Kuka on suosikkitubettajasi suomalaisista ja ikäsi
Itse olen 40 ja suosikkini ovat Susanna ja Ella kaksi äitiä ja kaksoset vlogista, vaikka oma lapseni jo aikuinen onkin. myös Inari on ihana ( Äidin puheenvuoro)
Kommentit (460)
En ole ikinä katsonut yhtään tubettajaa enkä katso.
Ette te mitään Niilo22:sta kattele, jotka muka olette tähän ketjuun laittanut, että kattelisitte, nii ette kattele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roni Back?
Suomen suosituin taitaa olla, puoli miljoonaa tilaajaa? Myös siskoni lapset katsovat hänen hupailujaan. Joskus tosin toivoisi hänen ymmärtävän paremmin että juuri lapset ja muut hyvin nuoret ihmiset häntä katsovat, ja toivoisi hänen olevan enemmän älykkäänä ja asiallisena (kulkee mielestäni käsi kädessä), roolimallina esiintyessään. Voisiko hän vaikka vinkata sivistäviä kirjoja luettavaksi, edes joskus?
Taitavatko nämä tubettajat ja instagram-ihmiset juuri lukea, siis he jotka saavat elantonsa pelkästään noissa maailmoissa elämisestä? Taitaa olla huomio enemmän oman itsen jatkuvassa esille tuomisessa, aika jota elämme ruokkii omaan napaan tuijottamista eri tavoin ja narsismia, varsinkin instagram on erittäin pintaan perustuva.
Tuhkakasa on kyllä jees, ei yhtään mainoksia sen videoissa. Baskeripäinen melko tuottelias tubaaja jolla hyvin vähän tilaajia ja katselukertoja keskimäärin. Aloittaa aina samoin: Joo, täässä taas. Sinänsä vilahtelee puheessa yhtä monesti kuin ningku jollain toisella mutta se ei haittaa. Ei mua mainokset haittais jos ne ois jotain hyviä mainoksia viakka 70-ja 80-luvulla tehtyjä, muuta nykyaikaiset ovat niin huikean syvältä että ihan syljettää, jotain uusia ruokia ja ihmeellisiä uusia makuja pääasiassa mainostetaan
En ole koskaan katsonut yhtään suomalaista tai ulkomaalaista tubettajaa. N39
Zonevd ja Eeddspeaks/Eeddplays
N27
Tontsan Liveshow
Risto HML
Youtubejani
Pasi Viheraho
Herrakoff
Finntop5, ainut jolta jaksan katsoa jokaisen videon. N21
Eetun Völjyssä
Ali Leiniö
Mehtämikko
Pernilla Böckerman. Aah sitä persettä on niin ihana katsoa. <3
N29
Panu Huuhtanen ja Eero Tillanen Suomen parhaat sketsihahmot ja molemmat vielä samalta kylältä. Hauskaa on kun myös feattaavat toistensa striimeillä.
Vierailija kirjoitti:
Pahalapsi/Susanne Aalto. Ikää 26.
Eipä ole hänestäkään pitkään aikaan kuultu.
Joni Hesselgren ja Paulin pelivideot on parasta. N29