Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinkakohan moni mies tyytyy "ihan ok" naiseen kun uskoo ettei saa/löydä parempaa..?

Vierailija
22.04.2020 |

Kuinkakohan moni mies tyytyy "ihan ok" naiseen kun uskoo ettei saa/löydä parempaa..?

Kommentit (393)

Vierailija
141/393 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni ihminen tyytyy ihan tavalliseen autoon kun ei saa Ferraria?

Kuinkahan moni ihminen tyytyy tavalliseen asuntoon kun ei saa linnaa?

Kuinkahan moni ihminen syö jauhelihakastiketta kun ei saa hanhenmaksaa?

Tajuat kai että me kaikki tyydymme jatkuvasti asioihin jotka eivät ole täydellisiä. Mutta voimme silti olla onnellisia ja tykätä niistä asioista joita meillä on.

Pahaa pelkään, että tässä on nyt yksi ero: Mies voisi saada sen 'ferrarinaisen', jos ei aliarvioisi itseään. Rahat tilillä on helppo tarkistaa ja verrata Ferrarin hintalappuun, mutta ihmissuhteissa on monimutkaisempaa.

Minun kokemuksen mukaan useammin miehillä on se ylimitoitettu itsetunto ja naiset on niitä, jotka aliarvioi itseään. Lähikuppilan elämänkallukin kuvittelee itsensä kovanakin orhena, jota kaikki pirkot himoitsevat.

Vierailija
142/393 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvin moni tyytyy  "kunhan ees joku" vaihtoehtoon .

kadut täynnä voimaantuneita  naisia hoikan miehen vieressä

Ja siis, nämä tyytyjämiehet pisteyttävät naiset vain ja pelkästään ulkomuodon perusteella. Kun eihän naisen ajatuksilla tai sanomisilla ole sen enempää väliä kuin sen Ferrarinkaan tunteilla. Palveluskuntaa.

Ja aina löytyy netistä kauniimpia eli niitä tasokkaampia, kyllä mahtaa palstamiestä ottaa päähän. Koko elämä pilalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/393 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän me kaikki olla vain "ihan ok" koska kukaan ei ole täydellinen. Parisuhteeseen täytyy vaan löytää sellainen, joka on itselle riittävän sopiva, niin että yhteiselämä sujuu ja jonka kanssa haluaa olla. 

Jos tämä taas tarkoittaa jotain pelkkää ulkonäköä tyyliin joutui tyytymään tavikseen koska ei ole tarpeeksi kova taso saamaan kaunotarta, niin kovin pinnallista on. Sillä ulkonäöllä ei parisuhteen kannalta ole loppujen lopuksi paljoakaan merkitystä. Esim. kyllä minä tiedän filmitähdissä ja malleissa valtavasti miestäni komeampia miehiä, mutta en minä sen takia ajattele,  että minä raukka olen tyytynyt ihan tavallisen näköiseen mieheen, kun en saa sellaisia komeita miehiä. Minun mieheni on minulle juuri täydellinen, enkä vaihtaisi yhteenhkään hollywood-tähteen enkä malliin, vaikka parempi ulkonäkö. Tunnen myös miehiä, jotka on saaneet sen ulkonäön perusteella haluamansa, mutta suhde on ollut onneton ja loppunut, koska ihastus seksikkääseen ulkonäköön ei riittänytkään jos persoonallisuudet, arvot ja elämäntavat on liian erilaiset.

Vierailija
144/393 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän me kaikki olla vain "ihan ok" koska kukaan ei ole täydellinen. Parisuhteeseen täytyy vaan löytää sellainen, joka on itselle riittävän sopiva, niin että yhteiselämä sujuu ja jonka kanssa haluaa olla. 

Itselleni se täydellinen parisuhteeseen tarkoittaisi, että on minulle se täydellisin koko maailmassa. Ja sehän ei tarkoita mallin ulkonäköä ja yleisesti täydellisyyttä.

Olen itse ollut muutamassakin parisuhteessa, jossa selkeästi olin toiselle korkeintaan se "ihan ok". Toinen näistä oli räikeämpi, jäi kiinni kun deittiprofiili oli yhä aktiivisena liki vuoden seurustelun jälkeen. Jos olisin ollut hänelle se täydellinen, niin tuskinpa olisi käynyt edes mielessä jäädä vilkuilemaan josko löytyisi kuitenkin vähän parempi.

Vierailija
145/393 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että todella moni ainakin 30 ikävuoden jälkeen. Ainakin kaikki ne miehet, jotka ovat mua liehitelleet tuloksetta, ovat lopulta päätyneet suhteeseen jonkun ylipainoisen ja kulahtaneen naisen kanssa. 

Vierailija
146/393 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyvät ovat tyytymättömiä, kiitolliset onnellisia. 

Vierailija
147/393 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tyydyin aikanaan aviomieheeni (nykyisin jo ex). Halusin oman perheen, ja aika alkoi loppua, joten 34 vuotiaana vaan otin sen joka oli tarjolla ja joka halusi minut. 

Liitto oli aika surkea, mutta saimme kaksi ihanaa lasta. 

Vierailija
148/393 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi ihmeessä pitää tyytyä???

