Kuka on suosikkitubettajasi suomalaisista ja ikäsi
Itse olen 40 ja suosikkini ovat Susanna ja Ella kaksi äitiä ja kaksoset vlogista, vaikka oma lapseni jo aikuinen onkin. myös Inari on ihana ( Äidin puheenvuoro)
Kommentit (460)
No ei ainakaan mikään lifestylebimbo, jonka todellinen motiivi on rahastus ja itsensä esitteleminen.
Perse, aivan sama, kenen. Kunhan on timmi nainen.
P.T Vatanen elää elämää jota sinäkin haluaisit silti herättämättä kateutta.
Ville Mäkipelto, muutamia kirjatubettajia, Kakkumonsteri, Sita Salminen
N38
Miisa Rotola-Pukkila. Ollaan saman ikäisiä ja olen seurannut häntä lukio-ajoista asti. Tykkään myös Sitasta ja Jasminsofista.
Eetun völjyssä
Ali Leiniö
Sopuli
Olen raskaana ja löysin noin kuukausi sitten ihanat tubettajapariskunta nimimerkillä "Ikilomalla". Heidän videoitaan on mukava seurata ja niistä saa hyviä vinkkejä. Erityisesti olen etsinyt nyt vinkkejä raskaus ajalle, synnytykseen ja synnytyksen jälkeiseen elämään / lapsen hoitoon, mutta heiltä löytyy myös videoita liittyen mm. reissaamiseen ja remontoimiseen.
N32
Seuraan enempi ulkomaisia mutta suomalaisista tilattuna maiju ja pahalapsi.
N37
Näistä uusista Maalaisjärki on noussut lemppariksi :) ihania eläimiä. Sen lisäksi ihan lemppareita on Kaksi äitiä ja kaksoset ja Taina Licciardo-Toivola. Olen 20.
Pasi Viheraho, olen katsonut hänen videoitaan jo 6 vuotta. Tällä hetkellä Pasi lomailee Lapissa, tuli videota mm. jäämeren rannalta Norjan puolelta.
M44
Vierailija kirjoitti:
Dave Cad (kai lasketaan suomalaiseksi) ja Valtteri Sandberg. Ikäni 30.
Nykyään en katso Youtubea niin paljon kuin ennen, mutta aiemmin katsoin toisinaan Dave Cadia ja Lakkoa. Paljon enemmän seurasin ulkomaalaisia tubettajia, lähinnä pelaajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dave Cad (kai lasketaan suomalaiseksi) ja Valtteri Sandberg. Ikäni 30.
Nykyään en katso Youtubea niin paljon kuin ennen, mutta aiemmin katsoin toisinaan Dave Cadia ja Lakkoa. Paljon enemmän seurasin ulkomaalaisia tubettajia, lähinnä pelaajia.
Ja siis N31
Ville Mäkipelto ja toisena Petteri Mikkola. Olen 39v.
- Pasi Viheraho
- Markorepairs / Marko Vanhanen
- Tampereen Tero
ikää 50
Suosikkitubettajana toimii YoutubeJani ja ikää on yli 30 mut nousus.