Kuka on suosikkitubettajasi suomalaisista ja ikäsi
Itse olen 40 ja suosikkini ovat Susanna ja Ella kaksi äitiä ja kaksoset vlogista, vaikka oma lapseni jo aikuinen onkin. myös Inari on ihana ( Äidin puheenvuoro)
Kommentit (460)
Hapanmieli, jonka paluuta odottelen. Olen tubettajaa nuorempi.
Ehdottomasti Asoftaaja. m44
"Ei vaikuta"
Ville Mäkipelto ja Aleksi Rantamaa. 58
Vierailija kirjoitti:
Kaamos, Annukka Lascelles, Pinjamari Jirout, Ville Mäkipelto ja Petteri Mäkipelto. Täytän pian 41v.
Tarkoitit varmaan Petteri Mikkonen.
Niilo22, Vauhtimursu, The Sofia Elle T:aikuinen nainen
Seuraan monia tubettajia, mutta en yhtäkään suomalaista. Ikää 56.
Vierailija kirjoitti:
Juufin ja Paulin pelivideot tekevät mielestäni kunnon youtubeviihdettä, jota tykkään katsella.
Ville Mäkipellon videot ovat sellaisia tietopommeja, joita Helsingin yliopiston kasvatustieteen uskonnon ainedidaktiikan luennollakin suositeltiin. Pidän Villen tavasta kertoa asioista.
Toisinaan Herkkuperse Hellmaniakin tulee katsottua, varsinkin kun hän testaa uusia karkkeja tai jäätelöitä :D
Pt Vatasta seuraan snäpissä, välillä tulee myös kuikuiltua tubenkin puolella.
Ulkomaalaisista tubettajista Mark Wiens on mahtava!
N34
Paulin Pelivideot on julkaissut videon viimeksi 24.10.2023 YouTubeen. Tekeekö enää YouTubeen videota?
Ainoa suomalainen tubettaja jota seuraan on Auri Kananen. N48
Kaamos. True crimea kanavalla, mutta jännällä twistillä, ei niitä iänikuisia samoja sarjamurhaajia vaan myös erikoisempia juttuja, sekä true crimen lisäksi muutakin jännää tarinaa. Miellyttävä ääni, persoona ja visuaalisuus videoissa, ei ole omalla naamallaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaamos. True crimea kanavalla, mutta jännällä twistillä, ei niitä iänikuisia samoja sarjamurhaajia vaan myös erikoisempia juttuja, sekä true crimen lisäksi muutakin jännää tarinaa. Miellyttävä ääni, persoona ja visuaalisuus videoissa, ei ole omalla naamallaan.
Ja ikää mulla 35
Vierailija kirjoitti:
Metsäman ja ikää 48v.
No hyi
Vierailija kirjoitti:
Pasi Viheraho 11v
Mieslapsi on tuo.
Olen alkanut katsomaan sellaista kuin Suohirviö. Iso suositus. Todella leppoista materiaalia tekee, hyvällä ja positiivisella asenteella. Kerrankin on asenne kohdilla koko elämään - terve elämän asenne!
Videoiden kautta olen olen alkanut kuuntelemaan myös Matias Väisäsen musiikkia jota löytyy YouTubesta. Iso suositus etenkin tälle "Purjehditaan Philadelphiaan ja "Täällä me ollaan onnellisii"". Aivan mahtavaa musiikkia Matias tekee ja kaipaisi enemmän näkyvyyttä. Matiaksen musiikkia on siis kuunneltavissa myös Suohirviön videoilla.
Nainen 36
Mika "Immu" Ilmén. m48