Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kadut elämässäsi?

Vierailija
14.04.2024 |

Iltasanomissa oli juttu missä "Kuusikymppinen nainen listasi, mitä kaikkea hän elämässään katuu"

Minä olen kuusikymppinen mies ja kadun että nuorena luotin ja olin uskollinen vaikka tarjontaa olisi riittänyt yllin kyllin ja naiset kuitenkin pettää. Olisi edes iltasella jotain muisteltavaa, kun menen lasteni äidin viereen nukkumaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä katumaan..se on elettyä elämää. Eteenpäin.

Vierailija
2/10 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymääni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisi liian pitkä lista, ei jaksa alkaa luetella.

Vierailija
4/10 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katuisin myös suhdetta pettävään exää, jos parempia olisi tullut vastaan, mutta ei ole näkynyt... 

Vierailija
5/10 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen kymmenen vuoden ajalta sitä, että ostin liian monta ja kallista cd-levyboxia. Noin 3500 euroa meni rahaa ja boxit on edelleen kuuntelematta. Lisäksi ostin 700 euroa maksaneen valokuvakirjan.

Vierailija
6/10 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elätin aikuista lasta ja hän joi kaiken. Menetin kotini lopulta. Kaksi muuta lasta laittoivat välit poikki. Jäin yksin. Julmaa.

Vierailija
7/10 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun sitä, että nuoruus jäi kunnolla elämättä. Olin hyvin arka ja epäonnistumisia pelkäävä.

Kaikki tapahtui minulle myöhemmin kuin keskivertoihmisille. Olisi ollut hyödyllistä opetella seurustelua ja seksuaalisuutta ikätovereiden kanssa jo nuorena. Vaikka se epäilemättä olisi johtanut monenlaisiin pettymyksiin, kasvojen menetyksiin ja noloihin tilanteisiin. Uskon, että olisin tällä hetkellä kokonaisempi ihminen enkä surisi elämätöntä nuoruutta.

Vierailija
8/10 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadun sitä, että rakkaus jäi kokematta. Olen aina ollut hyvin järkevä ihminen, tehnyt järkeviä päätöksiä ja päätynyt järkiavioliittoon.

Vierailija
9/10 |
14.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuotta yhdeksäntoista sataa seitsemän kymmentä kaksi jolloin synnyin 

Vierailija
10/10 |
20.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen hankkiminen on se suurin moka, jota ei mitenkään voi korjata. Virhe joka nieli koko elämän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan