Oletko melkein julkkis? Minä olen.
80-luvulla oltiin kahdestaan Sauli Niinistön kanssa Stokkan hississä. Oli komea ja tunnistin heti. On vieläkin komea :)
Kommentit (128)
Kyllä hopeakettu on aina hopeakettu, panisin.
Tää tapahtu joskus 1990-luvun alussa. Näin Kirkan kaupungilla.
Taloyhtiössämme asui eräs NHL-pelaaja. Tosin uransa jälkeen.
Me asumme yhden kaikkien tunteman laulajan entisessä asunnossa.
Näin Matti Nykäsen kaupungilla juttelemassa jonkun kanssa noin 3 vuotta sitten
Näin Sofian Belorffin ja Nikon Nousiaisen menevän kuntosalille
Olin varasijalla temptation islandiin!
Vuosia sitten, Rasmuksen aikaan, näin Lauri Ylösen pyöräilemässä Helsingin yössä. Olen siitä asti suhtautunut häneen kuin serkkupoikaan.
Mua on kerran haastateltu paikallisradioon ja nimi mainittu sanomalehden pikku-uutisessa.
Vierailija kirjoitti:
Tää tapahtu joskus 1990-luvun alussa. Näin Kirkan kaupungilla.
Kukapa stadilainen ei olisi Kirkaa nähnyt - Krunikassa asuessani näin häntä tosi usein. Symppis tyyppi, sääli, että kuoli niin nuorena.
Olen.
Vielä tuntematon, mutta hetkenä minä hyvänsä Jennifer Lopez soittaa mulle kosiakseen.
Sitä odotellessa varaudun talouspaperilla ja käsirasvalla.
Näin Mauno Koiviston, Juice Leskisen ja Markus Kajon Tampereella.
Olen. Minusta on harrastusten - itse asiassa kahden eri harrastuksen - takia tehty muutama lehtihaastattelu ja yksi 20 minuutin radiohaastattelu paikallisradioon. Yksi haastattelu on tulossa taas taas tässä lähiaikoina paikallislehteen, mutta siinä olen sivuosassa, varsinainen haastateltu on oikea julkkis. Ei ole mitään urheilua tai musiikkia, vaan vähän harvinaisempia harrastuksia.
Seuraan Sofia Belorfia Instagrammissa
Olen työpaikalla vaihtanut sanoja janina fryn, sauli koskisen ja folke westin kanssa.
Jarla on piirtänyt ideastani fingerpori stripin
Minä tulin mökille Keski-Suomeen ja kyläkaupassa jengi tölläsi minua kuin Dingoa 80-luvulla...
90-luvulla mua pyydettiin radiomainokseen ääneksi.