Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?

Vierailija
14.05.2020 |

Et saisi muuttaa heistä mitään.

Kommentit (2753)

Vierailija
161/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samu Haber. Komea, rikas, vaikuttaa todella mukavalta ja hauskalta. 

Vierailija
162/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin Björn Nalle Wahlroosin. Pääsisi hänen siippanaan kivoihin bileisiin kunnon rahapiireissä, treffattaisiin Kalle Kustaata ym. ylimystöä, lenneltäisiin yksityiskoneilla ym. Mieheni sen verran iäkäs että heittäisi lusikat nurkkaan paljon ennen minua ja siinä sitten istuisin kartanoissani rahakasan keskellä (testamentti tietysti muutettu minun hyväkseni ennen siipan kuolemaa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saku Koivu. On rahnaa eikä ole kuulunut mitään ällöjuttuja kuten mm. Selänteestä ja veljestään. Vaikuttaa hyvältä puolisolta, isältä ja jalat-maassa-tyypiltä. Ehkä syöpätaistelukin on kasvattanut luonnetta

Vierailija
164/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkähän 20 julkkista ovat olleet moderoinnin mielestä sopimattomia fantasiapuolisoita? Hmm.

Ainakin Hugh Jackman, mutta toisaalta saatoin innostua liikaa kuvailuissani. :D

Vierailija
165/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni Haukio

Vierailija
166/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on leikkisä ketju.

Tosi paljon on vetävän näköisiä naisia julkkiksissa, joten jos ei pelkästään sen perusteella valitse, niin pitää ihan miettiä.

Suomalaisen kanssa olisi helpointa, koska on yhteinen kulttuuritausta. Siispä suomalainen.

Mitään teinityttöä ei suhteessa jaksaisi katsoa, joten saisi olla vähän vanhempi. Turhan iäkkäästä taas ei olisi äidiksi.

Joudun varmaan vastaamaan, että Meeri Koutaniemi. Ei ole jäänyt mieleen ainuttakaan typerää kommenttia kyseiseltä naiselta (mikä ei toki tarkoita, etteikö niitä voisi olla). Kaunis nainen, jolla on mielenkiintoinen persoona. Taiteellisuus on naisessa aina iso plussa.

Vierailija
167/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkähän 20 julkkista ovat olleet moderoinnin mielestä sopimattomia fantasiapuolisoita? Hmm.

Osa minun viesteistäni on kadonnut. Niissä ei ole ollut puolisounelmia. Ei kyllä mitään mielestäni pahaakaan, mutta minkä teet, kun moderointi on tätä tasoa. Ei tämäkään kommentti saa tänne jäädä.

-AP

Vierailija
168/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin

Vierailija
169/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ketään.

Julkisuus varmaankin usein pilaa ihmisen, koska julkisuudessa paistatellessaan ihmisen mielen valtaa harhainen käsitys siitä, että on jotain niin erikoista ja erityistä, että normielämän säännöt eivät koske heitä ja saattavat kohdella toisia ihmisiä todella sikamaisesti.

Eikö tämän vertaa ole mielikuvitusta ja huumorintajua / leikkisyyttä?

Vierailija
170/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse naimisissa toimittajan kanssa ja olen tyytyväinen siinä mielessä että ovat fiksuja ja sivistyneitä. Mutta jos pitäisi joku valtakunnanjulkkis ottaa niin Pia Pasanen, Anne Borgström, Bettina Sågbom, Maria Guzenina...

Vierailija
171/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esko Eerikäisen. Marttiinan kiusaksi. Ja ihan mukavan oloinen mies nykyään.

Eskon ottaisin, mutta en Martinan kiusaksi, vaan koska hän vaikuttaa hauskalta ja ajattelevalta mieheltä.

Vierailija
172/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko Valtaojan ottaisin heti! Mielenkiintoinen persoona, jonka kanssa eivät jutunaiheet loppuisi kesken. Ja minun silmissäni on tosi komeakin! Ei iske nämä Chris Hemsworthit ja Jason Momoat ynnä muut minuun yhtään.

