Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Kari Hissu Hietalahti. Olen hänen kanssa Savonlinnan torilla jutustellut joskus. Tunnistin hänet heti, mutta olin kuin olisi ihan kuka tahansa kadunmies. (Mie jotenkin ajattelen, että julkkikset arvostaa sitä jos niitä kohtelee kuin ketä tahansa? Ne jotka haluu tulla tunnetuksi, tuo sen itse esiin? "Etsä tiedä kuka mä oon" -tyypit on erikseen.) Mukavan oloinen heppu, ja onhan se ihan hulvattoman hauska työnsä puolesta. Ja tykkään hänen luontoarvoista. Ja sillä on söpö vanha koiraherra <3 .
Vierailija kirjoitti:
Foo Fighters ja Dave Grohl.
Koko bändi? ;)
Saku Tuominen. No, Kirsi Pihan exä, mutta ei haittaa. Työhommat hallussa, kirjallisuus hallussa, keittiöhommatkin todistettavasti hallussa. Keskustelijana miellyttävä. Fiksuus on seksikästä.
Vierailija kirjoitti:
Foo Fighters ja Dave Grohl.
Aijuu ja miksikö? Symppis kaveri, jolla on mahtava huumorintaju, jalat maassa asenne, musiikki ja ääni mun makuun ja ulkokuorikaan ei ole paha. Harmi vaan, kun on jo onnellisesti naimisissa :(
Eva Dahlgrenin. Vaikuttaa kivalta ja ajattelevalta tyypiltä.
Perusteluja please myös eikä pelkkää irrallisten nimien heittelyä!
Tony Kakko. Sitoutunut bändiinsä (Sonata Arctica) ja vaimoonsa jo yli 20v eli pitkäjänteinen harvinaisuus. On tehnyt Trumpin vastaisen biisin (Fairytale), pelastanut lappilaisen futisjoukkueen rahapulasta kun pisti pystyyn keräyksen, tykkää liikkua luonnossa, on vastaanottanut ritari-mitalin Presidentti Niinistöltä, on tehnyt biisin lasten oikeuksista (I have a right), huumorintajuinen (tsekkaa Insta), on edelleen semmoinen rockjumala mm. Etelä-Amerikassa että keikkakiertueiden takia ei tylsisty koko ajan kotona ja onhan tuo mies ääneltään ja ulkonäöltään Keminmaan seksikkäin ja komein 😍
Täällä ei taas ihmiset osaa lukea. Ketjun nimi on "Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?" *Facepalm*
Antti Reini, pelkästään koska on niin hot. 🔥
Miika Nousiainen olisi mun valinta. Pidän hänen rauhallisuudestaan, ulkonäöstään ja se ääni! Jaksaisin kuunnella häntä vaikka kuinka kauan. Komeakin on ja hänessä vaan on sitä jotain hiljaista voimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hullu ketju, mutta hauska!
Ottaisin Travis Fimmelin, vaikka se vähän lyhyt onkin. Ei puhu paljon, mutta omaa kuitenkin huumorintajun. Näyttää kodittomalta, joten ei tarvitsisi muita naisia hätyytellä pois. On totaalisen ulkoilmaihminen, joten siltä saisi olla rauhassa pysymällä sisätiloissa, tai sitten saisi nauttia ulkoilmasta villiintyneen näköisen luontokappaleen kanssa. Vaikuttaa sopivan hitaalta, joten uskoisin pysyväni kommunikoinnissa hallinta-asemassa, vaikka en ihan natiivista englanniksi käykään. Lisäksi sille näyttää olut maistuvan.
Voi apua, Travis Fimmeliinhän on tyyliin joka toinen nainen ihan hulluna. Ette te rauhassa saisi olla :D
Ootko nähnyt sitä viime aikoina? Mulla tuli feediin joku sen kotihaastattelu ja ajattelin, että vihdoin saa tuo mies varmaan olla rauhassa. Ehkä se on vihdoin löytänyt naisen, joka on pakottanut sen piilottamaan upea ulkonäkönsä risuparran, puolen vuoden heviletin ja kaljapöhön alle? Tähän asti olen olettanut hänen sinkkuilleen vaan siksi, että naisia on riittänyt uusi joka illalle.
Muutin mieleni kun katsoin klipin. Hän kommentoi, että onhan se kurjaa kun social distancingin jälkeen tuskin heti pian voi järjestää orgioita.
Plääh, jos ottaisinkin sitten Halla-ahon, siitä ei ainakaan tarvitsisi kilpailla ja nauttisin hänen alistamisestaan kaikilla elämänaloilla.
En todellakaan ketään.
Julkisuus varmaankin usein pilaa ihmisen, koska julkisuudessa paistatellessaan ihmisen mielen valtaa harhainen käsitys siitä, että on jotain niin erikoista ja erityistä, että normielämän säännöt eivät koske heitä ja saattavat kohdella toisia ihmisiä todella sikamaisesti.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan ketään.
Julkisuus varmaankin usein pilaa ihmisen, koska julkisuudessa paistatellessaan ihmisen mielen valtaa harhainen käsitys siitä, että on jotain niin erikoista ja erityistä, että normielämän säännöt eivät koske heitä ja saattavat kohdella toisia ihmisiä todella sikamaisesti.
Aika paljon oletuksia sulla. :D
Kokkaaminen on minulle pakkopullaa, huippukokki olisi kiva eli Kari Aihinen. Joaquin Phoenix ja Jake Gyllenhaal kelpaisivat myös.