Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Tykkään Jaajosta. Hyvä itsetunto. Fiksu mies ja taitaa olla sitoutunut perheen isän rooliin.
Voisin ottaa Pekka Poudan, vaikka ikäero onkin aika huima. Pekka vaan vaikuttaa sellaiselta aidosti hyväsydämiseltä ja kiltiltä henkilöltä, ja on sopivalla tavalla vähän sellainen höpsö :). Silti fiksu ja asiallinen.
Ei kelpaa mulle. HALUAN TONI NIEMISEN!
Roger Federer, alkaa olemaan tennis ura jo ohi ja sen puoleen olisi sitten aikaa minulle. varmaan olisi sitten varaa vähän katsella maailmaa tai vaikka asua Alppien kupeessa jotain unelma talossa. Mukavan oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua on aina kiehtonut vähän sellaiset tuhmemmat komeat miehet, (bad boy look) mutta mieheksi en ottaisi kuitenkaan. Todellisuus ja fantasia ei kohtaa siinä kohtaa. Mitä jäisempi katse, sitä houkuttelevampi ilmestys.
Kuten Jean Grey totesi Wolverinelle, pahojen poikien kanssa flirttaillaan mutta hyvien kanssa mennään naimisiin.
(Mä ottaisin silti Jackmanin Wolverinen any day.)
Pahojen poikien kanssa toteutetaan kaikkein tuhmimmat fantasiat ja sen kipinöinnin perään jäädään haikailemaan, kun otetaan aviomieheksi joku tylsä ja turvallinen. Miksei ne kiinnostavimmat miehet koskaan ole aviomiesmateriaalia?
Mä otin tietoisen riskin ja nain sen, jonka kanssa kipinöi niin, etten meinannut järjissäni pysyä. Toistaiseksi on liitto kasassa ja ihan hyvin. Mies on sellainen "bad boy", mutta annan olla. Edelleen kipinöi, yhdessä oltu yli 15 vuotta :) Että kyllä ainakin joistakin pahoista pojista ihan hyvän miehen saa, kunhan ei edes yritä muuttaa niitä siihen hyvismuottiin.
Ottaisin jonkun kiireisen poliitikon. Vaikka Mika Lintilän. Vaikuttaa ihan huumorintajuiselta tyypiltä ja on paljon poissa kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin jonkun kiireisen poliitikon. Vaikka Mika Lintilän. Vaikuttaa ihan huumorintajuiselta tyypiltä ja on paljon poissa kotoa.
Minulle kelpaisi Sanna Marin. Särmä muija. Olen 30v nainen.
"Joutuisin" ottamaan? Olisihan se kauheaa jos aviomies olisi joku Adam Driver, Chris Hemsworth tai Joel Kinnaman 💞💟💞
Kit Harington. Vielä mieluummin Jon Snow: kuuliainen, lojaali, ulkonäkö 10+
Kun asiaa tarkemmin mietin niin kuka tahansa GoT:n miesnäyttelijä kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Kit Harington. Vielä mieluummin Jon Snow: kuuliainen, lojaali, ulkonäkö 10+
Kun asiaa tarkemmin mietin niin kuka tahansa GoT:n miesnäyttelijä kelpaisi.
Joffrey?
Vierailija kirjoitti:
"Joutuisin" ottamaan? Olisihan se kauheaa jos aviomies olisi joku Adam Driver, Chris Hemsworth tai Joel Kinnaman 💞💟💞
Nimenomaan. Tämän ketjun voisi poistattaa sillä perusteella, että se on kokonaan ohi aiheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan. Tämän ketjun voisi poistattaa sillä perusteella, että se on kokonaan ohi aiheen.
Höpsistä, moni täällä on sanonut ettei huolisi ketään (joka on kyllä aiheen vierestä). Ei me nyt semantiikasta nillitetä.
LOL, joutuisit ottamaan... Voi, voi. Niin on se kyllä hirveää, kun minullekin olisi tarjolla suomalainen mies ja sitten amerikkalainen julkkis. Valinta käy niin vaikeaksi, etten enää tiedä mitä tekisin. Suomalaiset miehet ovat nimittäin sellaisia kultakimpaleita, ettei mitään rajaa:DDDD
Vierailija kirjoitti:
LOL, joutuisit ottamaan... Voi, voi. Niin on se kyllä hirveää, kun minullekin olisi tarjolla suomalainen mies ja sitten amerikkalainen julkkis. Valinta käy niin vaikeaksi, etten enää tiedä mitä tekisin. Suomalaiset miehet ovat nimittäin sellaisia kultakimpaleita, ettei mitään rajaa:DDDD
Olis se tuskaa tosiaan joutua ottamaan joku karismaattinen, rikas ja hyväkäytöksinen julkisuuden henkilö. Jos jostain vaan löytyisi tuntematon Toni Niemistä muistuttava oman elämänsä hyppymies, ottaisin hänet sillä sekunnilla. Kyllä, ottaisin hänet v-tyylillä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä suomalainen mies aina voittaa esim Jimmy Fallonin. *Irony*
Vierailija kirjoitti:
Matti Tuominen on valitettavasti jo kuollut, mutta siinä oli mies joka sai pöksyt märiksi. Charmantti mies. Itse olen 35.v
Näin Tuomisen hänen viimeisinä elinkuukausinaan. Istuin itseasiassa teatterin lämpiössä hänen vieressään. Oli aika kova ääninen ja jotenkin pelottavan rohkea, 30 vuotiaan näkökulmasta. Mutta mieleenpainuva hetki kyllä☺️
Anni Hautala.
On aika saman ikäinen ja pidän hänen huumristaan ja ajattelutavastaan.
Iwan Rheon.
Jos olisin mies, ottaisin Scarlet Johanssenin tai Emilia Clarken, Sophie Turnerin tai Megan Foxin.
N42
Toni Nieminen täälläkin. Eipä ainakaan olisi kauaa..