Kuka on suosikkitubettajasi suomalaisista ja ikäsi
Itse olen 40 ja suosikkini ovat Susanna ja Ella kaksi äitiä ja kaksoset vlogista, vaikka oma lapseni jo aikuinen onkin. myös Inari on ihana ( Äidin puheenvuoro)
Kommentit (460)
Katson ihan laidasta laitaan erilaisia tubettajia, mutta näiden videoita katson säännöllisesti:
ZoneVD, jennysvoices, Valtteri Sandberg (ja ennen muinoin hänen poikaystävänsä naaG…) mandimai, TOMAS, Finntop5, mmiisas, villeveli, matkalla yhdessä, kaksi äitiä ja kaksoset, the realm of maria ja tinkerbella.
N21
Näitä katson: Anna Erika, Pernilla, Aiellot, Ilona Ylikorpi, Jasminsofi, Tapio on the Move, Lila Xenia, Laura Rosilla, Aurora Angela, Jade Jessika
Olen nainen 33 vuotta.
Ikää 39v ja en meinannut keksiä mitään, koska olen ihan pihalla koko tubettamisasiasta! Sanon kuitenkin Deata, jota olen joskus katsonut poikani kanssa. Hänellä on hauskoja ideoita ja luova mieli :)
Vierailija kirjoitti:
Sääliksi vain tuota Niiloa käy kun monet jo noilla vuosilla tehnyt bisneksen tubettamisella ja vain lähinnä seurataan tahattoman huumorin takia kun kuitenkin lievästi kehitysvammainen.
"Tubettaminen on vaan HARRASTUS! Jos siitä tulee työtä, niin se ei ole enää harrastus."
Niilo22 - työn välttelyä jo vuodesta 1982
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niilo22
N42
Ehdottomasti. Pimeää on kuin huopatossutehtaassa, ja siitä ei keskustella, mutta leffa oli 3/5,5
Ni!
Pirjo Korpi kera Nakke papukaija.
49.v
Mmiisas, Sita Salminen ja mariieveronica. N31.
Niilo22 videoita katson joskus. Muita satunnaisemmin
N22
Paulin Pelivideot ja Niilo22. Ikää 31v.
Vierailija kirjoitti:
Paulin Pelivideot ja Niilo22. Ikää 31v.
Samis. Mulla lisäksi Jesse Eronen, joka valitettavasti on lopettanut. Aivan upea tyyppi. Siis upea tyyppi.
N46
Joskus tulee seurattua Saara Danielaa ( minusta sellainen ihminen, josta pidän ja muistuttaa itseäni ja jotenkin sellainen oma itsensä). Nuorihan hän on minuun verrattuna silti. Joskus katsoin sellaista kanavaa missä etsittiin metallinpaljastimella jotain "aarteita" luonnossa sekä sellaista missä käytiin autiotaloissa. Muuten todella vaikeaa keksiä mitään. Tuo Inari on kyllä tuttua minullekin ja olen välillä seurannut perheen elämää Lapissa. Yhden maitotilan kanavaa seuraan välillä myöskin. Muuten en seuraa paljon ketään. Jos joku suomalainen rekkakuski aloittaa oman kanavansa niin saisi minusta heti seuraajan ( kertoohan joku jos vaan tietää tubesta jo jonkun), mutta nyt on tyytyminen ulkomaalaisiin. 26 v nainen olen ja eksyin jo aiheestakin :)
Arto Luukkanen eli Dosentti, Sebastian Tynkkynen, Topi the Corgi ja Juufin.
N46
Hampaaton läski on mukavan rauhallinen ja vitsikäskin
Ville Turkkiselta toisinaan hyviä vireoita tulee
Marko Vanhasella on myös miellyttävä puheääni ja haastelutyyli
Juufinilla on hienoja videoita vaikken Temptaattionia katokkaa
Heikki Ranta (Pipo productions) reilu 20-vuotias musikaalisesti tosi lahjakas.
Dave Cad (kai lasketaan suomalaiseksi) ja Valtteri Sandberg. Ikäni 30.