Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Vierailija kirjoitti:
Jaakko Saariluoman
En jaksaisi elää niin tyhmän miehen kanssa viikkoakaan.
Maisa Torppa! Todella sexy pimu!
Jim Carrey. Hyvännäköinen ja hauska mies. Ei mahtaisi nauru arjesta loppua.
Harri Moisio, fiksu, hauska ja tykkää siististä kodista.
Sara Sieppi sillä on kivat kainalot.
Fanni Suomi, Sanni Haahdenmaa.
Onkos tämän ketjun kuolaajanaiset siirtyneet Damiano-ketjuun?
Vierailija kirjoitti:
Jos miesten hiihtomaajoukkuetta ei voi valita (liian nuoria), niin sen tv-kommentaattorin Kalle Lassilan tai Mustin. Kalle Palanderin oikeasti haluaisin, mutta on liian hulivili.
N45
😂😂. Mä nauran tääl
maha katkeaa
Tosi hyvin kirjoitettu
Isä Matteo (Terrence Hill), ah, ne siniset silmät ja jos on roolinsa ulkopuolella samanlainen..lämmin, välittävä, fiksu.
Jason Momoan. Se katse ja ääni saa mut ihan veteläksi, olisi hauskaa olla välillä ihan sekaisin jostakin ihmisestä :)
Jos joutuisin ottamaan 🙄?, mm. Minä olen vastannut johonkin toiseen vastaavaan kysymykseen aiemmin ja miksi , että joutuisi ei kukaan pakota että ota tuo nyt ukokses ei oo vaihtoehtoja tai , että ota tuo vaimoksesi ei ole muuta vaihtoehtoa .
🙄🤣😅😁 Tiger Woods oli ihan asiallinen kun näin hänet livenä .
George Clooney
- arvostaa ja selkeästi rakastaa vaimoaan.
- uskollinen
- komea 😍
Keskinen, Sukari tai K2. Tai joku muu hillopäällikkö
Niko Ranta-aho koska onhan se nyt pirun kuuma
Aivan ehdottomasti Timo Kotipellon, vaikka hän onkin jo melko vanha.
Oli nuorena oikea namupala 😋 Soutelisin hänen kanssaan sylikkäin pitkin Lappajärveä kohti auringonlaskua.
Hän laulaisi hiljaa korvaani Black Diamondia ❤ Harmi, että on naimisissa tällä hetkellä...
Sam Heughan. Ja ihan ulkonäön pohjalta. Jospa vielä olisi livenä roolihahmonsa kaltainen. (outlander) Todella raamikas ulkonäkö, ja punertava hiukset plussaa, ja se hymy saa aivan sulamaan. Ja ääni ja se miten puhuu, todella miellyttävää seurattavaa.