämpi kriteeri kuin naiselle. Jos ulkomuoto olisi tärkein, minä olisin ja pysyisin ikisinkkuna. Joten haloo tavalliset miehet, ei naiset teitä yleensä ulkomuodon takia karsi, vaan joku muu syy siihen yleensä on. Mielenkiinnon kohteet, harrrastukset, se onko mies juuri tästä naisesta kiinnostunut, vai vaan iskemässä jotain random naista yms yms. Useimmiten ei mätsää koska ei vaan ole kemiaa puolin ja toisin. Se on ihan normaalia.
Aloittajan ongelma on selkeästi se että hän ei juuri liiku ihmisten ilmoilla missä voisi tavata potentiaalisia kumppaneita enemmän. Ja harvoin liikkuessaankin hän on flegmaattinen ja toivoo että joku nainen vaan hymyilisi hänelle. Jos joku nainen hymyilisi, mitä AP tekisi, todennäköisesti ei muuta kuin hymyilisi takaisin ja toivoisi että seuraavaksi nainen tekee aloitteen.
Pienet piirit, ei mielipiteitä eikä harrastuksia eikä uskallusta panna itseään likoon. Ei mitään henkistä tarttumapintaa toiselle ihmiselle. Siinä resepti ikisinkkuuteen kenelle hyvänsä. Jos AP hakisi vaikkapa uutta työpaikkaa samalla tarmolla kuin parisuhdetta, hän olisi luultavasti elämäntapatyötön.
Kauniit naiset ei monesti pidä itseään kauniina kun kuulevat, että joku pojalta näyttävä langanlaiha malli on kaunis miestenkin silmissä. Veikkaanpa vaan, että olet kaunis nainen.
No kauniisti ajateltu ja sanottu, mutta en todellakaan ole kaunis nainen. Se ei ole häirinnyt parisuhteiden muodostamista ylenmäärin, sen sijaan on hidastanut etenemistä työmarkkinoilla. Ainoa syy miksi haluaisin olla kauniimpi olisi se että etenisin urallani helpommin. Kauniit huomataan, rekrytoidaan ja ylennetään paljon taviksia nopeammin.
Etkö lukenut tarja halosen haastattelua?
Vierailija kirjoitti:
Yllättävä juonenkäänne. valtaosa ihmisistä naisista ja miehistä on aloittajan kaltaisia hyvin pienin vivahde-eroin. Mutta tietenkin tuollainen kuohuttaa ja on pakko keksimällä keksiä aina jokin seikka jota aloittaja ei ole tai tee. Sekin on inhimillistä. Koetamme niin kovasti olla kiinnostavia.
Edellä sanottiin järkisuhteesta. Netissä oloajan olisi voinut helposti käyttää sen etsimiseen. Joku vetää siltikin tänne
Löytäisikin jostain tavallisen, rakastavan ja huolehtivan miehen, jolla ei ole mt- tai alkoholiongelmia ja joka mahdollisesti haluaisi lapsia. Ei tarvitse olla rakettikirugi, kunhan elättää itsensä. Mistä tällaisen löytäisi?
N40
Vierailija kirjoitti:
Yllättävä juonenkäänne. valtaosa ihmisistä naisista ja miehistä on aloittajan kaltaisia hyvin pienin vivahde-eroin. Mutta tietenkin tuollainen kuohuttaa ja on pakko keksimällä keksiä aina jokin seikka jota aloittaja ei ole tai tee. Sekin on inhimillistä. Koetamme niin kovasti olla kiinnostavia.
Yleensä sohvaperunoillakin on se joku oma juttu, on omia mielipiteitä ja kumppanin mielipiteet kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä en tunne ketään, joka ei harrasta mitään, käy missään ja.lojuu tvn ääressä ja netissä kaiken vapaa-aikansa. Lisäksi jokaisella on hyvät sosiaaliset taidot ja pystyy puhumaan ihmisten kanssa vaikka aidanseipäistä. Jopa minä itse, joka olenäärimmäisen introverttiluonne.
Hyvä ketju tää.
Ap ja hänen kaltaiset eivät kiinnostu mistään ja pitävät itseään virheellisesti tavallisena.
Tavallinen mies kiinnostuu jostain.
Esim. vaikka tavoittelemaan naista elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Löytäisikin jostain tavallisen, rakastavan ja huolehtivan miehen, jolla ei ole mt- tai alkoholiongelmia ja joka mahdollisesti haluaisi lapsia. Ei tarvitse olla rakettikirugi, kunhan elättää itsensä. Mistä tällaisen löytäisi?
N40
Kotisatama? Ikähaarukka siellä vaikuttaa olevan 35-75v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvauksesi ei kertonut sinusta oikein mitään. Ei myöskään selvinnyt mitä tarkoittaa "tavallinen mies".
Millaista naista etsit ja mitä hänen kanssaan haluat tehdä? Et vissiin ainakaan harrastaa mitään? Vai kodinhoitaajaako olet vailla?
Ihan vaan seurustella, kyllä mä kotona tiskit, pyykit ja imuroinnin hoidan, en mä niihin mitään apua tarvitse.
