Oletko melkein julkkis? Minä olen.
80-luvulla oltiin kahdestaan Sauli Niinistön kanssa Stokkan hississä. Oli komea ja tunnistin heti. On vieläkin komea :)
Kommentit (128)
Kakkis kirjoitti:
Olen käynyt Rovaniemellä "Antti Tuiskun Siwassa" , jota ei kylläkään enää ole. Tästä syystä olen toki ö-luokan julkkis ^^
Muistaako joku Rockradion? Siinä oli kerran jatkokuunnelma, johon yleisö sai lähettää omia osioitaan. Minun juttuni melkein pääsi siihen, mutta posti oli vienyt sen päivän myöhässä. Sain Jake Nymanilta henkilökohtaisen kirjeen, että se oli tosi hyvä ja hän olisi ottanut sen, mutta se ei saapunut ajoissa.
Tuttavani on julkaissut kaksi kirjaa. Ei hän kovin tunnettu ole, mutta kuitenkin nämä kirjat löytyvät monesta kirjastosta.
Olen esiintynyt sekä Tampereen yo-talon että Tavastian lavalla. Olen ollut samassa kirjapiirissä kahden Finlandia-tuomarin kanssa. Raimo Sailas on tarjonnut minulle kyydin virka-autossaan.
Olen ollut Kultarannassa sukujuhlissa. Kättelin presidenttiä.
Ukko37 kirjoitti:
Olen.
Vielä tuntematon, mutta hetkenä minä hyvänsä Jennifer Lopez soittaa mulle kosiakseen.
Sitä odotellessa varaudun talouspaperilla ja käsirasvalla.
😂 Tää on hyvä!
Mä päihitän teidät kaikki! Mun lapsi on ollu samalla luokalla, kuin Larivaara-Toivosten lapsi.
Olimme ehkä 12-vuotiaana kaverin kanssa Koskikeskuksessa, ja näimme siellä kompuroimassa Levyraadin Jukka Virtasen. Aivan umpihumalassa. Emme menneet kysymään nimmaria.
Suurlähettiläiden Jussu kirjoitti nimmarikorttiinsa maailman kauneimmalle naiselle. 😂
Mun teosta tehtiin uutinen. Nimi jäi mainitsematta.
Näin Andy McCoyn jumittamassa Seinäjoen juna-asemalla.
Näin Jone Nikulan kadulla juttelemas jonku naisen kans ja se näki et näki sekä tunnistin. Ilme oli sellane et älä nyt saatana tuu tänne selittää. No en menny, oli omat kaverit.
Olin salkkareissa statistina.
Sain MikroBitin miekannimeämiskilpailussa kunniamaininnan. Voittaja sai jotain kivaa tekniikkahärpäkettä.
Vierailija kirjoitti:
Kaks tuntia sitten näin Mike Monroen talsimassa Linnankatua pitkin punainen nahkatakki päällä ja vaalea letti liehuen.
Sinne meni.
Luin ensin, että tanssimassa ja näin mielessäni Monroen liitelemässä eteenpäin sellaisilla pitkillä teatraalisilla valssiaskelilla kädet mukana heiluen.
Enkä edes heti ihmetellyt, olisi jotenkin sopinut persoonaan : )
Vierailija kirjoitti:
Näin Jone Nikulan kadulla juttelemas jonku naisen kans ja se näki et näki sekä tunnistin. Ilme oli sellane et älä nyt saatana tuu tänne selittää. No en menny, oli omat kaverit.
Hyvin kuvailtu Jonen ilme, itsekin hänet kaupungilla nähneenä.
Pankin yhden julkkis-ex-teatteriohjaajan kanssa.
Olen käynyt samaa koulua Karita Mattilan kanssa. Emme tosin olleet samalla luokalla, mutta hengitimme samaa ilmaa kuitenkin. Matin ja Tepon olen nähnyt useasti täällä Turussa. Kerran esimerkiksi oli sovittu treffit kaverin kanssa erääseen kadunkulmaan, ja näin kun Teppo seisoi kyseisessä kulmauksessa sijaitsevassa liikkeessä sisäpuolella, siis ihan melkein vieressäni! Saku Koivun päälle meinasin kerran kaataa tuopillisen olutta, kun melkein törmäsin häneen kerran yhdeksänkymmentäluvulla eräässä yökerhossa. Kauko Röyhkän kanssa olen istunut baarissa vierekkäisessä pöydässä. Kyllä mun mielestäni tässä on jo aika paljon ansioita, että sanoisin melkein julkkis olevani.
Kerran kun jonotin Manalaan, niin Renny Harlin käveli siitä jonon ohi sisään.
Vierailija kirjoitti:
Mua on kerran haastateltu paikallisradioon ja nimi mainittu sanomalehden pikku-uutisessa.
Selkäpuoleni pääsi Turun Sanomiin 90-luvun Ruisrockissa. Kasvot näkyivät paikallislehdessä 1989.
Bull Mentula käveli työpaikkani ohi. Taisi olla vuosi 2014 tai 2015. Näin tapahtuman työpaikan ikkunasta.
Vierailija kirjoitti:
Mä päihitän teidät kaikki! Mun lapsi on ollu samalla luokalla, kuin Larivaara-Toivosten lapsi.
Mun serkku on ollut Marco Hietalan kanssa samalla luokalla ja itsekin käynyt samaa koulua. Sen verran pieni kylä, että en kerro olinko koulussa samaan aikaan vai eri aikaan, mutta en samalla luokalla.
Tämä tapahtui, kun Hanoi Rocks ja sen jäsenet olivat suurimmaksi osaksi poissa julkisuudesta.
Olin käymässä Helsingissä ja odotin Arabianrannassa ystävääni. Auton ikkunasta näin ohi nilkuttavan rähjäisen pariskunnan. Siinä meni Andy ja Angela, viimeksi mainittu näytti melkein pahemmalta kuin miehensä.
Pari päivää myöhemmin istuin bussissa matkalla kotiin. Kyytiin nousi vaalea rokkari, jossa oli jotain tuttua. Hän jäi kyydistä ennen Saloa. Hän puhui ja hymyili minulle, kun sanoin jotain lapselleni. Kyllä vain, Mike Monroehan se.
Olen käynyt Rovaniemellä "Antti Tuiskun Siwassa" , jota ei kylläkään enää ole. Tästä syystä olen toki luokan julkkis ^^