Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Jos edesmenneetkin käyvät, James Dean tai nuori Marlon Brando. Todellisia komistuksia ja myös näyttelijöinä varsin lahjakkaita.
Minäkin veikkaan että se julkkis olisi tuossa se, joka "joutuisi" ottamaan :D
Mutta minulle vaikka Emma Stone, kiitos. Oikein nätti ja ne vibat mitä olen hänestä elokuvien perusteella saanut, vaikuttaa älykkäältä ja sellaiselta, että varmaankin meillä juttu lentäisi oikein hyvin. Voi toki olla täyttä kuvitelmaakin, mutta uskon että kyllä sitä näyttelijöiden todellisesta persoonastakin saa pieniä välähdyksiä sen näyttelemisen takaa. Ainakin jos on hyvä lukemaan ihmisiä.
Ottaisin Harry Stylesin (jos olisin 40v nuorempi)
Vierailija kirjoitti:
Bruce Dickinson. Sen ex-vaimo teki itsemurhan. Kaasulla luulisin. Se englannissa yleisin tapa. Siellä kaasu-uunit vielä kaikilla. Ambulanssikuskit menneet kaikki suojavarusteet päällä.
Ketjun paras perustelu, miksi ottaisi juuri tämän julkkiksen
Tv-juontaja Juuso Mäkilähtö Surkeimmasta kuskista ja Varmista tuttu, niin luotettavan ja kivan oloinen 😍
Riittääkö julkinen esiintyminen siihen että on "julkkis"? Jos, niin aivotutkija Katri Saarikivi. Äärimmäisen monimutkaisesta alasta kansantajuisesti puhumaan pystyvä tutkija joka on lisäksi kaunis ja huumorintajuinen. Mikä voisi olla parempaa?
Ns. varsinaisista julkkiksista ei kyllä tule ketään mieleen... No, ehkä joku tv:ssä symppikseltä vaikuttava Strömsö-juontajatar, heistä monissa on sellaista mukavan avointa ajatusmaailmaa, ja toki he ovat myös valikoituneet nimenomaan tv-ruutuun eivätkä radioon.
Henry Cavill oli niin seksikäs supermiehenä niin valitsisin hänet sellaisena
Joku noista Imatran kovanaamoista.
Ulkomaisista Michelle Dockery (Downton Abbeyn lady Mary)
Kotimaisista Malla Malmivaara
-mies
Ensimmäisenä tuli mieleen Lauri Tilkanen, mutta hän olisi ehkä liian kiiltokuvapoika minun rinnalle, joten vastaan vaikka Kimmo Ohtonen. Ei ulkomaalaista, ei muusikkoa eikä urheilijaa, joten toimittaja kelpaa.
PM Sanna kyllä kiinnostaa ja kiihottaa mutta sitten hänen pitäisi jäädä himaan eikä käydä töissä. Silloin kelpaisi mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville Haapasalo. Mun mielestä aivan mielettömän hurmaava ja älykäs tyyppi. Katseet kohtasi kerran Espoossa siihen malliin, että saumaakin saattaisi olla. :)
Olen kateellinen! Olen katsellut Villeä Sillä Silmällä jo vuosia. Kiinnostava tyyppi.
Kissatappelu Fimmelistä menee vielä jotenkin ymmärrykseen, mutta kun palkintona on Haapasalo, se on jo perverssiä!
Eilen tuli elokuva jossa Benedict Cumberbatch näytteli valkaistuilla hiuksilla Julian Assagnea. Järkytyin. En siltikään vaihtaisi, vaikka olisi kalju tai punahiuksinen.
Vierailija kirjoitti:
Larry Love
Nyt tuli moka, kirottu tekstisyöttö. Piti laittaa Lauri ei Larry:)
Rutiköyhä ihailija kirjoitti:
Iidan. Siihen on kaksi syytä: vasen ja oikea.[/
Tuskin tarkoitat aivolohkoja...
Sanna minullekin. Ja ihan samoilla perusteluilla.