Miten sinusta naisen kanssa seurustellaan? Sisältyykö mielestäsi seurusteluun jonkinlaista yhteistä tekemistä, vai ihanko vain päätetään yhdessä että seurustellaan eikä sen jälkeen tehdä tai puhuta mitään?
No ihan silleen että tekstaillaan ja sovitaan tapaamisia jossain ja kai sitä voidaan jutella jostain, mutta en keksi kovin helposti sanottavaa.
....etkä myöskään kirjoitettavaa. Ei kukaan nainenkaan jaksa kiskoa joka sanaa erikseen pihdeillä, jos et anna itsestäsi mitään. Edes niitä harvoja mielipiteitä.
No mistäs naiset sitten tykkää jutella?
ap
BINGO. "Naiset".
Nainen on ihmislajin se sukupuoli, joka kantaa, synnyttää ja imettää jälkeläisiä. Naisia on 4 miljardia erilaista yksilöä, kuten miehiäkin.
Jos nyt ihan ekaksi vaivaudut sisäistämään sen, että me naiset emme ole toistemme kopioita ja että olemme ihmisiä. Me pidämme eri asioista.
Väitän että sinun ja monen muun sohvien miehen ongelma ratkeaisi ihan tällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvauksesi ei kertonut sinusta oikein mitään. Ei myöskään selvinnyt mitä tarkoittaa "tavallinen mies".
Millaista naista etsit ja mitä hänen kanssaan haluat tehdä? Et vissiin ainakaan harrastaa mitään? Vai kodinhoitaajaako olet vailla?
Ihan vaan seurustella, kyllä mä kotona tiskit, pyykit ja imuroinnin hoidan, en mä niihin mitään apua tarvitse.
Miten sinusta naisen kanssa seurustellaan? Sisältyykö mielestäsi seurusteluun jonkinlaista yhteistä tekemistä, vai ihanko vain päätetään yhdessä että seurustellaan eikä sen jälkeen tehdä tai puhuta mitään?
No ihan silleen että tekstaillaan ja sovitaan tapaamisia jossain ja kai sitä voidaan jutella jostain, mutta en keksi kovin helposti sanottavaa.
....etkä myöskään kirjoitettavaa. Ei kukaan nainenkaan jaksa kiskoa joka sanaa erikseen pihdeillä, jos et anna itsestäsi mitään. Edes niitä harvoja mielipiteitä.
ap
BINGO. "Naiset".
Nainen on ihmislajin se sukupuoli, joka kantaa, synnyttää ja imettää jälkeläisiä. Naisia on 4 miljardia erilaista yksilöä, kuten miehiäkin.Jos nyt ihan ekaksi vaivaudut sisäistämään sen, että me naiset emme ole toistemme kopioita ja että olemme ihmisiä. Me pidämme eri asioista.
Monen muun ehkä. Tämä on kaikessa passiivisuudessaan jo avun ulottumattomissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä33400 kirjoitti:
Minulla on ihan tavallinen mies - toki minulle erityinen.
Olen akateeminen, nätti ja älykäs nainen. Kaikilla ystävillänikin on ihan tavalliset miehet. Normaalituloisia, tavallisen näköisiä miehiä. Ainoat näitä miehiä yhdistävät piirteet ovat mukavuus, fiksuun ja kyvykkyys tasa-arvoiseen parisuhteeseen.
Katso ympärillesi - kuinka monella naisella on huippumallivartaloinen, upporikas kirurgimies?
Juuri näin. Mies jonka kanssa on helppo tulla toimeen ja jonka kanssa viihtyy. Ei siinä sen kummempaa tarvita. Ja sen ehdon täyttää varsin moni todella tavallinen mies. Mutta jos mies tuntuu jollain tavalla "perässä vedettävältä" tai "hankalalta" niin jätän suosiolla väliin. En minä jaksa olla ainoa joka pitää keskustelua yllä, ainoa joka keksii tekemistä tai se joka tekee kotona kaiken.
Minä tekisin kyllä kotityöt, nytkin tiskaan, pesen pyykit ja osaan tehdä itse ruokaa esim. makaronia ja jauhalihekastiketta. Koti on yleensä mulla ihan siisti.
ap
Ongelmasi on että tartut jatkuvasti yksittäisiin asioihin. Parisuhde on KOKONAISUUS. Sen pitää kokonaisuutena tuntua mukavalta, helpolta, luontevalta jne. Se että luettelet mitä kaikkea teet ei kerro vielä yhtään mitään siitä millaista olisi olla suhteessa kanssasi.
No naisen ei ainakaan tarvitsisi tehdä kaikkia kotitöitä jos asuisi mun kanssa, eikös se ole ihan plussaa?
Jos menisin asumaan äitini luokse, minun ei tarvitsi tehdä mitään kotitöitä ja äiti viellä maksaisi ruuat. Miksi siis tarjoamasi kotityöpalvelu ei saa naisia jonottamaan ovesi taakse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas mennään!
