Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Grimes. Elon muskin tyttöystävä
Panu Huuhtasen tai Eros Ramazotin
Timo Soinin, olis mukava katella Timpan kanssa englannin liigaa
ja kuunnella Timpan selityksiä. Tiedän ettei Timppa ole miehiin päin, mutta
takki saattaa kääntyä kun tapaa minut.
Sanna Marin, saisi 300 euron aamupalat. Noin muuten ottaisin jonkun Ö julkkiksen, joka on meille kaikille nevöhööd, en haluaisi olla seiskassa liikoja, sinne kuitenkin toheloinnellani joutuisin A julkkiksen kanssa.
Kari Hotakaisen...mutta ei sen vaimo antais sitä mulle. Voisin ottaa myös George Clooneyn, mutta senkään vaimo ei antaisi sitä mulle. Myöskään David Bechamin vaimo ei antais. Voisin ottaa myös Prinssi Williamin, mutta siitä vasta häly syntyisi. Ei tässä voi voittaa. Onko kukaan jullkismies sinkkuna, tänne voi ilmoittautua, niin valitsen sitten mieleiseni.
Vierailija kirjoitti:
Tuure Boeliuksen, on niin maskuliininen mörökölli.
Tuure on oikea nallekarhu jonka kainaloon olisi turvallista käpertyä.
Esa Holopainen on myös aika namu 😋. Ottaisin hänet, jos siis olisi pakko.
Vierailija kirjoitti:
Marita Kochin.
Ymmärrän hyvin. Minun teini-ihanteeni oli Rosemarie Ackermann. Olin niin ihastunut häneen, ettei mitään rajaa. Nytkin olisin valmis muuttamaan hänen kanssaan yhteen vaikka heti. (Tiedän, että aika on muuttanut meidän kummankin ulkonäköä, mutta onneksi meille miehille ei naisen ulkonäöllä ole mitään merkitystä, ainoastaan teoilla ja puheilla.)
Tony Goldwyn. On niin hiton seksikäs Scandal-sarjassa.
Muistakaa että kaikki eivät ole julkisuudessa sen itsensä takia vaan työ sivuaa. Julkisuus on rasite, kannattaa miettiä moneen kertaan jos sinne ei ole pakko joutua. Joka asia otetaan suurennuslasin alle. Plus vauvapalstalle saa aivan mitä tahansa seikkaa asiattomasti kommentoida :)
Vierailija kirjoitti:
Ola Rapacen
Noomi Rapacen.
Sannan <3 Vastaa 100% mun nais ihannetta.
Soinin. Minusta miehellä pitää olla hyvät munkit. Ymmärtääkseni on myös gay, mikä on plussaa, mitä petihommiin tulee.