Kuka on suosikkitubettajasi suomalaisista ja ikäsi
Itse olen 40 ja suosikkini ovat Susanna ja Ella kaksi äitiä ja kaksoset vlogista, vaikka oma lapseni jo aikuinen onkin. myös Inari on ihana ( Äidin puheenvuoro)
Kommentit (460)
Ali Leiniö
Finntop 5
Ville Mäkipelto
N25
Vierailija kirjoitti:
Ali Leiniö
Finntop 5
Ville MäkipeltoN25
Lisään vielä Paulin Pelivideot
Juufin
Nauran joka kerta niin saakutisti.
N30
Siis katsooko aikuisetkin naita tubettajia??? Oon 29v eika tulis mieleenkaan
Vierailija kirjoitti:
Joo. Kamalaa elämän hukkaan valumista. Mutta ei voi mitään. Yritän tehdä samalla jotain hyödyllistä, esim pesen pyykkiä, siivoa, leivon.
Nainen 43 v
Onko bloggari semmonen ammatiton itsestään jaarittelija?
En ole ennen katsellut mutta olen alkanut katsomaan nyt Veronica Verhon kanavaa yotubesta ja olen tykännyt kovasti. Ehkä syynä se että hön suuntaa nykyisin videot aikuisille eikä niinkään lapsille/teineille koska itsekin on muuttunut teinistä aikuiseksi.
Olen itse 39v
Vierailija kirjoitti:
Onhan televisiokin täynnä paljon pahempaakin hömppää. Ja Youtubessa on kaikenlaista materiaalia. On matematiikkatubettajia yms harrastekanavia, tosi laadukkaitakin.
Ali Leiniö (täälläkin mainittu jo useasti) esim tekee todella hyvää retkeily- ja vaellusaiheista sisältöä josta oppii paljon, ja katsoja pääsee ikäänkuin mukaan retkelle.
N43
Vierailija kirjoitti:
Kamalaa. Vasta 29v ja nyt jo noin elämästä vieraantunut.
M49
Pipo Productions ansaitsisi enemmän tilaajia ja näyttökertoja. Tulin vain mainostamaan tätä kanavaa.
Metsa Manin videoita tulee katseltua Suomalaisista kanavista eniten, mutta pääasiassa katselen ulkomaisia tekniikka-aiheisia kanavia, esim. erilaiset remonttivideot on ihan hyödyllisiä katseltavia, joten ei Youtube ole vain lapsille ja nuorille, kuten joku tuolla ylempänä ihmetteli, että katsooko aikuisetkin Youtubea.
Mies 45v.
Suosikki vaihtelee, mutta tällä hetkellä Roni Bäck.
Katsotaan vaimon kanssa kaksistaan.
M49
Joni hesselgren
Salaojamestarit
Pt vatanen
N24
On aika montakin suosikkia tubettajissa, harmillisesti moni aiemmista on lopettanut ja jokunen heistä jopa kuollut pois! Olen muuten ollut jostain vuodesta 2006 Youtubessa miltei ihan joka päivä eli jonkinlainen näkemys tästäkin aiheesta on.
Tässä minun top 20 nykyisin katsotuinta ihan satunnaisessa järjestyksessä.
Kiuruveden Metsola
Metsa Man
Rassooja
Konemies Artsi Sevesusi tuotanto
uxwbill
farmari asdfg
Mustie1
Helka H
Anniina Jalkanen
Luttisaari
Maalaisjärki
Itärajan idiootti
Haaralan tila
Keith Fenner
Marko Aaltonen
Techmoan
AvE
jimmydiresta
Joe Pieczynski
oxtoolco
Parhain terveisin (perjantaipullon korkannut persvakoduunarimies) 46v
Vai että suomalaisista...
Kyllähän se varmaan LaeppaVika on. :D On itseasiassa ainoa (suomalainen) YouTube-sisällöntuottaja jota olen siirtynyt seuraamaan myös Twitchin puolelle. On tullut seurattua ihan niistä Rauskin ensimmäisistä Amnesia-videoista lähtien.
Muita mieluisia: Papananaama (uppaa kyllä ihan liian harvoin), Maiju (maratoonaan yleensä kerran-pari vuodessa kaikki uudet videot), Kohokukkia (vaikka onkin nyt ollut taas hetken katselutauko)...
Juufin sitten vähän uudempana löytönä (rupesin seuraamaan edellisen BB-kauden aikaan).
N27
Vauhtimursu myös. Mursu on älykäs, suorastaan subversiivinen performanssi ja silti samaistuttava. Mukava katsoa niitä prismareissuvideoita vaikka. Olisi potentiaalia Suomen Emilia Fartsiksi, jos tekisi enemmän videoita ja kehittäisi mursuhahmoaan pidemmälle.