Kuka on suosikkitubettajasi suomalaisista ja ikäsi
Itse olen 40 ja suosikkini ovat Susanna ja Ella kaksi äitiä ja kaksoset vlogista, vaikka oma lapseni jo aikuinen onkin. myös Inari on ihana ( Äidin puheenvuoro)
Kommentit (460)
Vierailija kirjoitti:
Kaamos, Annukka Lascelles, Pinjamari Jirout, Ville Mäkipelto ja Petteri Mäkipelto. Täytän pian 41v.
Mun 13 v. lapsella on ihan samat!
Paqpa oli jotenkin suloinen vielä muutama vuosi sitten. Tyttö pelailemassa videopelejä ja kommentoi niitä sellaisella humoristisella otteella. Oottelin, josko siirtyisi onlyfansin puolelle. Mutta ei ainakaan vielä
m44
Ali Leiniö
Eetun völjyssä
Farang elämää Thaimaan maaseudulla
farmari asdfg
Ihan Eetu vaan
Joonas&Jasmin
Kone Man
Kuitunen
Metsa Man
mrfixit2000
Rassooja
Setämiehet
Suvi Halinen
N54
En katsele suomalaisia tubettajia, vain ulkomaalaisia.
N43
Henny Harjusola, jossain vaiheessa meikkaaminen jäi vähemmälle nyt se on taas hauskaa kun sitä inspiroituu Hennystä. Auri Kananen, paljon hyviä siivousniksejä ja positiivinen esiintyminen.
Vierailija kirjoitti:
Maiju ex-mansikka, olen melkein 40 :)
Oudosti se sekomaiju vetää puoleensa muita moniongelmaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ali Leiniö
n28Alilla on selkeästi motivaatio hukassa. Uusista videoista puuttuu se into, mikä välittyi aiemmin.
Viduttaa varmaan tarpoa mainospennien vuoksi.
Hankkikaa elämä! Lopettakaa tuollaisten kyttäilyt niin nämä tupettajatkin joutuu menemään oikeisiin töihin!
T. Pena 72v
Icariusnatarius on paras, Niilo22 vieläkin parempi.
Se vaan on näin 👍👌🌞🥰🐈
Hard Kokki - sai paatuneemman keittäjän taas motivoitumaan uudelleen työhönsä.
Roni Back - kattelen lähinnä, kun tekee juttuja Danielin ja Kevinin kanssa.
Wakashuko ja Hermanni <3
Siinähän ne kotimaiset. Juuri poistin kaikki Hennyt ja soffet ja briitut, en mä enää jaksa niitä. MUTTA Hesselgrenin jätin siinä toivossa, että tekis useammin videoita. Sen suun soitto on ainutlaatuista.
N50
Iida Pasanen. laadukkaita ja mielenkiintoisia videoita
yhtään tupettajaa en ole pystynyt katsomaan minuuttia kauempaa, jäätävää kuraa kaikki.
miten voi kiinnostaa jonku random tyypin hölinät nettikameralle, edes tuttujen nettihölinäitä ei jaksa useasti.
M46
Sanokaas kuka on mieleltään suurimmissa ongelmissa (kaikkihan vähän edes), sellasien sekoilut kiinnostas
Useita, olen mies 40.
Roni Back
Kampiapina
Velogi
Miska Haakana
Keskiikäinenmiäs kirjoitti:
Useita, olen mies 40.
Roni Back
Kampiapina
Velogi
Miska Haakana
keski-ikänen äijjä kyttää teinien tubettajia, hah
sujuuko englanti että voisitte kuunnella kielillä? itselle ei suomi tavara maistu
Alilla on selkeästi motivaatio hukassa. Uusista videoista puuttuu se into, mikä välittyi aiemmin.