Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?

Vierailija
14.05.2020 |

Et saisi muuttaa heistä mitään.

Kommentit (2753)

Vierailija
181/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sebastian Tynkkysen. Ois ihana vittuilla sille urpolle joka päivä.

Vierailija
182/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sebastian Tynkkysen. Ois ihana vittuilla sille urpolle joka päivä.

Mutta toisaalta tulisit tunnetuksi sinä ihmisenä, joka sen kanssa ryhtyi suhteeseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suotta vastailla näille änkyröille, ettei mene ketju jankkaamiseksi. Kiitos.

-AP

Vierailija
184/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt on leikkisä ketju.

Tosi paljon on vetävän näköisiä naisia julkkiksissa, joten jos ei pelkästään sen perusteella valitse, niin pitää ihan miettiä.

Suomalaisen kanssa olisi helpointa, koska on yhteinen kulttuuritausta. Siispä suomalainen.

Mitään teinityttöä ei suhteessa jaksaisi katsoa, joten saisi olla vähän vanhempi. Turhan iäkkäästä taas ei olisi äidiksi.

Joudun varmaan vastaamaan, että Meeri Koutaniemi. Ei ole jäänyt mieleen ainuttakaan typerää kommenttia kyseiseltä naiselta (mikä ei toki tarkoita, etteikö niitä voisi olla). Kaunis nainen, jolla on mielenkiintoinen persoona. Taiteellisuus on naisessa aina iso plussa.

Olenko pahastikin kyynistynyt, kun tällaisten viestien lukeminen tuntuu ihanalta? Ettei kaikki miehet vastaa tyyliin "Scarlett Johansson, koska sillä on niin hyvät puskurit" :D

Syvällisiä vastauksia on tullut miehiltä ketjuun, kivaa lukea. Mukavaa on myös, kun panostetaan, eikä laiteta pelkkää nimeä.

-AP

Vierailija
185/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JP Leppäluoto. Ensin tärkein, eli ei juo. On haastatteluissa puhunut vuosista jolloin joi liikaa, ja sanonut että lopetti alkoholin juomisen kokonaan. Lisäksi hän on pitkätukkainen ja seksikäs. Hänellä on kai jo ennestään lapsia, joten minun ei tarvitsisi tehdä lapsia, kun en niitä itse halua tehdä. Instassa oli  myös julkaissut kuvan jossa näytti muusikoksi oikein terveeltä ja ruskettuneelta. Vaikuttaa sympaattiselta mieheltä.

Vierailija
186/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommi Korpela.Toinen vaihtoehto olisi näyttelijä Risto Tuorila.Hänei ole oikeastaan julkkis.

Vierailija
187/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon riippuu siitä miten ajattelen kyseisen henkilön sopivan yhteen kanssani. Myös monet sellaiset ihmiset, joista oikeasti pidän eivät sitten oikein vastaa sellaista joka jaksaisi minua ja elämämme sekä luonteemme olisi aivan erilainen. Tietenkin julkisuuden henkilöistä harvoin näkee sitä ihan todellista persoonaa. Jos haluan olla hullu niin sanon jonkun musiikkialan henkilön, jonka kanssa persoonamme ei oikein sopisi yhteen (toinen rohkea, itsevarma, tykkää olla esillä päinvastoin kuin minä) vaikka muuten varmasti yhteisiä kiinnostuksen kohteita olisikin. Todella vaikeaa sanoa ketään, mutta varmasti joku laulaja. Tuli nyt esim joku Crashdiet bändin Simon mieleen. Sitten kun sitä oikeasti miettii ja ei tavallaan pysty sijoittamaan itseen hänen viereensä luontevasti ( jos nyt muutenkaan) niin alkaa miettiä tarkemmin mitä siitä tulisi. Sitten alan tavallaan miettiä järkevämmin. Silloin juuri joku toimittaja ja muu "tavallisempi" henkilö voisi olla sellainen joka oikeasti sopii ja siitä tuliskin jotain. Nyt ei tule ketään sellaista mieleen, kun haaveilen aina erilaisista.

Palaan tähän viestiin, koska oikeasti vaikka sitä kuinka miettisi niin pysty ajattelemaan julkkiksista muita kuin musiikkialan ihmisiä. Sen vuoksi kyseinen tyyppi pitäisi sitten löytää sieltä puolelta. Vaikeaa todellakin. Mieleen tuli ainoastaan  AFI:n Davey Havok. Vegaani, puolustaa eläintenoikeuksia,  Straight edge- elämäntapa,  kokenut nuoruudessaan monia ikäviäkin asioita kuten ongelmat uskonnollisuuden ja katolisen koulun sekä oman musiikillisen kiinnostuksen välillä ja siitä seuranneet ongelmat kuinka hän olisi mukamas "moraaliton" kun kuuntelee "saatanallista" musiikkia. On  kokenut vaikeuksiakin ja kuitenkin selvinnyt niistä. Hänen ulkonäkönsä on myös edelleen ihan ok ja jos vielä kasvattaisi pidemmät hiukset takaisin niin sitten olisi hyvä. Hänen kanssaan kaikki voisi toimia paremmin, vaikka olisikin esiintymisestä ja julkisuudesta pitävä, mutta kuitenkin varmasti eri tyylinen joku toinen muusikko. En vaan tiedä yhtään hänen parisuhteeseen liittyvistä jutuista ja en löytänyt oikein mitään, vaikka hain. Ehkä jotenkin välttälee julkisuutta myös siltä osin ja sekin olisi ihan hyvä asia. Itse olen 26- vuotias nainen. Nyt olen onnellinen :)

Vierailija
188/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samu Haber. Komea, rikas, vaikuttaa todella mukavalta ja hauskalta. 

