Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Toni Wirtasen. Fiksu ja lahjakas sekä huumorintajuinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Henry Cavill oli niin seksikäs supermiehenä niin valitsisin hänet sellaisena
Eikö Witcherinä ole vielä hotimpi? Vai pidätkö enemmän siististä ja sheivatusta?
Witcherinä näytti naurettavalta :D
-Eri
Vierailija kirjoitti:
Riittääkö julkinen esiintyminen siihen että on "julkkis"? Jos, niin aivotutkija Katri Saarikivi. Äärimmäisen monimutkaisesta alasta kansantajuisesti puhumaan pystyvä tutkija joka on lisäksi kaunis ja huumorintajuinen. Mikä voisi olla parempaa?
Ns. varsinaisista julkkiksista ei kyllä tule ketään mieleen... No, ehkä joku tv:ssä symppikseltä vaikuttava Strömsö-juontajatar, heistä monissa on sellaista mukavan avointa ajatusmaailmaa, ja toki he ovat myös valikoituneet nimenomaan tv-ruutuun eivätkä radioon.
Katri on kyllä hyvin viehättävä ja myös varsin sympaattisen oloinen, häntä sai taas tänä aamuna ihailla Ylen aamussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville Haapasalo. Mun mielestä aivan mielettömän hurmaava ja älykäs tyyppi. Katseet kohtasi kerran Espoossa siihen malliin, että saumaakin saattaisi olla. :)
Olen kateellinen! Olen katsellut Villeä Sillä Silmällä jo vuosia. Kiinnostava tyyppi.
Kissatappelu Fimmelistä menee vielä jotenkin ymmärrykseen, mutta kun palkintona on Haapasalo, se on jo perverssiä!
:D
Toni Niemisen, saisin vihdoin paljon kaivatun vauvan.
Ehdottomasti Toni Nieminen. Perusteluna, ettei tarvitse katsella kovin pitkään.
Sarah Chafak seksikäs ja älykäs nainen
Annimari Korte <3
Siinä on nainen joka urheilijana (tietysti) pitää itsensä kunnossa, ja kaiken lisäksi on tosi fiksu ja järkevän oloinen mimmi!
Vierailija kirjoitti:
Tv-juontaja Juuso Mäkilähtö Surkeimmasta kuskista ja Varmista tuttu, niin luotettavan ja kivan oloinen 😍
On kyllä juuri niin lipevän flirtti surkeassa Juanissa, etten yhtään ihmettelisi jos käy kääntöpaikalla perehdyttämässä niitä 19v bimboja vaihdekeppinsä toimintaan kuvaustauolla.
Vierailija kirjoitti:
Minua on aina kiehtonut vähän sellaiset tuhmemmat komeat miehet, (bad boy look) mutta mieheksi en ottaisi kuitenkaan. Todellisuus ja fantasia ei kohtaa siinä kohtaa. Mitä jäisempi katse, sitä houkuttelevampi ilmestys.
Kuten Jean Grey totesi Wolverinelle, pahojen poikien kanssa flirttaillaan mutta hyvien kanssa mennään naimisiin.
(Mä ottaisin silti Jackmanin Wolverinen any day.)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kommenttini poistettiin vaikka se oli asiallinen?
Laita uudestaan. Täältä(kin) lähtee kommentteja ihan jatkuvasti.
Riku Rantala Madventures. Ulkonäkö täysin mun mieleen, hauska, supliikki, maailmaa nähnyt
Ihan supermielenkiintoinen ketju lukea. Jännä, miten täällä varmaan 99 % vastauksista on sellaisia, etten voi itse käsittää, mitä joku niissä näkee. On todellakin rikkautta, että me ollaan niin erilaisia!
Vierailija kirjoitti:
Ihan supermielenkiintoinen ketju lukea. Jännä, miten täällä varmaan 99 % vastauksista on sellaisia, etten voi itse käsittää, mitä joku niissä näkee. On todellakin rikkautta, että me ollaan niin erilaisia!
No oisit nyt vastannut itekki jotain?
Itsekin ottaisin Keanu Reevesin. Ihana mies, ei kai sitä muuten tarvi perustella. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No oisit nyt vastannut itekki jotain?
Totta! :D Tässä tulee.
Ottaisin Robert Downey Jr.:n. On käynyt elämässään pohjalla ja omalla vaivannäöllään noussut sieltä, joten se yhdistää hyvin vahvasti meitä. Voitaisiin elää onnellista selvää elämää ja hankkia "kiksit" muista asioista kuin päihteistä. Keksin kyllä mitä mainioimman vaihtoehdon..............
Aina on kiehtoneet vanhemmat miehet, joten senkin suhteen sopisi hyvin (25 vuoden ikäero kylläkin - huhhuh). Miellyttää silmääni kyllä kovasti, eli ei ongelmaa.
Haastatteluissa on osoittanut olevansa huumorintajuinen ja lämmin ihminen. Juuri sopivan sarkastinen, siitä minä pidän. Plussaa siitä, että on todennäköisesti ainakin jonkin sortin nörtti, kun kerran Iron Manin roolissa sillä tavalla loistaa!
Vierailija kirjoitti:
Riku Rantala Madventures. Ulkonäkö täysin mun mieleen, hauska, supliikki, maailmaa nähnyt
Mun mielestä vain ulkonäkö kohdallaan, sisältä pelkkää tuubaa. Komea on kyllä ja hyvävartaloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on aina kiehtonut vähän sellaiset tuhmemmat komeat miehet, (bad boy look) mutta mieheksi en ottaisi kuitenkaan. Todellisuus ja fantasia ei kohtaa siinä kohtaa. Mitä jäisempi katse, sitä houkuttelevampi ilmestys.
Kuten Jean Grey totesi Wolverinelle, pahojen poikien kanssa flirttaillaan mutta hyvien kanssa mennään naimisiin.
(Mä ottaisin silti Jackmanin Wolverinen any day.)
Pahojen poikien kanssa toteutetaan kaikkein tuhmimmat fantasiat ja sen kipinöinnin perään jäädään haikailemaan, kun otetaan aviomieheksi joku tylsä ja turvallinen. Miksei ne kiinnostavimmat miehet koskaan ole aviomiesmateriaalia?
Eikö Witcherinä ole vielä hotimpi? Vai pidätkö enemmän siististä ja sheivatusta?