No mutta nää on ihan hauskoja :D
Samat asiat käydään läpi uudestaan ja uudestaan, vuosikymmenestä toiseen. Mutta mitään ei opita.Joo, edelleenkin naiset haluaa jännän miehen. Mitään ei tosiaan ole opittu.
Mikä estää sinua ryhtymästä jännäksi, jos noin luulet? Etkö muka ole riittävän tyhmä mulqqu?
En pysty kohtelemaan naisia kuspäisesti.
Hyvin tuo näkyy sujuvan, vaikket pääse lyömään.
Vierailija kirjoitti:
Nainen haluaa aina hyötyä miehestä tavalla tai toisella. "Tavallinen mies" on mies, joka tekee asioita itselleen, ei naisen vuoksi ja tästä syystä jäät sinkuksi.
Ja mieshän ei suinkaan halua millään tavalla hyötyä siitä naisestaan? ;) Varsinkaan seksimielessä.
Mietitäänpä, mitä näitä vastaavia kommentteja tässäkin ketjussa on saatu kuulla asiallisten viestien jälkeen.
"Tavallinen mies" ei halua tehdä mitään, tai korkeintaan vaatii hurraahuutoja osallistuessaan normaaleihin kotitöihin tai hymyillessään naisille?
"Tavallinen mies" ei jaksa kuunnella naisilta turhaa löpinää, vaan mieluummin istuu hiljaisuudessa sen telkkarin tai tietokoneen äärellä. Tärkeintä, että se nainen nyt on siinä, ettei tunne itseään luuseriksi? Pitääkö sen kanssa muka keskustellakin?
"Tavallinen mies" ei ole kiinnostunut mistään, ei haluakaan kiinnostua mistään, eikä varsinkaan salli ajatusta siitä, että joku vaatisi häntä kiinnostumaan jostakin. Ihan periaatteesta.
"Tavallinen mies" elää omaa elämäänsä omien mielihalujensa mukaan, ja nainen kuuluu kuvioon ilmeisesti vain tyydyttäjänä, kaljatölkin kantajana ja itsetunnon pönkittäjänä?
Kumpikohan tässä pyrkii hyötymään toisesta, nainen vai mies? Sopii vain ihmetellä, mitä ihmettä nainen hyötyisi tällaisesta suhteesta?
Nämä av:n naisettomat ruikuttajat, jotka vetävät joka asian äärilaitaan, kun mitään normaalia ajatusta ehdotetaan, ovat joko trolleja tai todellakin ansaitsevat yksinäisyytensä. Tavallinen mies ei ole tuollainen. Sellainen on oikeitten tavallisten miesten halventamista.
Hyväksykää jo se tosiasia, että vähintään 90% naisille "kelpaa" tai on jopa toivottua saada itselleen tavallinen mies. Suurimmalla osalla tämänkin palstan naisista sellainen on, ja hyvin menee. Mutta naisten mielestä "tavallinen mies" on sellainen oikeasti normaali ihminen, ei mikään seksistinen, passivoitunut naisvihaaja, joka tahtoo vain jonkun tarjoamaan palveluksia haluamatta antaa mitään vastineeksi. Eikä edes minkä tahansa jonkun, vaan tietysti sen instagram-teinimallin näköisen mielikuvitustytön eikä normaalia naista.
Onnellinen ja toimiva parisuhde on kahden kauppa, jossa kumpikin huomioi toistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
BINGO. "Naiset".
Nainen on ihmislajin se sukupuoli, joka kantaa, synnyttää ja imettää jälkeläisiä. Naisia on 4 miljardia erilaista yksilöä, kuten miehiäkin.Jos nyt ihan ekaksi vaivaudut sisäistämään sen, että me naiset emme ole toistemme kopioita ja että olemme ihmisiä. Me pidämme eri asioista.
Uusi määritelmä: Sohvien mies
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on lentokapteeni ja kyllä se on ihan tavallinen mies.
Eli niitä sitten kuitenkin oli mammojen miehillä. Varmaan alusvaatemallikin on sen puolison mielestä tavallinen. Sen jälkeen vaan muut "tavalliset" ei enää kelpaa.
Kai niillä lentokapteeneilla ja alusvaatemalleillakin voi vaimot olla.
Mun mies ei oo kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata enää antaa neuvoja tälle ap:lke, kun ei sitä oikeasti kiinnosta
Se haluaa vain vinkua ja valittaa. Vika on naisissa, ei hänessä. Hohoijaa- lopettakaa jo hyvät naisetEn minä väitä että naisissa on vikaa ja joistain ihan tavallisista naisista olen ollut kiinnostunutkin, mutta harmittaa vaan kun ne ei ole sitten olleetkaan minuun ihastuneita ja mietin vaan, mistä se johtuu.
Persoonaton ihminen ei ole kiinnostava.
Useimmille ei riitä tyhjä ihmisen kuori, oli miten jumalaisen komea tai kaunis tahansa, vaan ihminen kaipaa puhekumppania, ajatteluseuraa, työkaveria arjen askareisiin. Ihmistä jonka kanssa voi itkeä ja nauraa.