Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka on suosikkitubettajasi suomalaisista ja ikäsi

Vierailija
14.05.2020 |

Itse olen 40 ja suosikkini ovat Susanna ja Ella kaksi äitiä ja kaksoset vlogista, vaikka oma lapseni jo aikuinen onkin. myös Inari on ihana ( Äidin puheenvuoro)

Kommentit (460)

Vierailija
321/460 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juufin

Verbaalisesti erittäin lahjakas ja huumori 5/5. 

Vierailija
322/460 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa suomalaisia tubettajia, vaikuttavat niin moni olevan näitä "influenssereita", jotka kuvittelevat, että heidän oma elämä ja mitä siinä tapahtuu on huippukiinnostavaa (ei ole). Muutamaa ulkomaista kanavaa seuraan, osa niistä laittaa uutta sisältöä päivittäin, osa vain pari kertaa kuukaudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/460 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

SofiaElle

Pahalapsi

Valtteri Sandberg

Henny Harjusola

Derya Dincer

Vierailija
324/460 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janita K. Oon ite 25 ja mulle tulee hänestä jotenkin ihanan äidillinen ja turvallinen olo. :D Vaikka ei taida olla minua edes hirveästi vanhempi.

Onko hän siis se jolla on nyt kolme lasta? olen itsekin sitä tubettajaa katsellut, mutta vauvavlogit eivät oikein innosta näin vanhana, kun omat vauva-ajat on ohi.

Janita K myös minun suosikki. Ei ole mikään vauvavlogi vaan enemmänkin perhevlogi. Olen seurannut Janitaa jo todella kauan ja itse olen 50v.

Vierailija
325/460 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä 6 parasta:

Janita K.

Henny Harjusola

Veronica Verho

Britney Sumell

Kaksi äitiä ja kaksoset

Suvi Hälinen

Vierailija
326/460 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levelin Tapsa, olen 32v

Vierailija
327/460 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot, mutta tuntuupa olevan tubettaminen rankkaa nykyään… Veronica pusertaa juostenkustun ”vlogin” että kehtaisi postata kuukausien tauon jälkeen mainosvideon, Sitalla sama tyyli. Jos ei oo mainoksia tulilla niin ei tuu videoitakaan.

Vierailija
328/460 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo tubetus ala olla jo niin kaluttu luu kuten facebookin jatkuva päivittäminen aikanaan? Youtube sisältää enimmäkseen videoklippejä jotka eivät tuo elämään mitään lisäarvoa. Kun alat katsoa tällaista, onko sinulla mitään taetta että ne tulevat minuutit eivät tuhlaisi aikaasi ja elämääsi?

Tällainen tietokuona on lisäksi ympäristöä kuormittavaa. KYLLÄ! Jossain serverillähän ne on tallennettuna ties kuinka moneen kertaan. Tällaiset palvelinhotellit kuluttavat järkyttäviä määriä sähköä mm. jäähdytykseen. Kun tiedon kokonaismäärä ei lisäksi pienene vaan kasvaa suunnattomalla tahdilla etupäässä juuri näiden videotallenteiden vuoksi, ei ole ihme että tulevaisuuden energiantuotanto on ongelma.

Miksi tubettajat saavat saastuttaa maailmaa tällä tavalla ilman mitään sanktiota? 

Vierailija
329/460 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuure Boelius ehdottomasti!

M45

Nyt oli erittäin paska tubettaja

Vierailija
330/460 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MetsaMan ja  KoneMan. Itse olen m 46v.

Vierailija
331/460 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt 27-vuotias nainen, katsoin ennen mielelläni mm. Sitan, Maijun, Veronican ja Miisan videoita, myös jasminsofin ja Johanna Puhakan silloin kun vielä tekivät aktiivisesti videoita. Joskus huvitin itseäni näiden pintaliitovlogistien, kuten Uinon tai Pernillan videoilla. Sittemmin löysin Ikilomalla ja Anniina Jalkasen.

Nykyään en katso oikeastaan mitään. Juufiniä ja villeveliä välillä, koska paskat läpät kiinnostaa.

Nuo lifestyleosion vloggaajat eivät enää tee kiinnostavaa sisältöä eikä samaistumispintaa oikein ole.

Sitan videoilla liikaa itsensä selittelyä - olen elämäntavoiltani samantyylinen, mutta jotenkin raskasta kuunnella jatkuvaa disclaimausta siitä miten mikäkin vaate on vanha ja kierrätys tärkeää ja vegaaniruoka hyvää ja autoa ei juuri ajeta jne jne jne. Sita ois varmasti livenä hauskempi tyyppi, kun ei tarvitsisi niin tarkkaan miettiä tuota julkisuuskuvaa ja selittää kaikkea auki. "Pakko sanoa että..."

Miisa puolestaan on muuttunut vähän turhan samanlaiseksi wannabe-hyvinvointivaikuttajaksi kuin muutkin. Plus elämäntyyliltäänkin niin perusvaikuttaja, etten enää löydä oikein samaistumispintaa, kuten sillon kun opiskeltiin yliopistossa yhtäaikaa. Muutenkin joissain asioissa hyvin naiivin oloinen, vaikka ollaan melkein samanikäisiä. Symppis tyyppi kuitenkin.

Vierailija
332/460 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahalapsi. :)

Oma ikä 34 v.

Vierailija
333/460 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roni Back tietysti

72 v

Vierailija
334/460 |
02.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ZoneVD

Paha lapsi

Mandimai

22

Vierailija
335/460 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahalapsi, Mandimai, Annina Jalkanen, Henny Harjusola

Ja epämiellyttävin Maalaisjärki.Keisalan tilan elämää. En kestä sen ihmisen ääntä. Naukuukohan kotioloissa samoin, on rasittavaa kuultavaa. Kuunnelkaapa.

Vierailija
336/460 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsaman miljonääri ja Kosulan imperiumin rakentaja. 478

Vierailija
337/460 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

IIda Pasasen maisteluvideot ovat parhaita! Ihana Aito-iida!

Vierailija
338/460 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsäman on savon imperiumin hallitsija. Valtava suosio tubessa.

Vierailija
339/460 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

iha just imus ja kaksi äitiä:3

Vierailija
340/460 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän tulee seurattua suomalaisia tubettajia. Suomalaiset on jotenkin niin tylsää porukkaa. Joskus katson Juufinin videoita, jos sattuu osumaan suosituksiin.

N34