Vierailija
173/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stefun. Rakastaisin hänet raittiiksi, tai ainakin sellaiseksi, että päihteiden käyttö olisi korkeintaan shamppanjaa ja joskus viini-/wiskilasillinen lääkkeeksi. Yhdessä purjehtisimme komealla huvipurrella auringonlaskuun ja voisin jopa opetella ruotsia.

Vierailija
174/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ashley Judd. Minun ikäiseni, kaunis ja älykäs.

M 49-v.

Vierailija
175/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misha Collins. Ihana isä lapsille ja muutenkin vaikuttaa mukavalta ja hauskalta hepulta. 

Vierailija
176/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sami Jauhojärven voisin ottaa. Kroppa on aivan timanttisessa kunnossa ja vaikuttaa sellaiselta down-to-earth-tyypiltä, joka kolaisi lumet pihalta ja kävisi lasten kanssa uimassa etenkin nyt, kun ammattiurheilijan ura on takana. Muutenkin sopivan tavallisen näköinen minun makuun - samaa tasoa minun kanssa. Toisaalta, minulla on akateeminen loppututkinto ja muutenkin olen sellainen teoreetiikko-nörtti, joten en ole ehkä ihan emäntämatskua Samille. 

Toinen vaihtoehto voisi olla se Supercellin Ilkka Paananen. Siinä on myös kivannäköinen kaveri, jota ei rikkaudet ole vieneet överi-ördäyksen linjalle (tyyliin Stefu). Hänessä olisi sopivaa insinöörihenkeä meikäläisellekin. Ja saisin varmaan tosi paljon ilmaiseksi timantteja HayDayssä, jos olisimme kimpassa. 

Vierailija
177/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä en tunne yhtään julkkista niin hyvin, että voisin ottaa hänet medioissa olevien muokattujen julkisuuskuvien perusteella elämänkumppanikseni.

Vierailija
178/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nyt on leikkisä ketju.

Tosi paljon on vetävän näköisiä naisia julkkiksissa, joten jos ei pelkästään sen perusteella valitse, niin pitää ihan miettiä.

Suomalaisen kanssa olisi helpointa, koska on yhteinen kulttuuritausta. Siispä suomalainen.

Mitään teinityttöä ei suhteessa jaksaisi katsoa, joten saisi olla vähän vanhempi. Turhan iäkkäästä taas ei olisi äidiksi.

Joudun varmaan vastaamaan, että Meeri Koutaniemi. Ei ole jäänyt mieleen ainuttakaan typerää kommenttia kyseiseltä naiselta (mikä ei toki tarkoita, etteikö niitä voisi olla). Kaunis nainen, jolla on mielenkiintoinen persoona. Taiteellisuus on naisessa aina iso plussa.

Olenko pahastikin kyynistynyt, kun tällaisten viestien lukeminen tuntuu ihanalta? Ettei kaikki miehet vastaa tyyliin "Scarlett Johansson, koska sillä on niin hyvät puskurit" :D

Vierailija
179/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea valinta. Ensin ajattelin Henri Alenia, jossa on sitä jotain, joka saa sukat pyörimään jaloissa. Hyvännäköinen ja vaikuttaa todella mukavalta. Jotain veitikkamaisuuttakin löytyy. Huippukokit eivät kyllä kauheasti kotona ole, mikä on miinus.

Täytyy sanoa, että monen mainitsema Miika Nousiainen ei varmasti olisi huono valinta. Omaksi valinnaksi suosisin kuitenkin nuorempaa mutta Miika on charmantti, hauska ja älykäs.

Vierailija
180/2753 |
15.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä en tunne yhtään julkkista niin hyvin, että voisin ottaa hänet medioissa olevien muokattujen julkisuuskuvien perusteella elämänkumppanikseni.

Wau, kiitos superarvokkaasta panostuksestasi tähän ketjuun. Olet kyllä uniikki lumihiutale. Haluatko mitalin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi