Oletko melkein julkkis? Minä olen.
80-luvulla oltiin kahdestaan Sauli Niinistön kanssa Stokkan hississä. Oli komea ja tunnistin heti. On vieläkin komea :)
Kommentit (128)
Olen ollut Antero Vartian, Esko Eerikäisen, Pasi Nielikäinen (jääkiekkoilija),parin SM-tason pesäpalloilijan ja Napapiirin sankarit ohjaajan tai kuvaajan (sorry tämä,en vaan muista kumpi) sekä Mehdi Yonesin Tinder- mätsi. Nämä silloin 5-6 v sitten kun Tinder rantautui Suomeen.
Aurinkokuningas Tami Tamminen tuli kerran vastaan. Vilkaisi VAIN kerran päin ja jatkoi menoaan. Harmittava takaisku!
Mikko Kekäläinen ja Jaajo ovat kertoneet radiossa omina juttuinaan minun heille lähettämät vitsit. Olen siis viihdekäsikirjoittaja.
En, mutta teen työtä monien julkkisten kanssa. Lasketaanko se?
Joskus telkkarissa tuli joihinkin väleihin muutaman sekunnin kuvaa eri paikoista Helsinkiä, minä olin yhdessä niistä, kävelemässä rautatieasemalla. Kyllä tuollaisella kehuu vielä vanhainkodissa.
Jesse Puljujärven näin pyöräilemässä kerran vuosia sitten
Antti Tuiskun kanssa oltiin oikein moikkailuväleissä, Siwa missä Antti oli myyjä oli lähikauppani ja Antin kanssa tuli juteltua aina niitä näitä ja kaupungilla jos törmättiin niin vähintään moikattiin.
Olen siivonnut pois Salkkarit-Seppo Taalasmaan aamiaislautaset ja istunut ratikassa sofi oksasen takana, odotan kutsua linnanjuhliin :)