Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?

Vierailija
14.05.2020 |

Et saisi muuttaa heistä mitään.

Kommentit (2753)

Vierailija
201/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iina Kuustonen,

Mies, 36v

Vierailija
202/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bill Skarsgård. Sympaattisen, kiltin ja fiksun oloinen, lisäksi omaan silmääni todella komea sekä häkellyttävän lahjakas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi kuin ihmetellä näitä, jotka eivät osaa vastata otsikon (hyvin yksinkertaiseen) kysymykseen. Kai joillakin on pakottava tarve tuntea itsensä paremmaksi.

😁 Muiden vika

Vierailija
204/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen strutsin näköisen perusuomalaisen johtajan, ihan vaan siksi että pääsisin antamaan lausuntoja ja naisten lehtiin haastatteluita (ja ne oliskin sitten klikkien arvoisia juttuja mitä miehestäni paljastaisin :D )

Vierailija
205/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö kuitenkin ensin laittaa oma elämä kuntoon? Moni on onneton koska haaveet ja todellisuus ei kohtaa..

Vierailija
206/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni Haukio

Jos sinä otat Jennin, niin minä lähden mielelläni Saulin kelkkaan. Se olisi niin hauskaa, voitais Saulin kanssa ostaa avoauto ja huristella sillä läpi mantereen. Jospa Sauli olisi oppinut runoilijan taitoja ex-vaimoltaan ja rustailisi minulle sitten runoja, aah sitä onnea<3.

Olen muuten pussannut ensimmäisen kerran Sauli-nimisen pojan kanssa, onhan sekin joku merkki.

Vierailija
207/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erkka Mikkonen. En kyllästyisi kuuntelemaan hänen juttuja ja silmänilokin.

Vierailija
208/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tutustua yhteen pohjalaiseen ja katsoa miten käy jutut yksiin karjalaisen kanssa.

Timo Kotipelto.

Vierailija
209/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sebastian Tynkkysen. Ois ihana vittuilla sille urpolle joka päivä.

Aika raskasta sellainen elämä, että pitäisi koko ajan v***uilla? Itse en sellaista myrkyn kylvämistä ja riitelyä jaksaisi viikkoakaan.

Vierailija
210/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saku Tuominen. No, Kirsi Pihan exä, mutta ei haittaa. Työhommat hallussa, kirjallisuus hallussa, keittiöhommatkin todistettavasti hallussa. Keskustelijana miellyttävä. Fiksuus on seksikästä.

Mulle kelpaisi Sakun pikkuveli. Se ei tosin ole julkkis, mutta on miehiinpäin kuten itsekin ja ihan älyttömän skarppi kaveri, kun kerran (työn puolesta) kohdattiin.

M44

Vierailija
211/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jussi Vatasen ottaisin, kaahailisimme Tissillä lapista Norjaan ja poppi sois.

Vierailija
212/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavo Väyrynen. Hän selittäisi kaikki asiat parhain päin ja pitäisi aina nokaan tuulta kohti. Hän on laajakatseinen ja peräänantamaton, ja koko ajan saisi nauraa hänen enimmäkseen tahattomalle huumorilleen.

Vierailija
213/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saku Tuominen. No, Kirsi Pihan exä, mutta ei haittaa. Työhommat hallussa, kirjallisuus hallussa, keittiöhommatkin todistettavasti hallussa. Keskustelijana miellyttävä. Fiksuus on seksikästä.

Mulle kelpaisi Sakun pikkuveli. Se ei tosin ole julkkis, mutta on miehiinpäin kuten itsekin ja ihan älyttömän skarppi kaveri, kun kerran (työn puolesta) kohdattiin.

M44

Ai hitsi mä olin just tulossa kommentoimaan, et mua on harmittanut, etten itse törmännyt Sakuun, ennen Saraa... Kelpais. Fiksu, komea, hauska, ihana elämä Helsingissä ja Italiassa. 

Vierailija
214/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jussi Vatasen ottaisin, kaahailisimme Tissillä lapista Norjaan ja poppi sois.

Jussi on minunkin suosikki. On niin ihanan ujon oloinen ja uskollinenkin taitaa olla.

On niin mukava maalaispoika, minä voisin laittaa hänen kotitilallaan puutarhat kuntoon.

Vierailija
215/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka Jeff Bezos. En ole homo mutta sitä tässä ei kysyttykään. Ilman avioehtoa tietenkin ja sitten seuraisi ero.

Vierailija
216/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin sanoa Melita Tulikoura, hän on naisellinen, empaattinen, mutta kuitenkin selvästi älykäs ja aikaansa seuraava. Mutta pienellä googlettelulla totesin, että hänellä on lapsia, jotka ovat lähes minun ikäisiäni. Joten en tiedä olisiko ikäeroa liikaa.

M50

Vierailija
217/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paavo Väyrynen. Hän selittäisi kaikki asiat parhain päin ja pitäisi aina nokaan tuulta kohti. Hän on laajakatseinen ja peräänantamaton, ja koko ajan saisi nauraa hänen enimmäkseen tahattomalle huumorilleen.

Pääsisit Paavon kanssa mukin kylkeen. Hienoja lahjoja luvassa koko suvulle.

Vierailija
218/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M44

Sittenhän meistä tulis niinkuin sukulaisia 😃 Grillaillaan yhdessä kunhan tämä pöpö-aika loppuu...

Vierailija
219/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M44

Sittenhän meistä tulis niinkuin sukulaisia 😃 Grillaillaan yhdessä kunhan tämä pöpö-aika loppuu...

Olisitte av-kälykset :D. Paljon yhdistäviä asioita.

Vierailija
220/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia belorf. Mulla ei taida vaan rahat riittää sofian elättämiseen.