Kuka on suosikkitubettajasi suomalaisista ja ikäsi
Itse olen 40 ja suosikkini ovat Susanna ja Ella kaksi äitiä ja kaksoset vlogista, vaikka oma lapseni jo aikuinen onkin. myös Inari on ihana ( Äidin puheenvuoro)
Kommentit (460)
Vierailija kirjoitti:
Roni Back?
Suomen suosituin taitaa olla, puoli miljoonaa tilaajaa? Myös siskoni lapset katsovat hänen hupailujaan. Joskus tosin toivoisi hänen ymmärtävän paremmin että juuri lapset ja muut hyvin nuoret ihmiset häntä katsovat, ja toivoisi hänen olevan enemmän älykkäänä ja asiallisena (kulkee mielestäni käsi kädessä), roolimallina esiintyessään. Voisiko hän vaikka vinkata sivistäviä kirjoja luettavaksi, edes joskus?
Suosikkitubettajani on Enska Itkonen Turusta.
Ikäni on 17 vuotta.
Finntop5, Jennysvoices, Roni Back, Miklu,
-Mies 22
Kohokukkia
Mies ja ikä 31vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Veronica Verho.
Oon siis 45v.
Vierailija kirjoitti:
Jaakko Parkkali 5/5. Muita en edes tiedä ja en kyllä tätäkään seuraile. M41
Arttu Lindemannen ainoa saavutus joka ei oo vielä flopannut on Jaakko Parkkalin tubeura...
Kuullaanko vielä Tampereen Terosta?
Vierailija kirjoitti:
Kuullaanko vielä Tampereen Terosta?
Tuskimpa kauheasti discordin ulkopuolella. Epäilen kuullaanko muistakaan rappiosankareista mitään. Upin on äitee ja mummu rauhottanu ties millä oikeudenkäyntiä odottelemaan, nasalla tais ees pari viimistä aivosolua kolahtaa yhteen ja Pirkka juo itteään sitä tahtia hengiltä, että eiköhän ensin kuulla sen kuolemasta kuin 35v synttäreistä. Sigmaakin taitaa inhota about kaikki jopa sen omat kaverit niin kuka sen luo haluaa mennä kkontent tekemään.
Tontsa, läskijesse, kanajani ja muut vammaset sit tietysti vielä vauhdissa mukana.
TomiFilms ihan paras koko maassa! Hulvaton!
Loki Wildin uusi ja hyvä! Älykäs ja nokkela.
43 enkä osaa nimetä yhtä ainoata tubettajaa :D
Pahalapsi/Susanne Aalto. Ikää 26.
Pauli on symppis kaveri. Ehkäpä jopa Suomen sympaattisin tubettaja.