Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Kyllä tämä ihan hyvin kelpaisi......
https://i.media.fi/incoming/xamnmi-4981261_.jpg/alternates/FREE_720/498…
Catcat, voisivat hit laulaa bye bye baby!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sebastian Tynkkysen. Ois ihana vittuilla sille urpolle joka päivä.
Aika raskasta sellainen elämä, että pitäisi koko ajan v***uilla? Itse en sellaista myrkyn kylvämistä ja riitelyä jaksaisi viikkoakaan.
Et tainnut tajuta tuota..? Minä tajusin ja olen sitä mieltä, että hauska kommentti.
Ottaisin Au pairit Irlannissa Nean.
Todella kuuma tyttö.
Sanna Marinin. Perustelu: A75 luomutötteröt.
Jos jo manalan maille myös huomioidaan, ottaisin näyttelijä Greta Garbon: hän oli fiksu nainen ja teräksenkova businessnainen. Lähti Tukholmasta hyvin köyhistä oloista liikkeelle, loi mittavan uran Hollywoodissa ja jäi ennenaikaiselle eläkkeelle vain 36-vuotiaana. Silti hänellä oli kuollessaan yli 32 miljoonan taalan omaisuus.
MacKenzie Scott, ei varmaan tarvitse perustella.
Stam1nan Hyrde on vastaukseni. On 🔥😛❤👌
Vierailija kirjoitti:
iallinen, fiksu ja rauhallinen kaveri.
Sofi vois olla hyvä..
Ajatuksia mallivuosistani
Antoni Porowski. Voisimme yhdessä ottaa corgilauman, enkä puuttuisi hänen miesseikkailuihinsa.
Anya Taylor-Joy
Hänet, koska olen ihastunut 🥰
Damianon kanssa mulla olisi vähän ikäeroa mutta ei haittaa. Eli pitkän harkinnan jälkeen Damiano. Tai Ethan
😁
Juha Tapion. Lempeä, ystävällinen, rikas, kristilliset arvot, mukavan näköinenkin.
Samu Haberin. Ehkä kestäisin sen mun vieressä sängyssä:) Olis kiva tuhista sen kainalossa ja vahvoilla käsivarsilla.
Aikamoinen valinnanvaikeus. Mä voisin ottaa Oona Kareen. Sen kanssa olisi mukava olla makuuhuoneessa ja heilutella peittoa.
Daniel Feuerriegel! Kaikki vain kyseisessä ihmisessä kolahtaa minuun, kohtelee vielä todella kauniisti fanejaan. Ulkonäkö, luonne, kaikki kohdallaan.
Hih hih, en skytter selvfølgelig.💬
Tehosekoittimen Otto!!!! On vaan niin ihana.
Chris Hemsworth! Siinä on varsinainen namu! Tykkään myös aussiaksentista! Jumalainen vartalo, mutta silti jotenkin semmoinen "naapurinpoika"-tyyppi!