Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on ollut elämäsi pahin kokemus?

Vierailija
05.05.2020 |

Ihan mikä tahansa.. Aloitan vastaamalla läheisen itsemurha sekä työpaikan menetys todella huonoon saumaan kun rahalle olisi ollut kova tarve.

Kommentit (220)

Vierailija
201/220 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko elämä

Vierailija
202/220 |
09.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/220 |
10.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhempien avioero ehdottomasti. Sen lisäksi, että se oli aikanaan todella traumaattinen kokemus, se vaikuttaa elämääni vielä nyt 30 vuoden jälkeenkin, kun ei voi edelleenkään äitiä ja isän puolisoa kutsua mihinkään samaan tilaisuuteen. Nytkin täytyy miettiä mitä teen syksyllä esikoisen rippijuhlien suhteen.

N43

Ei pitäisi olla sinun ongelmasi, vaan heidän. Kutsut molemmat. Jos eivät osaa käyttäytyä, heität pihalle.

Vierailija
204/220 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhempien avioero ehdottomasti. Sen lisäksi, että se oli aikanaan todella traumaattinen kokemus, se vaikuttaa elämääni vielä nyt 30 vuoden jälkeenkin, kun ei voi edelleenkään äitiä ja isän puolisoa kutsua mihinkään samaan tilaisuuteen. Nytkin täytyy miettiä mitä teen syksyllä esikoisen rippijuhlien suhteen.

N43

Ei pitäisi olla sinun ongelmasi, vaan heidän. Kutsut molemmat. Jos eivät osaa käyttäytyä, heität pihalle.

Kaverini vanhemmat riitelevät edelleen, jos näkevät toisensa, vaikka heidän erostaan on yli 20 vuotta. Kaverini mummo heitti heidät aikoinaan pihalle kaverini ylppäreistä. Jäivät silti pihalle riitelemään. Kummankaan uusi kumppani ei ollut paikalla.

Vierailija
205/220 |
13.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummin kuolema, jätti aukon elämään,

Vierailija
206/220 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero elämäni rakkaudesta. Käveli vain ovesta ulos, ilman mitään selityksiä. Lapsia tapaa silloin tällöin, yleensä silloin kun hänelle sopii. En muista eron jälkeisistä ensimmäisestä kuukaudesta yhtään mitään. Nyt kun itsellä alkaa pienesti helpottamaan, mies yrittää hyötyä. Suuttui jopa kun en enää halunnut. Pidän häntä edelleen elämäni rakkautena, mutta palaaminen yhteen ei tule kuuloonkaan, enkä tiedä rakastanko enää romanttisessa mielessä edes.

Vierailija
207/220 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä vanhempieni kanssa, heidän sairaudet ja  kuolemat.

Vierailija
208/220 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntymä

Vierailija
209/220 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempieni tekemät väkivallanteot.

Vierailija
210/220 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, ettei minulla ole ketään läheistä ihmistä. Vuosikymmenessä olen menettänyt molemmat vanhempani, lapsuudenkotini ja eronnut avioliitosta. Minulla on paljon etäisiä sukulaisia ja myös kavereita, mutta ei ketään sellaista kenelle soittaa keskellä yötä, jos tiedätte mitä tarkoitan.

En ole koskaan ennen kokenut mitä on olla henkisesti aivan täydellisen yksin. Ei ole enää ketään joka aidosti välittäisi ja auttaisi. Tuntuu kuin asuisin yksin vieraassa maassa ventovieraiden ympäröimänä.

En tiedä. Minulla ei ole koskaan ollut ketään, kenelle voisin soittaa keskellä yötä. 112 ainoastaan.

Vierailija
211/220 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia alistettuna henkisesti exän ja perheensä taholta. Näen edelleen painajaisia heistä, vaikka "vapaaksi" pääsinkin jo pari vuotta sitten.

Vierailija
212/220 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki parisuhteet on olleet tavalla tai toisella kamalia kokemuksia. Nyt olen tavannut hellältä ja vilpittömältä vaikuttavan miehen ja koko ajan mietin, millä lailla se aikoo minua hyväksikäyttää tai satuttaa.

Vierailija
213/220 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa ihan hirveältä, onneksi pääsit eroon. Toipuminen vie varmasti vielä pitkään, muyta huomaat kyllä vielä, että painajaiset ovat vähentyneet ja lopulta (toivottavasti) loppuvat. Minä toivon sinulle pelkkää hyvää loppuelämääsi.

Vierailija
214/220 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohoito pakolla toteutettuna psykoosin iskiessä päälle.

Vierailija
215/220 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isän itsemurha kun olin nuori.

Vierailija
216/220 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se taitaa olla nyt päällä. Äiti sai syöpädiagnoosin kesällä. Kunto on nyt romahtanut, joten loppusuoralla taidetaan olla ennen kuin hoitoja on päästy edes aloittamaan. Sieltä suunnasta tulee jatkuvasti toinen toistaan huonompia uutisia, jotka järkyttävät

kasaan kursittua toivon rippeitä.

Samalla yritän selvitä arjesta pienten lasten kanssa käytännössä yksin, kun mies tekee naurettavan pitkää työpäivää.

Kaiken tämän lisäksi anoppi, joka aiemmin oli arjen apuna, on tähän samaan saumaan muuttanut useamman sadan kilometrin päähän. Hengähdystauoista - tai edes hammaslääkäriin pääsystä - ei auta haaveilla. Vaatii aivan liikaa järjestelyä ja nyt ei vaan ole energiaa.

Olen niin stressaantunut, etten saa nukutuksi. Yön synkimpinä tunteina epätoivo, yksinäisyys ja toivottomuus on pohjaton. Mä tiedän, että tästä selviää. Aika on voimakas parantaja. Mutta liian pitkältä ja kivikkoiselta tie nyt tuntuu.

Vierailija
217/220 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheltä piti tilanne sairaalassa jossa olin täysin tietoisena lähestyvän kuoleman mahdollisuudesta. Tämä oli pahin vaikka taustalla on läjä sellaista kuraa ja kärsimystä.

Vierailija
218/220 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuus oli yhtä traumaa, nuoruus oli traumojen aiheuttamien oireiden kanssa selviämistä ja vasta nyt keski-ikäisenä olen oppinut jotenkin elämään nahoissani.

Vierailija
219/220 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni kuolema

Vierailija
220/220 |
09.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

- potkut

- parisuhde eksäni kanssa. Yltiömustasukkainen, äkkipikainen jne. Kehotti minua mm. tappamaan itseni

- kiusaaminen. Oli onnekseni melko lievää (eikä ollenkaan fyysistä) ja kesti vain esikoulusta toiselle luokalle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä