Oletko melkein julkkis? Minä olen.
80-luvulla oltiin kahdestaan Sauli Niinistön kanssa Stokkan hississä. Oli komea ja tunnistin heti. On vieläkin komea :)
Kommentit (128)
Olen melkein nhl-vaimo. Olen nähnyt Teemu Selänteen ja koivut. Ja Kurre Lindströmin.
Olen ryypännyt samassa pöytäseurueessa Cisse Häkkisen kanssa. Tarjosin myös Cisselle tulta.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen Bazie69:n, ohjaaja-kirjailija Pasi Lampelan, olen ryypännyt Paten kanssa ja laivan taxfreen viskimaistelussa vaihtanut mielipiteitä viskeistä Lorentz Backmanin kanssa. Olen siis supermelkeinjulkkis.
M53
Tulipa noita muita selatessa vielä mieleen: olen kussut ristiin Jarlan kanssa ytimen baarin vessassa, väitellyt Jussi Lammen kanssa Hietsussa kaljajonossa, antanut ratikassa paikan Manulle.
Olin Sakari Kuosmaselle stuntman mainoskuvauksessa.
Esa Tikkanen on pussanut mua kännissä.
Olen ollut muutamia kertoja Aamupostissa.
Niin olenko julkkis?
Tämmöstä Suomessa.
Mediaväki mukana.
Olin saman aikaan verenluovutuksessa presidentti Tarja Halosen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Me asumme yhden kaikkien tunteman laulajan entisessä asunnossa.
Mä olen käynyt katsomassa Loirin entistä asuntoa ja suren vieläkin, ettei ole sellaiseen varaa, aivan ihana!
Eräs kuuluisa suomalainen kosketinsoittaja on serkkuni. Olen kantanut Matti Pellonpäätä sylissäni (olen nainen ja Pellonpää oli erittäin hoikka ja kevyt) yritti jopa suudella, Jussi Lampi rupesi morjestamaan kun satuttiin aina samaan baariin, Juice pistäytyi tädin talossa. Puntti Valtonen halasi minua. Anssi Tikanmäki kävi mummolassamme. Turo Herala oli pihkassa siskooni ja yritti vaikuttaa asiaan kauttani. Valokuvaaja Kari Riipinen kävi muutamankin kerran työpaikalla hupattamassa. Olen kävellyt vastaan Hectoria, Aira Samulinia ja Pekka Haavistoa. Eri kerroilla, he siis eivät kävelleet peräkkäin...
Mato Valtonen parkkeerasi Harrikkansa minun Harrikkani viereen eräällä mp-tallilla. Näyttelijätär Eeva-Maija Haukinen katsoi minua silmiin esittäessään erään monologin ja tuli juttusille näytännön loputtua.
Itse olin 80-90-lukujen vaihteessa eräässä Tv-2 sarjafilmissä näytelijänä ja muutenkin olin paikallisradiossa- ja lehdissä ja tv:ssä hölöttämässä, olin kotikaupunkini en a-enkä b mutta c-luokan julkkis.
En muista oliko Jussi Lampi vai Aake Kalliala kun kiilasi mun ohi hotellin aamupalabuffassa. Aamuäreys yhdistettynä tuohon ja nälkäkiukkuun, niin oli lähellä ettei lähtenyt kiilarilta pää irti. Ens kerralla ku nään, ni lähtee - tätä vääryyttä en unohda!
Vierailija kirjoitti:
Tää tapahtu joskus 1990-luvun alussa. Näin Kirkan kaupungilla.
Minäkin näin. Käveli hymyillen vastaan ja katseemme kohtasi hetkeksi. Lempeimmät ja ystävällisimmät silmät mitä olen koskaan nähnyt.
Olen kaksi kertaa nähnyt markkinoilla Tarja Halosen. Näin myös Mauno Koiviston Heurekassa, Martti Ahtisaaren Vaasan kauppakeskuksessa ja Saulin Kirkkonummen Prismassa. Olen melkein valtiomies (-nainen).
Kaks tuntia sitten näin Mike Monroen talsimassa Linnankatua pitkin punainen nahkatakki päällä ja vaalea letti liehuen.
Sinne meni.
Ilkka Kanerva on yrittänyt iskeä minua. Tosin hän on yrittänyt iskeä noin 400 000 muutakin naista, joten olen kyllä B-luokan julkkis... :(
Joo, 80-luvulla soitin bändissä, joka oli yhdellä keikalla lämmittelybändinä Sielun Veljille. :)
Joo. Rikoin joskus Lauri Tähkän lasisen vaa'an. Vahingossa tietty
Amanda Harkimo käveli metrin päästä ohi Stockalla ja pystyin haistamaan sen hajuveden. Olen ollut Salkkareissa esittämässä itteäni, kun kuvasivat jotain Sellon Powerin edessä, niin olin toisella puolen ostaria nojailemassa kaiteeseen ja miettimässä, että mitä paskaa täällä kuvataan ja sitähän ne kuvasivat...
Olen ollut iltapäiväolusilla Juice Leskisen kanssa legendaarisessa Leenassa & Pekassa, josta kaikki tamperelaiset bändit lähtivät ennen vanhaan keikoilleen. Olen siis ollut julkkis jo 80-luvun loppupuolelta saakka :)
Tunnen Bazie69:n, ohjaaja-kirjailija Pasi Lampelan, olen ryypännyt Paten kanssa ja laivan taxfreen viskimaistelussa vaihtanut mielipiteitä viskeistä Lorentz Backmanin kanssa. Olen siis supermelkeinjulkkis.
M53