Kuka on suosikkitubettajasi suomalaisista ja ikäsi
Itse olen 40 ja suosikkini ovat Susanna ja Ella kaksi äitiä ja kaksoset vlogista, vaikka oma lapseni jo aikuinen onkin. myös Inari on ihana ( Äidin puheenvuoro)
Kommentit (460)
Toni Torppa
pekka Reinikainen
Erik Ewalds
Pekka Sartola
Jösse Järvenpää, kantaaottava muusikko
Mies28, en katso youtubetähtien videoita.
N 30 kirjoitti:
Anniina Jalkanen. Ihanaa maatila elämää. Janita K ja Desire Nyman on jees. Alexa Dagmaria oon vastikään alkanu seuraamaa.
Joo, Anniina on yksi suosikkejani. katsoin aikanaan jonkun videon, mikä oli heidän alkuajoistaan maalla ja sain ihan väärän kuvan. Nyt katsoin uudestaan joku aika sitten ja olinkin aivan myyty :)
Toivon, että heidän vlogistaan ei tule vauvavlogia, niin suloisia kuin vauvat ovatkin
ap.
En katso tubettajia itse ollenkaan, mutta joskus tyttären (9v) kanssa katsellaan Elina&Sofiaa. Ihania tyttöjä, hyviä roolimalleja.
Itse olen enemmän true crime ja politiikka - podcastien ystävä.
N38
Vierailija kirjoitti:
En katso tubettajia itse ollenkaan, mutta joskus tyttären (9v) kanssa katsellaan Elina&Sofiaa. Ihania tyttöjä, hyviä roolimalleja.
Itse olen enemmän true crime ja politiikka - podcastien ystävä.
N38
Minäkin kuuntelen paljon myös niitä. Samoin luen paljon. Tälläkin hetkellä useampikin kirja menossa. Mm.Sinuhe Egyptiläinen, Salli Salmisen Katariina ja Unelmia isältäni ( Barak Obama)
ap
Eetun Völjyssä
Ali Leiniö
Raaka-Janne
Lonely Urbanix
N.60
Niilo22, Aki Pouta ja Pernilla Böckerman. N23
Eetun völjyssä
Ali Leiniö
Veera kertoo
N35
Vierailija kirjoitti:
Jösse Järvenpää, kantaaottava muusikko
Tämä on niin kuin persujen Sepi Kumpulainen.
En ole ikinä tykännyt katsoa varsinaisia tubettajien videoita, mutta joskus kuuntelen ASMR-videoita. Sita Sofia on suomalaisista paras, ja tykkäsin myös Kanista, kun vielä julkaisi videoita.
Villeveli. Tekee hauskoja ja joskus myös kantaaottavia kommentaarivideoita. Tyylinsä ei oo sellanen lapsiin vetoava ylienerginen riehuminen ja tästä tykkään, jokseenkin myös samaistuttava hahmo.
N23
Adolfina Mielivalta kirjoitti:
En ole ikinä tykännyt katsoa varsinaisia tubettajien videoita, mutta joskus kuuntelen ASMR-videoita. Sita Sofia on suomalaisista paras, ja tykkäsin myös Kanista, kun vielä julkaisi videoita.
asmr- videot ovat taas minulle ihan kauheinta. Saan niistä vain kylmiä väreitä.
Vierailija kirjoitti:
Janita K. Oon ite 25 ja mulle tulee hänestä jotenkin ihanan äidillinen ja turvallinen olo. :D Vaikka ei taida olla minua edes hirveästi vanhempi.
Onkohan 34-vuotias muistaakseni.
Tykkään. Huijataan huijareita on paras.