Oletko melkein julkkis? Minä olen.
80-luvulla oltiin kahdestaan Sauli Niinistön kanssa Stokkan hississä. Oli komea ja tunnistin heti. On vieläkin komea :)
Kommentit (128)
Alexander Rybak käveli vastaan Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Ilkka Kanerva on yrittänyt iskeä minua. Tosin hän on yrittänyt iskeä noin 400 000 muutakin naista, joten olen kyllä B-luokan julkkis... :(
Juu, voidaan perustaa oma ketju meille jota Ile on yrittänyt iskeä. Voi tulla pitkä ketju😆
Mun lapsi ollut samassa päiväkodissa kuin Jenni Haukio
Eppu Normaalin Pantse on nukkunut meidän sohvalla, ja oon ollut siellä lapsena kylässä :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä hopeakettu on aina hopeakettu, panisin.
Tein keittiötöitä, myös Turun linnassa. Siellä oli poliitikkojen illallinen. Sauli ei ollut vielä presidentti, mutta Jenni oli jo kuvioissa.
Kävelin pihan poikki työhön, kun S+J tulivat vastaan käsikynkkää kävellen. Jenni hymyili lempeästi ja Saulikin nosti suupieliään.
Olen myös tervehtinyt vastaan hölkännyttä Tarja Halosta, joka oli kuitenkin keskittynyt puhumaan gorilloilleen.
Kaikki Ilkat on kovia iskemään naisia. Voin vaan sanoa.. ;)
Vierailija kirjoitti:
Mun lapsi ollut samassa päiväkodissa kuin Jenni Haukio
Sukulainen on ollut Yyterin Juhannuksessa 90-luvulla, jossa myös silloinen Tavis-Jenni biletti. Kuulemma ihan reippaasti.
Olen käynyt monien bändien keikoilla. Olen siis lähes muusikko itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Olen esiintynyt sekä Tampereen yo-talon että Tavastian lavalla. Olen ollut samassa kirjapiirissä kahden Finlandia-tuomarin kanssa. Raimo Sailas on tarjonnut minulle kyydin virka-autossaan.
Olen puhunut Juha Hurmeen kanssa. Hänen vanhempansa ovat sijaistaneet luokassani. Isä kehui minua.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut Kultarannassa sukujuhlissa. Kättelin presidenttiä.
Olen asunut melkein vieressä. Tiedän missä on Kekkosen suosikki-lenkkipolku.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt samaa koulua Karita Mattilan kanssa. Emme tosin olleet samalla luokalla, mutta hengitimme samaa ilmaa kuitenkin. Matin ja Tepon olen nähnyt useasti täällä Turussa. Kerran esimerkiksi oli sovittu treffit kaverin kanssa erääseen kadunkulmaan, ja näin kun Teppo seisoi kyseisessä kulmauksessa sijaitsevassa liikkeessä sisäpuolella, siis ihan melkein vieressäni! Saku Koivun päälle meinasin kerran kaataa tuopillisen olutta, kun melkein törmäsin häneen kerran yhdeksänkymmentäluvulla eräässä yökerhossa. Kauko Röyhkän kanssa olen istunut baarissa vierekkäisessä pöydässä. Kyllä mun mielestäni tässä on jo aika paljon ansioita, että sanoisin melkein julkkis olevani.
Noilla näytöillä oot superjulkkis ite.
Oon pussaillut Jukka Rasilan kanssa, oon siis melkeinjulkkis-rakas.
Vierailija kirjoitti:
Mä päihitän teidät kaikki! Mun lapsi on ollu samalla luokalla, kuin Larivaara-Toivosten lapsi.
Sukulaisten sukulainen oli samalla luokalla Robinin kanssa, kun tästä tuli suosittu.
Ystäväni tunsi nuorena Toivosen, koska asuivat lähekkäin.
Vierailija kirjoitti:
Olen käynyt monien bändien keikoilla. Olen siis lähes muusikko itsekin.
Olen siivonnut erään kaupunginjohtajan huonetta ja vessaa. Uimahallin siivoojana olen nähnyt naapurikaupungin ex-johtajan ja kaikkien aikojen viimeisen maaherran alasti.
Ohitin Bile-Danin noin viiden metrin etäisyydeltä Kolmen sepän patsaan edessä kolmisen vuotta sitten.
Miten se, että näkee jonkun julkkiksen tai on hänen kanssaan samassa hississä tekee ”melkein julkkikseksi”?
Kävin samalla kampaajalla kuin Tomi Kouvola. Eräänä juhannuksena näin hänet kyläkaupassa, koska hänen sukutilansa on lähistöllä.
Tauski ja hänen lapsensa ja yksi nainenkin on tuttuja naamoja. Moneltakin ajalta ja useista paikoista.
Pekka Pouta lenkkeilytti Helsingisä koiraansa meidän edellä. Mies tunnisti Pekan, mä liian myöhään kun oli jo siirtynyt kauemmas meidän edestä kävelemästä.
Vierailija kirjoitti:
Miten se, että näkee jonkun julkkiksen tai on hänen kanssaan samassa hississä tekee ”melkein julkkikseksi”?
No siinähän se vitsi piileekin
Martti Suosalo kiskoi lastaan rattaissa Naantalin satamassa.
Hissu Hietalahti seisoi lapseni edessä Naantalin K-marketissa äskettäin.
Olen tuntenut jollain tasolla Harlinin siskon miesystävän.