Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Tää on outo mutta olen aina ollut viehättynyt jalkapalloilija Lionel Messiin. Joo on lyhyt eikä klassisen komea kuten jotkut muut tähtiijalkapalloilijat, mutta jotenkin mä koen hänet valtavan puoleensavetäväksi.
Jason Momoa. Komein mies ikinä. Vaikuttaa myös hyvältä tyypiltä.
Ehkä Erika Vikmanin, tykkää vanhemmista miehistä ja minä keski-ikänen mies tykkään nuoremmista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Esko Eerikäisen. Marttiinan kiusaksi. Ja ihan mukavan oloinen mies nykyään.
Eikös tämä tanssannut jossakin raswattujen nahkapoikien sateenkaariporukassa? Lisäksi oli naimisissa Martinan kanssa, joten en usko olevan hetero.
Markku Petanderin. Se on ollut mun märkä päiväuni yli 30 vuotta teinilikasta lähtien.
Mulle kävis Sanna marin. Upea nainen joskin luonne vaatii vähän kouluttamista.
Jaajon.
Hän vaan on just sellainen mies jonka haluaisin. ❤️
Voiko valita 2? Se kimittäjä laulaja sanni ja se missi sherly karvanen.
Ottaisin puolisokseni maailman rikkaimman miehen. Avioliitto ei ole sopimus seksistä, joten ryhtyisin pihtaamaan heti hääyönä. Kolmen vuoden päästä ottaisin avioeron ja saisin monta miljardia euroa, koska avio-oikeuden nojalla vaimo saa puolet miehen omaisuudesta.
Oliko muuta kysyttävää?
Kuka vaan julkkis joka tekee kotitöitä
ja osallistuu kustannuksiin.
Suomalaisista julkkiksista Pirjo Heikkilä. Älykäs, kaunis ja hauska nainen. Eli todennäköisesti siis todella vittumainen puoliso. Silti Pirjo.
tytti yli-viikarin, reissattaisiin ja pidettäisiin hauskaa. Kansa maksaisi lystin.
Vierailija kirjoitti:
Pekka Pouta. Ei ns. miehistä komein mutta leppoisa hevari jonka kanssa voisi käppäillä luonnossa
Onhan se, ja pitkäkin. Ja ne koirat <3
Vierailija kirjoitti:
Markku Petanderin. Se on ollut mun märkä päiväuni yli 30 vuotta teinilikasta lähtien.
no mutta luulin olevani ainoa! N52v
Vierailija kirjoitti:
Jussi Vatasen koska vaikuttaa symppikseltä. Jason Momoa kävisi myös ja tarviiko edes perusteluja.
N28
Jussi Vatasen ulkonäkö ja olemus miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Täältäkin ääni Kerttu Kotakorvelle! Kaunis, fiksu nainen.
Naisten vai miesten mielestä? ihkuja miehiä, joille perus suomalainen naapurintyttö kelpaa <3
Sini Paananen tai Maisa Torppa.
Jep. Vaimo ei ole kuumimmasta päästä https://www.muzu.tv/yvonne-mcguinness-cillian-murphy-wife/ mutta se että ei ole juossut kaunotarten perässä, vaihtanut nuorempaan tms vaan lisää viehättävyyttä.