Jos joutuisit ottamaan jonkun julkkiksen puolisoksesi, kenet ottaisit ja miksi?
Kommentit (2753)
Petter Stordalen. Norjalainen hotellimiljardööri, joka haluaa sekä elää leveästi että pelastaa maapallon. Minun silmissäni charmantti mies.
David Hasselhoff! Sitäpä tässä että Ritari Ässä.
Vierailija kirjoitti:
David Hasselhoff! Sitäpä tässä että Ritari Ässä.
Täddädädää käkkäräpää, naisia metsästää..
M50+ Tapasin nuorempana silloisen Janina Frostellin. Herkkäsuloinenihanakauniseleganttitäydellinen Janina. Olisin tehnyt hänestä niin onnellisen, ja joo – kestänyt myös ne vastoinkäymiset.
Anne Borgström (säätiedot olisivat ajantasalla)
Sanni (perheessä on hyvä olla, joku musikaalinen)
Pate Mustajärvi Tarviiko oikeasti perustella?
Joonas Nordman. Niin symppis ja fiksun oloinen.
Joe Rogan
Seksikäs, uskollinen ja ikäisekseen relevantti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pate Mustajärvi Tarviiko oikeasti perustella?
Joo, tarvii. En todellakaan ymmärrä.
Ukkometso
Barack Obama kelpais kyllä. Ainoa miinuspuoli, että se on niin fiksu että häviäisin todennäköisesti kaikki väittelyt.
Toni Niemisen tai Palanderin, tykkään urheilullisista miehistä
Sehän ois tuo Kane Tanaka https://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_maailman_vanhimmista_ihmisist%C3… Ei tarvisi varmaan kovin kauaa pitää puolisona
Olen jo naimisissa julkisuuden henkilön kanssa ja valitsisin mieheni edelleen. Meistä ei ole julkisia yhteiskuvia eikä miehen profiilissakaan lue, että on naimisissa koska mies ei halua tuoda minua julkisuuteen. Mies ei käytä sormusta töissä, koska tiedosta nousisi skandaali. Mies on ulkomaalainen ja emme asu Suomessa.
Ottaisin Kimi Räikkösen. Tykkään että miehellä on joku juttu, johon on täysin omistautunut. Minulla on sama tilanne, eli olisi kiva kun hän ymmärtäisi tätä asiaa, eikä olisi koko ajan kinuamassa seuraa. Voitaisiin olla vaikka viikkoja ilman että nähtäisiin toisiamme. Hänen huumorintajunsa on mielestäni täysin omaa luokkaa, ymmärtäisin täysin. Lisäksi vielä se, että minä olen köyhä ja hän on rikas, eli siitä tulisi mukavaa tasapainoa.
Vierailija kirjoitti:
F-Securen Mikko Hyppönen. En lähtökohtaisesti ole pitkätukkien perään, mutta Hyppöselle ne pitkät hiukset sallin, jotenkin ne kuuluvat pakettiin. Tykkään älykkäistä miehistä ja Hyppönen on jotenkin tosi kuumis. Ja sopivan ikäinen, en ole mikään parikymppinen heitukka itsekään.
Oi, Hyppönen olis munkin valinta. Olen häntä ihaillut jo ~vuosikymmenen. Komea, rauhallisen oloinen, miehekäs, älykäs. N32
Vierailija kirjoitti:
Olen jo naimisissa julkisuuden henkilön kanssa ja valitsisin mieheni edelleen. Meistä ei ole julkisia yhteiskuvia eikä miehen profiilissakaan lue, että on naimisissa koska mies ei halua tuoda minua julkisuuteen. Mies ei käytä sormusta töissä, koska tiedosta nousisi skandaali. Mies on ulkomaalainen ja emme asu Suomessa.
Mä kanssa.
No tietty Beckmannin Davidin. Ei kai tarvitse perustella?
Vierailija kirjoitti:
No tietty Beckmannin Davidin. Ei kai tarvitse perustella?
Miksi oletat, ettei tarvitsisi? Mä en ainakaan ymmärrä yhtään.
No säätyttönä ainakin pirtsakka. Oli sitten oikeasti kettuuntunut välillä tai ei, kuten kaikki meistä varmaan välillä ovat.