Kuka on suosikkitubettajasi suomalaisista ja ikäsi
Itse olen 40 ja suosikkini ovat Susanna ja Ella kaksi äitiä ja kaksoset vlogista, vaikka oma lapseni jo aikuinen onkin. myös Inari on ihana ( Äidin puheenvuoro)
Kommentit (460)
Britney Sumell
Papananaama
Kalenterikarju
Katse Kaikkeuteen
Tykkään näiden tekemistä aihevideoista, mutta joskus osalta tulee myös tylsiä videoita. Esim. myday-tyyliset videot ja pelivideot ei kiinnosta.
N29
Paulin Pelivideot
N34
Mielenkiintoisia videoita ja Paulin huumori puree, esim. hänen toinen kanavansa Paulin Pelivideoiden pelivideot. 😂
Tiedän tasan yhden tubettajan ja en tykkää yhtään, Paqpa. Noin yleisesti ottaen ei vois vähempää kiinnostaa. -34v
Vierailija kirjoitti:
Icariusnatarius.
Sopii hyvin analyyttisempää ja asiallisempaa sisältöä etsiville.
Ikäni on 40 v.
Itsekin katson välillä hänen videoitaan. En monesti samoja kokemuksia ja ajatuksia elämästä. Itse olen 26 v nainen.
Ei taida olla suosikkia, kun Britney Sumell on hävinnyt linjoilta...
Valtteri Sandberg alkoi tulla korvista ulos, kun ruinaa ilmaista tavaraa: "tää meidän imuri on ihan huono, aivan surkea... oon tutkinut, että semmoinen dysonin hdfge24 olisi meille just hyvä imuri" neljässä eri videossa saa sitten katsella kun valtteri valittaa ja imuroi huonolla videolla ja huokailee dysonin perään... käy jopa kaupassa hivelemässä sitä oikeaa mallia, että dysonilla tajuttais lähettää juuri se.
Wakasukosta en ole enää varma, kun ne tappelee sen Pirpanansa kanssa koko ajan. Onko niillä koskaan kivaa yhdessä? Pirpana näyttää onnelliselta vain, kun se ystävä nainen on paikalla.
Muutenkin nää mun entiset suosikkitubettajat alkoivat tekemään aivan liian pitkiä videoita. Ei huvita katsoa kun Valtteri syö 53 minuuttia. Tai Soffe lässyttää 48 minuuttia vaatteistaan.
Ronin pyöräilypätkät kattelin. Ne oli sopivan pituisia ja näki kuinka suomalaiset todella ovat talkookansaa, helposti auttamassa.
Pysyttelen ulkolaisissa tubettajissa toistaiseksi.
N48
Vierailija kirjoitti:
Pasi Viheraho
M21
Pasin videot menneet huonoiksi naisen ja lapsen ilmestyttyä kuvioihin. Hyvä mies meni pilalle.
Ali leiniö tekee vaellus videoita. M40v
Aimo Mattilalla oli hyviä juttelukotvasia, niin kaua ku se eli
Uncle Sam Luodeslampi puhuu niin nopeasti että luulee koko ajan putoavansa kärryltä mutta silti saa kuin ihmeen kaupalla suunnilleen kaikesta selvän
Tampereen Tero onneksi sanoo joka lauseen kolmmannenkin kerran jos sattuu ettei kahdesta ekasta saa selvää
Juufinilla on ärsy puheääni mutta erittäin nerollisia tuotoksia
Cedistran2 :lla hyviä salkkari-sekotuksia ja lauluja pari vuotta sitten
Animated Stats-tilastoja olen joskus katellut
Herve mieheen, sano Jani Vähäkainu. Mukavan pehmeä-äänistä puhetta, ei älise ja narise kuten paniikkiset muotijonnet. Tulee vähän mieleen se :HMMMM, varokaa heikkoa jäätä, hmmmm.
menneisyyden kaipuu kirjoitti:
helka h
Antti pendikainen
ikää 43 ja mies
Antilta ei taida enä tulla mitään uutta😿
Niilo22
M35