Kuka on suosikkitubettajasi suomalaisista ja ikäsi
Itse olen 40 ja suosikkini ovat Susanna ja Ella kaksi äitiä ja kaksoset vlogista, vaikka oma lapseni jo aikuinen onkin. myös Inari on ihana ( Äidin puheenvuoro)
Kommentit (460)
Mä en tajua tämän vloggaaja Janitan alanvaihdoksia. Ehkä pitää saada enemmän rahaa niin haki nyt prosessinhoitaja-koulutukseen.
Ainoa hauska on hampaaton läski. Muita en siedä. N41
Niilo22 on oikea vastaus, jos vastaat muuta, syö juustopuuroa :)
Kaikki ne, jotka julkaisevat videopelisisältöä turkasen vaikeista peleistä, kuten speedrun-videoita tai kattavia läpipeluuvideoita kummallisten haasteiden kera. Souls-pelit ja Resident Evilit ovat parhaasta päästä vaikeimmilla asetuksilla. Lobos Jr, Distortion2, Ironpineapple, CarsinogenSDA ja monta muuta. Suomalaisten joukossa ei ole yhtäkään edes lähelle pääseviä taitureita kuin nämä mainitut.
M47
Mieleltään terve kirjoitti:
Niilo22 on oikea vastaus, jos vastaat muuta, syö juustopuuroa :)
Tukehdu pieruun. Niilo22 lasketaan samaan paskarappiotubettajien joukkoon kuten Pasi Viheraho ja muut loiseläjä-sosiaalipummit.
Näkyvin osa Elokapinaa ovat aktiot, mutta toimintaa on myös niiden välillä. Voit tulla osaksi Elokapinaa kotipaikkakuntasi paikallisryhmässä sekä kansallisissa työryhmissä ja yhteisöryhmissä.
Ketä tai mitä nää on? Ei hajuakaan.
Severi Suhonen, olen 5 v, eiku 90 v, eiku 25 v.
De Maagus. Muista tubettajista en edes tiedä. Tämänkin löysin vasta äsken.
Annukka Lascelles on lemppari, oon 34
farang elämää thaimaan maaseudulla.
mies 50v
Joni Hesselgren ja Juufin ainoa jota seuraan sanan varsinaisessa merkityksessä. Muita joita katson enemmän kuin satunnaisesti niin Jaakko Parkkali, Ihan Just Imus, TheSofiaElle, Toimistopojat, DeMaagus, MiskaMH, Roni Back, Henny Harjusola, Vinkare ja Eddspeaks.
Ja ikää 42, nainen. Aivot narikkaan-viihdettä etsin tubesta ja aihe useimmiten kiinnostaa enemmän kuin tubettajat henkilöinä. Esim Hennylta tai Miskalta katsonut vaan reissuvlogit, muu sisältö ei kiinnosta.
Varmaan Herbalisti ja Paqpa
N38
Ville Mäkipelto, Petteri Mikkonen, Väinö, Anniina Jalkanen & Juha, Karo Maalta, Tapahtuu Mummolassa, välillä, Helka H, joitakin True crime tubettaja...