Minä naisena en kyllä ikinä tyydy.  En ala mihinkään tyypin kanssa joka on "no, meneehän tuo paremman puutteessa".  Miksi pitääisi?

Kyllä aikuinen ihminen, niin mies kuin nainenkin pystyy elämään yksin varsin hyvää elämää ja paljon parempaa kuin tyypin kanssa joka  tuli kelpuutettua. 

Miksi yksin eläminen pelottaa niin kamalasti? Sitä en ole ikinä ymmärtänyt.

Varmaan siksi, että haluaa säännöllistä seksiä.

Vierailija
149/393 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä naisena en kyllä ikinä tyydy.  En ala mihinkään tyypin kanssa joka on "no, meneehän tuo paremman puutteessa".  Miksi pitääisi?

Kyllä aikuinen ihminen, niin mies kuin nainenkin pystyy elämään yksin varsin hyvää elämää ja paljon parempaa kuin tyypin kanssa joka  tuli kelpuutettua. 

Tietenkään sinä et naisena ymmärrä sitä kun sulla on mahdollisuuksia parisuhteisiin ja seksiin jatkuvasti.

Mutta jos olisit mies niin ymmärtäisit hyvin miltä tuntuu loppuelämän yksinäisyys.

Sinkkumiehille ei ole tarjolla irtoseksiä eikä parisuhteita. Vaihtoehdot ovat yksinäisyys tai tyytyminen siihen "ihan ok".

Vierailija
150/393 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni ihminen tyytyy ihan tavalliseen autoon kun ei saa Ferraria?

Kuinkahan moni ihminen tyytyy tavalliseen asuntoon kun ei saa linnaa?

Kuinkahan moni ihminen syö jauhelihakastiketta kun ei saa hanhenmaksaa?

Tajuat kai että me kaikki tyydymme jatkuvasti asioihin jotka eivät ole täydellisiä. Mutta voimme silti olla onnellisia ja tykätä niistä asioista joita meillä on.

Sä nyt et ymmärrä että toisin kuin asunto, parisuhde ei ole mikään pakko tai tarve. Joten kyllä, minä tyydyn rivarikolmioon niin kauan kunnes saan sen maalaistalon. Ja minä olen sinkku ilman aikomustakaan hankkia parisuhdetta.

Vierailija
151/393 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyisin todellakin "ihan ok" naiseen, jos sellaisen saisin.

Ihan ok mies

Vierailija
152/393 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko epäitsekkään ja mukavan naisen, joka pitää huolta itsestään ja muista? Ota ulkomaalainen puoliso, sillä suomalaisen naisen kanssa masennut ja menetät inhimillisyytesi.

Vierailija
153/393 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietenkään sinä et naisena ymmärrä sitä kun sulla on mahdollisuuksia parisuhteisiin ja seksiin jatkuvasti.

Mutta jos olisit mies niin ymmärtäisit hyvin miltä tuntuu loppuelämän yksinäisyys.

Sinkkumiehille ei ole tarjolla irtoseksiä eikä parisuhteita. Vaihtoehdot ovat yksinäisyys tai tyytyminen siihen "ihan ok".

On niitäkin tarjolla, mut aika kranttu saa olla jos jotain ihmisarvoista haluaa.

Vierailija
154/393 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta minä olen ollut ja tulen olemaan koko ikäni yksinäinen. Se, että väheksyt naisten kokemaa yksinäisyyttä, et tee siitä faktaa. Ja mitähän skeidaa tuokin on että sinkkumiehille ei ole tarjolla parisuhteita tai irtoseksiä, se että juuri sinä et ole löytänyt omaasi, ei tarkoita etteikö sinkkumiehet pariutuisi kaiken aikaa ja harrastaisi myös irtoseksiä. Itse en irtoseksiä halua, vähän niinkuin sinäkään tuskin haluat tulla auton yliajamaksi.

Vierailija
155/393 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää tyytyä? 

Syitä on varmaan monia.

- Sosiaalinen paine paritutua

- Halu saada lapsia, mutta ei ole pelimerkkejä saada sitä kumppania jonka haluaisi, joten tyydytään siihen jonka pystyy saamaan

- pelko jäädä yksin

Vierailija
156/393 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markkina-arvoa nostaa myös uusi, huoliteltu kovanaama look ja mahdollisesti jenkeistä opittu narinaääni. 

On pumpatttua persettä peppuvako housuilla, kajaalit, uudet ripset ja tatuoinnit.

Näillä pitäisi irrota keskimääräistä komeampi, supliikki pitkä mies. 

Vierailija
157/393 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet tyytyy, paitsi ne jotka valehtelee.

Vierailija
158/393 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nämä Voimaantuneet naiset jonottavat nykyää kaikki samoja miehiä.

Osa turhautuu ja luo katseet ulkomaille samalla polkien suomimiestä.

Osa jää ylpeänä yksin, kun omaa tasoa ei löytynyt ja pysyy katkerana lopun ikäänsä paneskellen satunnaisesti tinderin parhaimmistoa. 

Vierailija
159/393 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen, kunnes s eksi loppuu.

://./

Vierailija
160/393 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

99 %