Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko melkein julkkis? Minä olen.

15.05.2020 |

80-luvulla oltiin kahdestaan Sauli Niinistön kanssa Stokkan hississä. Oli komea ja tunnistin heti. On vieläkin komea :)

Kommentit (128)

Vierailija
41/128 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Dannyn lentokentällä. Join kaljaa useita kertoja samassa pöydässä erään 80 luvulla aloittaneen laulajan kanssa Lupilla.

Vierailija
42/128 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs tunnettu suomalainen naisnäyttelijä on edesmenneen setäni lesken tyttärentytär.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/128 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen esiintynyt printti- ja nettimedioissa ja minua on lainattu radiossa muutaman kerran. Olen nauttinut aamiaista samassa tilassa huutokauppakeisarin & rouvan kanssa. Mikä aateloi minut melkein julkkikseksi on kuitenkin se, että olen kävellyt Pelle Miljoonan ohi ja Pelle tuijotti minua, eikä toisin päin.

Vierailija
44/128 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Not even close :( Tai no cheek on puhunu mulle

Vierailija
45/128 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morjestin viisi vuotta sitten Lasse Virenille.

Vierailija
46/128 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilkka Kanerva on yrittänyt iskeä minua. Tosin hän on yrittänyt iskeä noin 400 000 muutakin naista, joten olen kyllä B-luokan julkkis... :(

Minäkin olin tulossa kertomaan miten Kanerva on vaalitilaisuudessa tarttunut minua käsivarresta ja katsonut pitkään silmiin!

Vierailija
47/128 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spede etuili lentokentällä mun ja koko jonon ohi.."ettekö tiedä kuka oon!" Yök

Vierailija
48/128 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri Helena pyysi minut lavalle kanssaan laulamaan kun olin lapsi.

Vierailija
49/128 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä. Kerran mun naama näkyi yleisön joukossa Kalevan lehtijutun kuvassa kun isä oli raahannut mut katsomaan Tyrnävän traktorinvetokisoja.

Vierailija
50/128 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun käyn vessassani niin seinässä kulkevaa putkea myöten vilistää erään 2 kerrosta ylempänä asuvan elokuvaohjaajan kakka.

Vierailija
51/128 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin pikkuserkku tuli 90-luvun alussa Seinäjoen tangomarkkinoiden laulukilpailussa kolmanneksi

Vierailija
52/128 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Iltalehdessä ja Iltasanomissa etusivulla. Syytä en viitsi sanoa...

Vierailija
53/128 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Mikä aateloi minut melkein julkkikseksi on kuitenkin se, että olen kävellyt Pelle Miljoonan ohi ja Pelle tuijotti minua, eikä toisin päin.”

Hei, mulla sama Lauri Tähkän kanssa. Kävelin ohi ja Late ja tuijotimme toisiamme pitkään. Minä töllötin, että ohhoh julkkis. Hänen syitään en tiedä.

Vierailija
54/128 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käynyt Elton Johnin keikalla!

Vierailija
55/128 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesse Leach käveli edes takaisin mun ympärillä toisella Belfastin lentokentistä odottaessaan lentoaan. Mies ei ehkä Suomessa ole niin tunnettu, mutta monissa muissa maissa on 20-vuotisesta urastaan ja useista bändeistään johtuen.

Vierailija
56/128 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut TV:ssä muutaman kerran (mm. Uutiset, ajankohtaisohjelma ym.). Lehdissä useastikin. Tunsin mm. Cissen (ja tietysti tunnen Sirpan), Wouden & Silu Seppälän. Muista piireistä Eero Huovisen, S. Yli-Mäyryn, Lauri Ihalaisen... Ei näitä jaksa muistella. Ihmisiä ovat kaikki, eivät sen kummempia.

Vierailija
57/128 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eija Vilpas meinasi ostaa kaupasta salmiakkikarkkipussin. Hän otti sen käteen ja katseli sitä, mutta laittoi sen takaisin hyllyyn!!! Kun hän meni pois mietin itsekin ostanko sen saman karkkipussin. Meinasin jo ostaa mutta tein eijavilppaat ja laitoin sen takaisin. Olemme koskeneet samaa karkkipussia ja miettineet sen ostoa, joten olen itsekin melkein julkkis!

Se oli myös 90-lukua

Vierailija
58/128 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut Iltalehdessä ja Iltasanomissa etusivulla. Syytä en viitsi sanoa...

Paloittelumurha ja kannibalismi?

Vierailija
59/128 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on haastateltu Ylen pääuutislähetykseen, minusta on ollut juttu Iltalehdessä ja parissa paikallislehdessä. Kaikki työhön ja sen tuloksiin liittyen. Kaikissa omalla naamalla/kuvan kanssa. Tuosta kyllä jo hetki aikaa.

Vierailija
60/128 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jone Nikula oli mun kanssa hotellin aamupalalla, ikävä kyllä eri seurueessa :D