Kuka on suosikkitubettajasi suomalaisista ja ikäsi
Itse olen 40 ja suosikkini ovat Susanna ja Ella kaksi äitiä ja kaksoset vlogista, vaikka oma lapseni jo aikuinen onkin. myös Inari on ihana ( Äidin puheenvuoro)
Kommentit (460)
Juufin viihdyttävin, koska pidän roskaohjelmista.
Ville Mäkipelto hyvänä kakkosena, koska pidän myös asiasisällöstä ja hänen selkeää selittämistään voisin kuunnella tuntikausia
- nainen 28 v
Lila Xenia ja Tapio on the move
N25
Paulin pelivideot
Niilo
Rosa Tani
N46
Marieeveronica ja juufin😃 molemmat piristää päivää
Vierailija kirjoitti:
Marieeveronica ja juufin😃 molemmat piristää päivää
Ja siis oon 30n
Pasi Viherahoa tuli joskus seurattua. Muuten tubettaminen tuntuu kaupalliselta lässyttämiseltä. Nykyään tulee katsottua vain paria oman ammatin edustajaa.
M34
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan on tubettajia, jotka laittavat sisältöä youtubeen ja näyttääkö hän kasvojaan vai ei.
Tubettaa voi monella eri tavalla.
Oma lempparini on Dj AG
Ei taida olla suomalainen toi Dj AG
Hermanni, Asm Flikkaaanen, Valtteri Sandberg, Mandimai N28
Demaagus, Eeddspeaks, Finntop5, M3rqur
Vierailija kirjoitti:
Jaakko Parkkali 5/5. Muita en edes tiedä ja en kyllä tätäkään seuraile. M41
Kuinka pääset tubettajaksi? Ole Roni Bäckin veli tai kaverisi on jo menestynyt tubettaja. Ei yhtään arvostusta näihin. Alotat tyhjästä, niin vaaditaan vähintään 7-10v päästä samoihin lukuihin mitä nää sankarit pääsee 2kk esiintymällä näiden alkuperäisten tyyppien videolla.
Vierailija kirjoitti:
Pasi Viherahoa tuli joskus seurattua. Muuten tubettaminen tuntuu kaupalliselta lässyttämiseltä. Nykyään tulee katsottua vain paria oman ammatin edustajaa.
M34
Joo toista oli joskus 2011-2013 vlogit oli oikeesti ns. päiväkirjoja. My dayt/my weekit oli oikeesti sitä arkea, nyt pitää kaikki haastattelut yms. laittaa sille päivälle, kun ei ne sais niiden arkipäivästä mitään materiaalia joka on jotain tällaista "herään 12:00, käy suihkussa 13:30, syö 15:00, 16:00-17:00 kattoo netflixiä, 18:00 tilaa woltilla ruokaa istuu koneella koko loppupäivän." Nykyiset tubettajat on kun kattois jotain ostos-tv.tä ja väkisin väännettyjä videoita, jotta saa leivän pöytään.
Joni Hesselgren, Wakashuko. N31.
Itse myös tykkään eniten Kaksi äitiä ja kaksoset -kanavasta! 🤩
T. Lapseton 26v heteronainen