Oletko melkein julkkis? Minä olen.
80-luvulla oltiin kahdestaan Sauli Niinistön kanssa Stokkan hississä. Oli komea ja tunnistin heti. On vieläkin komea :)
Kommentit (128)
Eräs tunnettu suomalainen naisnäyttelijä on edesmenneen setäni lesken tyttärentytär.
Olen esiintynyt printti- ja nettimedioissa ja minua on lainattu radiossa muutaman kerran. Olen nauttinut aamiaista samassa tilassa huutokauppakeisarin & rouvan kanssa. Mikä aateloi minut melkein julkkikseksi on kuitenkin se, että olen kävellyt Pelle Miljoonan ohi ja Pelle tuijotti minua, eikä toisin päin.
Not even close :( Tai no cheek on puhunu mulle
Morjestin viisi vuotta sitten Lasse Virenille.
Vierailija kirjoitti:
Ilkka Kanerva on yrittänyt iskeä minua. Tosin hän on yrittänyt iskeä noin 400 000 muutakin naista, joten olen kyllä B-luokan julkkis... :(
Minäkin olin tulossa kertomaan miten Kanerva on vaalitilaisuudessa tarttunut minua käsivarresta ja katsonut pitkään silmiin!
Spede etuili lentokentällä mun ja koko jonon ohi.."ettekö tiedä kuka oon!" Yök
Katri Helena pyysi minut lavalle kanssaan laulamaan kun olin lapsi.
Onhan näitä. Kerran mun naama näkyi yleisön joukossa Kalevan lehtijutun kuvassa kun isä oli raahannut mut katsomaan Tyrnävän traktorinvetokisoja.
Kun käyn vessassani niin seinässä kulkevaa putkea myöten vilistää erään 2 kerrosta ylempänä asuvan elokuvaohjaajan kakka.
Äidin pikkuserkku tuli 90-luvun alussa Seinäjoen tangomarkkinoiden laulukilpailussa kolmanneksi
Olen ollut Iltalehdessä ja Iltasanomissa etusivulla. Syytä en viitsi sanoa...
”Mikä aateloi minut melkein julkkikseksi on kuitenkin se, että olen kävellyt Pelle Miljoonan ohi ja Pelle tuijotti minua, eikä toisin päin.”
Hei, mulla sama Lauri Tähkän kanssa. Kävelin ohi ja Late ja tuijotimme toisiamme pitkään. Minä töllötin, että ohhoh julkkis. Hänen syitään en tiedä.
Mä oon käynyt Elton Johnin keikalla!
Jesse Leach käveli edes takaisin mun ympärillä toisella Belfastin lentokentistä odottaessaan lentoaan. Mies ei ehkä Suomessa ole niin tunnettu, mutta monissa muissa maissa on 20-vuotisesta urastaan ja useista bändeistään johtuen.
Olen ollut TV:ssä muutaman kerran (mm. Uutiset, ajankohtaisohjelma ym.). Lehdissä useastikin. Tunsin mm. Cissen (ja tietysti tunnen Sirpan), Wouden & Silu Seppälän. Muista piireistä Eero Huovisen, S. Yli-Mäyryn, Lauri Ihalaisen... Ei näitä jaksa muistella. Ihmisiä ovat kaikki, eivät sen kummempia.
Eija Vilpas meinasi ostaa kaupasta salmiakkikarkkipussin. Hän otti sen käteen ja katseli sitä, mutta laittoi sen takaisin hyllyyn!!! Kun hän meni pois mietin itsekin ostanko sen saman karkkipussin. Meinasin jo ostaa mutta tein eijavilppaat ja laitoin sen takaisin. Olemme koskeneet samaa karkkipussia ja miettineet sen ostoa, joten olen itsekin melkein julkkis!
Se oli myös 90-lukua
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut Iltalehdessä ja Iltasanomissa etusivulla. Syytä en viitsi sanoa...
Paloittelumurha ja kannibalismi?
Minua on haastateltu Ylen pääuutislähetykseen, minusta on ollut juttu Iltalehdessä ja parissa paikallislehdessä. Kaikki työhön ja sen tuloksiin liittyen. Kaikissa omalla naamalla/kuvan kanssa. Tuosta kyllä jo hetki aikaa.
Jone Nikula oli mun kanssa hotellin aamupalalla, ikävä kyllä eri seurueessa :D
Näin Dannyn lentokentällä. Join kaljaa useita kertoja samassa pöydässä erään 80 luvulla aloittaneen laulajan kanssa Lupilla.