Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin loukkaus minkä olet kuullut?

Vierailija
18.06.2020 |

Minulle oli se, kun erosimme ex-mieheni kanssa, ja ex-appivanhempani kutsuivat minua narsistiksi. Tämä sen jälkeen kun olin näyttänyt vihaani ja suruani siitä, että exäni petti minua.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakit saanut bubiruusu haukkui homoksi.

Vierailija
2/16 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni haukkui minua huoraksi eromme jälkeen. Se tuntui hirveältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että näytän John McEnroelta. Kannan tätä sisälläni hautaan saakka.

Vierailija
4/16 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaan oikeastaan kaksi, loukkaavaksi tarkoitetut sanat ja sitten se loukkaantuminen. Ensimmäiselle et voi mitään, toinen on ihan valinta.

Joissain tilanteessa voi vain pitää pokerin ja naurahtaa pikkuisen, ja kerätä pointsit kotiin.

Vierailija
5/16 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki puhe- tai liikuntavammaani liittyvät "vitsit" ja haukkumiset. Minulla siis lievä CP-vamma jota lapsena kuntoutettu kovalla kädellä. Vähän se näkyy mutta eipä juuri mitenkään elämää rajoita. Ja CP-vammaan kuuluu monilla myös puhevamma. Minulla puhe on välillä epäselvää, saatan änkyttää tai puhua nopeasti.

Eikä tunnu kivalta kun noista heitetään vitsiä tai haukutaan :(

Vierailija
6/16 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on loukattu niin monesti etten pysty edes valitsemaan mikä on pahin loukkaus.

Vierailija
7/16 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sä oot tommonen?

Tuolla kommentilla siis eräs kommentoi hiljaisuuttani joka taas johtuu siitä että olin kiusattu aikoinaan.

Vierailija
8/16 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuo mikään loukkaus ole, kun tiedät itse ettet ole homo. Sama kuin minua punatukkaista naista haukuttaisiin kaljuksi. Se olisi vain absurdia.

Vierailija
9/16 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että näytän John McEnroelta. Kannan tätä sisälläni hautaan saakka.

Eräälle työkaverille, naiselle, oli sanottu hänen näyttävän Jope Ruonansuulta. :/

Vierailija
10/16 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuo mikään loukkaus ole, kun tiedät itse ettet ole homo. Sama kuin minua punatukkaista naista haukuttaisiin kaljuksi. Se olisi vain absurdia.

Mutta naista huoraksi haukkuminen on paha ja syy loukkaantua vaikka itse tietää, ettei sitä ole?

-ohis-

Vierailija
11/16 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin, että olen rumalla tavalla lihava (keskivartalolihava, samalla tää sanoja totesi, että toisille lihavuus sopii) ja olen kuvissa kolhon näköinen, mutten niinkään luonnossa: samalta ihmiseltä nämä kaikki loukkaukset). Edelleen sama ihminen sanoi, että minulla on aspergerin syndrooma (saattaa olla joitain piirteitä, mutta minulla on ystäviä, moni muukaan piirre ei täsmää). Valitsen nykyään muuta seuraa, en sellaista, joka saa mut tuntemaan itseni huonoksi.

Vierailija
12/16 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle sanottiin, että olen rumalla tavalla lihava (keskivartalolihava, samalla tää sanoja totesi, että toisille lihavuus sopii) ja olen kuvissa kolhon näköinen, mutten niinkään luonnossa: samalta ihmiseltä nämä kaikki loukkaukset). Edelleen sama ihminen sanoi, että minulla on aspergerin syndrooma (saattaa olla joitain piirteitä, mutta minulla on ystäviä, moni muukaan piirre ei täsmää). Valitsen nykyään muuta seuraa, en sellaista, joka saa mut tuntemaan itseni huonoksi.

Pahimman noista saatte valita itse. 

Vierailija
13/16 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko pahin, mutta jotain, minkä olen muistanut lapsesta asti. Mulle sanottiin, että olen jotenkin oudolla tavalla ruma. Oli riidan yhteydessä suutuspäissään sanottu, mutta vei ilmat keuhkoista.

Vierailija
14/16 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, enkä väitä sinua aspergeriksi, mutta aspergereillakin on ystäviä. Voi olla paljonkin.

Vierailija
15/16 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvaamataidon opettajan sijainen sanoi minua kaikkien kuullen nössöksi. Aivan puskista tuli. Olin tosi hiljainen. Jäänyt mieleen aika vahvasti. Tuntui siltä kuin tämä sijainen olisi halunnut tehdä vaikutuksen luokan koviksiin.

Vierailija
16/16 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks kaveri oli hautonut jo pitkään passiivisaggressivista vihaansa minua kohtaan. Lopulta se ryöpsähti päin pläsiä, kun ehdotin hänelle josko kaveruudessa olisi samat säännöt ja sanoin se asian mitä tarkoitin.

Onneksi pääsin hänestä eroon. Kaveruutemme oli teennäinen koko sen ajan kun sitä kesti.

Haukkui mielisairaaksi ja ties miksi.