Kuka on suosikkitubettajasi suomalaisista ja ikäsi
Itse olen 40 ja suosikkini ovat Susanna ja Ella kaksi äitiä ja kaksoset vlogista, vaikka oma lapseni jo aikuinen onkin. myös Inari on ihana ( Äidin puheenvuoro)
Kommentit (460)
Boelius, ketään muita en edes tiedä.
M48
Parkkali ja Herbalisti
Tosi harmi kun Arttu Lindeman lopetti tubetuksen
Tyttären kanssa katotaan paljon paqpaa ja roni backiä :) t: n34v
Ville Mäkipelto,Petteri Mikkonen,Finntop 5 ja Finnstories.N 53.
Vierailija kirjoitti:
Laeppavika eli Rauski. N36
Sydänvikainen mies.
Vierailija kirjoitti:
Laeppavika eli Rauski. N36
Rauskilla on sydämmessä läppävika
N30, ei kukaan. En voi katsoa suomalaisia tubettajia (ja inhoan sanaa tubettaja), tuntuu kuin katsoisi jotain naapurin Pirkkoa puhumassa jostain perunamuusiresepteistä. Ei ihan aidosti vois vähempää kiinnostaa. Olen pahoillani, mutta tältä musta rehellisesti tuntuu. En ole vielä törmännyt yhteenkään suomalaisen sisällöntuottajaan, jota ei olisi vaan vaivaannuttavaa katsella.
Olen huomannut, että monet nuoret naiset tykkäävät Ville Mäkipellosta. Hän on myös minun suosikkini, vaikka olenkin 54-vuotias heteromies.
Franssi, koska striimaa Playstation 1 ja 2 pelejä, kuten Sly cooper konnakopla yms nostalgiaa
M 29
Väinö! Ikämies puuhailee koneiden ja kalastuksen parissa ja turisee savoksi.
Teuvo Hakkarainen, olen kohta 10 v.
Vierailija kirjoitti:
N30, ei kukaan. En voi katsoa suomalaisia tubettajia (ja inhoan sanaa tubettaja), tuntuu kuin katsoisi jotain naapurin Pirkkoa puhumassa jostain perunamuusiresepteistä. Ei ihan aidosti vois vähempää kiinnostaa. Olen pahoillani, mutta tältä musta rehellisesti tuntuu. En ole vielä törmännyt yhteenkään suomalaisen sisällöntuottajaan, jota ei olisi vaan vaivaannuttavaa katsella.
Vaivaannuttava ja myötähäpeä ovat tosiaankin ensimmäiset sanat tybettäjien kohdalla.
Olen 45 v, ei ole suosikkitubettajia enkä varmaankaan jaksaisi katsoa minkäänlaista tubettajaa, ei keskittymiskyky riitä eikä kiinnosta. Ennemmin luen/ kuuntelen äänikirjaa ja selaan somea muuten. Koomista lienee se, että itse olen kyllä tuottanut (pedagogista) sisältöä youtubeen, tilaajiakin on yli 300.
Vierailija kirjoitti:
sujuuko englanti että voisitte kuunnella kielillä? itselle ei suomi tavara maistu
Sujuu. Tässä nyt muutamia seurattavia:
TankTheTech
Abroad in Japan
Philip DeFranco
Food Fishes
Barry Lewis....
Huomaan seuraavani aivan liikaa ruoka-aiheisia kanavia ja muutamaa Sims4 sisältöistä.
N51
Laeppavika aka Rauski. N25, katsonut 11-vuotiaasta asti.
Ville Mäkipelto, Petteri Mikkonen, Finntop5, Ikilomalla, Puheenaihe, Futucast, Paulin pelivideot, ZoneVD, Roni Back.
N47
Niilo22. Ainoa suomalainen tubettaja jota ylipäätä seuraan.
No enpä kyllä vakavasti puhuen juuri mitän ulkomaalaista löpisijää seuraa, kunhan välillä katon jos tulee mielenkiintosia juttuja eteen.. 50v nainen olen.
Rauskilla on sydämmessä läppävika
Olen vähän Boomeroitunut.
Kysyn ihan kaikella rakkaudella, että mikä tässä kulttuurissa viehättää?
Tarkoitus ei siis ole lainkaan dissata, vaan ymmärtää paremmin tätä mediakultturin ydintä. Itse en siis ole koskaan katsonut, mutta eiköhän minullekin joku tylsä asiaohjelma löytyisi.
Toverillisuus, yhteisökulttuuri, tee - se -itse meininki, vai...?