Voi apua Samu, 10 alanuolta eikä yhtään ylänuolta :D Samu, Samu, mitä tapahtui?

Vierailija
189/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukka valinta: joko Joel Kinnaman tai sitten Matthew Goode.

Joel Kinnaman koska hän on vain niin seksikäs. Katso Altered Carbonin eka kausi niin ymmärrät miksi, mutta toisaalta jos haluaisin seksiä sekä älyä ja tyylikkyyttä niin Matthew Goode olisi parempi valinta.

Vierailija
190/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

George Clooney. Fiksu, komea ja karismaattinen.

Vierailija
191/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leea Klemola tai Juha Hurme, ihailen heidän älyään ja ulkonäköään, olisi hulvatonta ja hyvii keskusteluita.

Vierailija
192/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäis saada nuuhkaista ominaishajua ensin. Joitakin julkkiksia olen tavannut ja täytyy sanoa että samanlaisia rupikulleja ovat pohjimmiltaan kaikki.

Vierailija
193/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti esko hytönen, koska on niin komea

Vierailija
194/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse naimisissa toimittajan kanssa ja olen tyytyväinen siinä mielessä että ovat fiksuja ja sivistyneitä. Mutta jos pitäisi joku valtakunnanjulkkis ottaa niin Pia Pasanen, Anne Borgström, Bettina Sågbom, Maria Guzenina...

Et voi puhua kuin yhdestä.

Toimittaja voi olla "sivistynyt" maisteri, mutta silti ihmisenäkusipää.

Toki ei korppi korpin silmää noki, joten taitaa olla oikein ammattitauti, että mulqwistiä pidetään vain boheemina tms.

Vierailija
195/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johannes Holopainen, vaikuttaa astetta fiksummalta näyttelijäksi, on ns. kaunis poika olematta väärällä tapaa lapsenomaisen söpö vaan ihan miehekäs on. Tykkään kun on vähän ujon oloinen. Kertonut haastiksissa kokeilevansa mielellään uusia asioita ;)

Lauri Markkanen. Elämänarvot kohdallaan, vaikuttaa hyvältä isältä ja kumppanilta, on tosi komea, kovassa tikissä ja vieläpä varakas!

Ja kolmantena jokeri: Jari Aarnio! On vaikutusvaltaa ja erikoisosaamista, lapset on jo muuttanut kotoa, suostuisi varmasti avoimeen suhteeseen - ja se keskustelukumppanin ilme kun saisi kuulla että aviomieheni on Pasilan mies :D

Vierailija
196/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jasper Pääkkönen, fiksun oloinen ja ainakin luonnonsuojelun suhteen arvot kohtaisi. Iältään myös suunnilleen sopiva. Tosin en kyllä ole kiinnostunut kalastuksesta, joten en tiedä sitten 😅

Jasper on fiksun oloinen ja karismaa hemmetisti, seksikäs, hyvä kroppa.         Ei muuta vikaa kun on liian nuori meikäläiseen verrattuna, mutta saahan näitä nuorempia ihailla.

Vierailija
197/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti pimeä ketju. Olisi toki mukava tavata erilaisia ihmisiä jotka ovat menestyneet työllään, mutta puolisoksi? Mitä ihmeen ameeboja olette, joku jolla on rahaa ja ollut telkkarissa, saisi koko elämäsi?

Ja avainkysymys: mitä julkkis tekisi av-mamman kanssa?

Hanki huumorintaju, oikeasti.

Vierailija
198/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea valinta. Ensin ajattelin Henri Alenia, jossa on sitä jotain, joka saa sukat pyörimään jaloissa. Hyvännäköinen ja vaikuttaa todella mukavalta. Jotain veitikkamaisuuttakin löytyy. Huippukokit eivät kyllä kauheasti kotona ole, mikä on miinus.

Tuosta Henri Alenista. Olin ihan innoissani jopa hänen Pupu-hahmostaan Masked Singersissä. Mutta hirrrrveen iso miinus Henkalle tuli siitä, kun näin hänet kerran, ja mies poltti röökiä. Itse olen kovin, kovin tupakanvastainen ihminen, joten pettymys oli tämä piirre hänessä.

Vierailija
199/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitäis saada nuuhkaista ominaishajua ensin. Joitakin julkkiksia olen tavannut ja täytyy sanoa että samanlaisia rupikulleja ovat pohjimmiltaan kaikki.

Joo, varsinkin naiset.

Vierailija
200/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kuin ihmetellä näitä, jotka eivät osaa vastata otsikon (hyvin yksinkertaiseen) kysymykseen. Kai joillakin on pakottava tarve tuntea itsensä paremmaksi.