Oletko melkein julkkis? Minä olen.
80-luvulla oltiin kahdestaan Sauli Niinistön kanssa Stokkan hississä. Oli komea ja tunnistin heti. On vieläkin komea :)
Kommentit (128)
Voitin paikallisradion "Mitä V*ttua"-tietokilpailun, johon otettiin osaa sähköpostilla ja nimeni mainittiin suorassa lähetyksessä.
Sanoin kerran raitiovaunussa vahingossa päivää eräälle tunnetulle näyttelijälle.
Vierailija kirjoitti:
Miten se, että näkee jonkun julkkiksen tai on hänen kanssaan samassa hississä tekee ”melkein julkkikseksi”?
Olen ollut samassa hississä Munamies-Rikun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En muista oliko Jussi Lampi vai Aake Kalliala kun kiilasi mun ohi hotellin aamupalabuffassa. Aamuäreys yhdistettynä tuohon ja nälkäkiukkuun, niin oli lähellä ettei lähtenyt kiilarilta pää irti. Ens kerralla ku nään, ni lähtee - tätä vääryyttä en unohda!
Lyö vain varmuuden vuoksi, oli kumpi tahansa. Ja sano, että jos se olikin se toinen, sopikoot keskenään kenelle se litsari kuuluu!
Poikani ja mieheni pääsivät kerran katugalluppiin paikallislehteen. Samainen poika pärjäsi koululaisena muutamassa koululaiskilpailussa niin hyvin sekä ryhmissä että yksinään, että hänestä on tehty puolenkymmentä erillistä lehtijuttua. Kerran oli koko sivun juttu, jossa oli muutaman luokkakaverinsa kanssa, kun voittivat yhden kilpailun.
Entinen työnantajani on ollut kansanedustajana.
Tunnen henkilökohtaisesti kaksi entistä radioääntä, joilla oli oma ohjelma. Eivät nyt hyviä kavereita ole, mutta tässä ketjussa riittää, että tuntee, on jutellut heidän kanssaan useaankin otteeseen eräässä yhteydessä ja tunnistamme toisemme, jos tulemme vastaan. Toisen kanssa olen jopa viestitellyt sähköpostitse. Nämä liittyy yhteiseen harrastukseen.
Vielä yksi, en halua laittaa kaikkia samaan. Mun nimi on säännöllisesti erään lehden avustajapalstalla, joka numerossa ollut jo vuosia. Ilmestyy muutaman kerran vuodessa ja levikki 1000-2000 kappaleen välillä.
Vierailija kirjoitti:
Pekka Pouta lenkkeilytti Helsingisä koiraansa meidän edellä. Mies tunnisti Pekan, mä liian myöhään kun oli jo siirtynyt kauemmas meidän edestä kävelemästä.
Minä olen ollut Pekka Poudan kanssa samalla maalauskurssilla. Hän on hyvin taitava.
Olen toki enemmän kuin melkein julkkis. Veljeni työkaveri tuntee taannoisen TV-visan, Mega-visan Marikan entisen naapurin.
Mä olen ihan täysi julkkis.
Oon nähnyt Tanja Karpelan lastenrattaiden kanssa KappAhlissa 90-luvun puolivälissä. Meillä on samanikäiset lapset eli ollaan ihan bestiksiä
Sitten olin Satu Silvon takana kassajonossa
Näin Ellen Jokikunnaksen Hartwall Areenan vessassa
Martina Aitolehti oli Ikeassa
Henna Kalinainen tuli vastaan steissillä
Olen unohtanut mainita, että eräs täälläkin kehuttu lääkäri on ihan lähisukua, jonkinlainen julkkislääkäri.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt Lennun, jonka hihnan päässä oli presidentti.
Kumpi talutti kumpaa?
Montako ihmistä pitää tietää sinut, että sinua voi pitää julkkiksena?
tämä jäi kiinnostamaan kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt Lennun, jonka hihnan päässä oli presidentti.
Kumpi talutti kumpaa?
No, Lennu talutti presidenttiä!
Tässä kohtaa suurmies palveluskuntana ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilkka Kanerva on yrittänyt iskeä minua. Tosin hän on yrittänyt iskeä noin 400 000 muutakin naista, joten olen kyllä B-luokan julkkis... :(
Juu, voidaan perustaa oma ketju meille jota Ile on yrittänyt iskeä. Voi tulla pitkä ketju😆
Höh, mä en sitten pääse siihen ketjuun mukaan.
Seisoin Iken takana grillimakkarajonossa eräässä liikuntatapahtumassa, eikä se koittanut edes iskeä, vaikka olin paikan harvoja naispuolisia henkilöitä.
Tästä pitää siis päätellä jotain. Taidan tirauttaa kyyneleen tai pari.
Mä olin kerran Johannesburgissa (Etelä-Afrikka) Sandton City-nimisessä ostoskeskuksessa. Yhtäkkiä kaikki liukuportaat siitä osasta ostoskeskusta suljettiin. Sain myöhemmin kuulla ihmisiltä, joiden kanssa olin siellä, että Michael Jakcson oli ostoksilla ja liukuportaat oli suljetti hänen takiaan. Eräs näistä seuralaisistani oli melkein törmännyt Jacksoniin. Että melkein kuuluista olen itsekin.
Me lähdettiin joskus yökerhosta Aake Kallialan kanssa sattumalta samalla ovenavauksella pikkukaupungissa ja vieläkin saan kuulla kyselyjä että millasta oli.
Mä olen varmaan superjulkkis, kun olen käynyt katsomassa taitoluistelukisoja useaan otteeseen, kerran Finlandia Trophyn, Helsingin Mm-kisat 2017 ja GP-kisat Helsinki 2018. Livenä nähty ihan läheltä vaikka ketä kotimaisia ja kansainvälisen tason huippuluistelijoita, pitkä lista tulisi jos luettelisin.
Olen ehdottomasti julkkis! Voitin 70-luvulla Seura-lehden Aurinkotyttökisan 👸
Olen nähnyt Lennun, jonka hihnan päässä oli presidentti. Tervehdin, ja Niinistö tervehti takaisin. Onhan tuo nyt paljon intiimimpi kohtaaminenkuin joku linnanjuhlat joissa on tuhat muutakin? Me oltiin vain kolme, Lennu, Sauli ja Minä. -ja se henkivartija parinkymmenen metrin päässä.