Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huokuuko Stubbista sellainen kireä aivojen tila jossa koko ihminen on ikäänkuin stressitilassa ajatustensa ja puheensa vuoksi?

Vierailija
19.03.2026 |

Ei todellakaan ole rento. Ja eilen oli myös Aftonbladetiin levinnyt video jossa 'leikkii' käsillään. Ihan outoa. Nähtäväksi jää miten Stubbin tulee käymään maailman politiikan näyttämöllä ja jospa vanhenee yllättävän paljon presidenttiaikanaan. Itse kuitenkin on puheidensa ja olemuksensa herra.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi vaikka "kireä" Stubb (joka miettii mitä sanoo) kuin vaikka Jani Mäkelä, joka laukoo mitä sylki suuhun tuo. No, tietysti kukin kykyjensä mukaan - Mäkelän kapasiteetti ajatella on hyvin rajattu.

Vierailija
2/4 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sä iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigor vedät? Muista laittaa jotain paskaa myös Sannasta. Ettei kokonaan unohdu? Sä muistat, NATO- Sanna, eiks niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://tv.aftonbladet.se/video/397840/stalld-av-reporterns-fraaga-vald…

Omituinen video?

Miten niin omituinen? Stubb vaikutti aidosti ehkä vähän yllättyneensä  kysymyksestä ja kuten hän itse sanoi, niin erinomaisesta kysymyksestä. 

Sinkkumies

Vierailija
4/4 |
19.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://tv.aftonbladet.se/video/397840/stalld-av-reporterns-fraaga-vald…

Omituinen video?

Miten niin omituinen? Stubb vaikutti aidosti ehkä vähän yllättyneensä  kysymyksestä ja kuten hän itse sanoi, niin erinomaisesta kysymyksestä. 

Sinkkumies

Jos vertaa edellisiin - on verrokkina sitten Niinistö, Halonen, Ahtisaari, Koivisto tai Kekkonen - niin huomaahan tuosta, että se on omiin kykyihinsä nähden aivan liian isoissa saappaissa. Kapasiteetti ei vaan riitä.

En kyllä laittaisi Ahtisaarta tai Halosta samaan lauseeseen Kekkosen, Niinistön ja Koiviston kanssa, vaikka demareita muuten symppaankin.

Mitä tulee Stubbiin, hän on pärjännyt hyvin ellei erinomaisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän