Kuinkakohan moni mies tyytyy "ihan ok" naiseen kun uskoo ettei saa/löydä parempaa..?
Kuinkakohan moni mies tyytyy "ihan ok" naiseen kun uskoo ettei saa/löydä parempaa..?
Kommentit (393)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko te pisteyttäjät kuulleet koskaan tunteista? Se on ihan kiliv*tunperkeleen yhdentekevää, että onko kumppaniehdokas 4/10 vai 9/10, jos se ihminen on vienyt jalat alta ja saanut korvienvälin sekaisin. Se on silloin tasan kymppi.
En ymmärrä sun pointtia. Tiedän kyllä miltä tuntuu olla treffeillä 4/10 naisen kanssa ja 7/10 naisen kanssa. Väitän että en ikimaailmassa voisi tuntea mitään sitä 4/10 kohtaan. Mikään määrä naisen hyvää luonnetta ei saisi romanttisia tunteita aikaan.
P.S. Suosittelen, ettet edes lähtisi tuhlaamaan aikaa treffeille muiden kuin sellaisten naisten kanssa, joista sinulla on jo "wow"-fiilis ;-)
Hehheh, tätä neuvoa noudattamalla en olisi päässyt tapailemaan yhtäkään naista koskaan..
Vain tasokkaimmille 5% miehille on mahdollista saada "wow" naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko te pisteyttäjät kuulleet koskaan tunteista? Se on ihan kiliv*tunperkeleen yhdentekevää, että onko kumppaniehdokas 4/10 vai 9/10, jos se ihminen on vienyt jalat alta ja saanut korvienvälin sekaisin. Se on silloin tasan kymppi.
En ymmärrä sun pointtia. Tiedän kyllä miltä tuntuu olla treffeillä 4/10 naisen kanssa ja 7/10 naisen kanssa. Väitän että en ikimaailmassa voisi tuntea mitään sitä 4/10 kohtaan. Mikään määrä naisen hyvää luonnetta ei saisi romanttisia tunteita aikaan.
P.S. Suosittelen, ettet edes lähtisi tuhlaamaan aikaa treffeille muiden kuin sellaisten naisten kanssa, joista sinulla on jo "wow"-fiilis ;-)
Hehheh, tätä neuvoa noudattamalla en olisi päässyt tapailemaan yhtäkään naista koskaan..
Vain tasokkaimmille 5% miehille on mahdollista saada "wow" naisia.
Ihan vinkiksi, että me naiset huomaamme sen kyllä miehestä, herääkö hänen kiinnostuksensa. Mikroilmeet, pupillit, ryhti.. kyllä sen näkee, milloin mies valpastuu. Ja jos sitä ei tapahdu, niin tunnelma treffeillä on tervanjuontia.
Eli aika huono on tilanteesi, jos kerran et usko voivasi saada sellaista naista, joka sytyttäisi.
No ei ainakaan pk-seudulla tarvitse tyytyä mihinkään "ihan ok"-naiseen. Todella paljon löytyy hyvin koulutettuja, tasapainoisia, elämänsä hallitsevia, liikunnallisia jne. sinkkunaisia. Omien kokemusten perusteella osa heistä vaikuttaa jopa yksinäisiltäkin, kun elämän täyttää vain työ.
Minä seurustelen nykyisin naisen kanssa joka ehkä näyttää sivullisen silmaan "ihan ok:lta", mutta eivätpä tiedä että tuo pieni harmaavarpunen on oikeasti mitä kinkyin hurmaava seksipeto, ja muutenkin meillä synkkaa mainiosti.
m
Vierailija kirjoitti:
No ei ainakaan pk-seudulla tarvitse tyytyä mihinkään "ihan ok"-naiseen. Todella paljon löytyy hyvin koulutettuja, tasapainoisia, elämänsä hallitsevia, liikunnallisia jne. sinkkunaisia. Omien kokemusten perusteella osa heistä vaikuttaa jopa yksinäisiltäkin, kun elämän täyttää vain työ.
Ongelma tulee siinä, että noiden naisten miesrima on pilvissä asti.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni ihminen tyytyy ihan tavalliseen autoon kun ei saa Ferraria?
Kuinkahan moni ihminen tyytyy tavalliseen asuntoon kun ei saa linnaa?
Kuinkahan moni ihminen syö jauhelihakastiketta kun ei saa hanhenmaksaa?
Tajuat kai että me kaikki tyydymme jatkuvasti asioihin jotka eivät ole täydellisiä. Mutta voimme silti olla onnellisia ja tykätä niistä asioista joita meillä on.
Kummasti kyllä tuo ei päde naisiin kun tällä palstalla käsketään naisia olla tyytymättä mihinkään? Se pikku juttu että ei jokaiselle naiselle riitä noita top 1% miehiä ei menoa haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Tajuat kai että me kaikki tyydymme jatkuvasti asioihin jotka eivät ole täydellisiä. Mutta voimme silti olla onnellisia ja tykätä niistä asioista joita meillä on.
Pahaa pelkään, että tässä on nyt yksi ero: Mies voisi saada sen 'ferrarinaisen', jos ei aliarvioisi itseään. Rahat tilillä on helppo tarkistaa ja verrata Ferrarin hintalappuun, mutta ihmissuhteissa on monimutkaisempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ajatusmaailma, jossa ihminen rinnastetaan esineisiin, on käsittämätön. Minä en rakasta autoja enkä ruokia. Voin sanoa rakastavani sushia, mutta ei se tarkoita, että rakastaisin sitä kuten ihmistä rakastetaan.
Ainoa syy, miksi olen parisuhteessa on rakkaus. Ja rakkaus ja tyytyminen eivät mahdu samaan lauseeseen. Rakastaminen tarkoittaa, että toisen ihmisen näkee ainutlaatuisena, upeana, haluttavana, sellaisena jota ilman ei halua olla.
No mitä se tyytyjä sitten tekee? Ei halua olla ilman sitä naista, vaikka ei ehkä rakastakaan häntä. Voisihan hän olla ilmankin, kun ei mitään pakko ole olla yhdessä.
Luulen, että huomattava osa suhteista on sellaisia, että jompi kumpi tai molemmat "tyytyy". On parempi varmistaa edes ok parisuhde kuin ei parisuhdetta ollenkaan. Näkeehän sen jo erotilastoista, että usein tyydytään. Jompi kumpi sitten löytää sen paremman matchin myöhemmin, kun on edes joku suhde jo ensin pohjalla. Ei siitä täydellisestä matchista erota, jos se on ollut molemmin puolista.
lisi itsekin mahdollisesti löytänyt taannoin paremman. Tai sitten en.
Olen hyvin hitaasti lämpiävää sorttia joten eipä ole itsellä edes alkanut parisuhde-elämä. Eipä ole tietääkseni yksikään nainen ikinä ollut kiinnostunut minusta ja omat aloitteet ei ole mitään tuottanut.
En kyllä siltikään lähtisi mihinkään tyytymissuhteeseen. Mitä siitä nyt sitten saa ihan oikeasti? Olen vaan sen sortin henkilö, että kaikki tai ei mitään.
Toisaalta kun on tähänkin asti elänyt itsekseen niin tuskinpa tämä nyt pahemmaksi muuttuu, vaikka ikuisena sinkkuna menisinkin hautaan.
Tyytyjämies ällöttävä, koskaan en ottaisi.
Paljastan yhden jutun. Miehet kadehtii naisten kykyä asettautua hetkeen,luoda ystävyyssuhteita, hakea apua ja sanoittaa tunteitaan. Tiktokin eilinen pariskunta jossa mies tokasi naiselle ajattelevansa tämän olevan kuin mikäkin säästöpossu kertoo kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ok olisi jo aika kiva, mutta sitä pitää ottaa mitä saa.
Ei tietenkään pidä.
Vierailija kirjoitti:
Entäpä moni nainen tyytyy ihan tavalliseen perusjarmoon, ku ei usko saavansa parempaa?
Minä ainakin. Mentiin aikanaan yhteen, kun oli "ihan hyvä meininki" keskenämme. Ja tokihan sitä on tullut kiintymystä ja yhteistä elämää, mikä saa sitoutumaan vain lujemmin. Silti, voisin sanoa tyytyväni, koska se minulle sopivampi, oikeastaan täydellinen mies käveli vastaan vasta kun perhe oli jo perustettu. Olisin toki voinut rikkoa kaiken ja lähteä tämän prinssin perään, mutta luulenpa, että tällainen tyytyminen on tyypillisempi ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki, mutta turha kuvitella että naiset palvovat vastaavasti jotain perus-peraa, kyllä häneenkin on tyydytty. Naurettavaa että aina väitetään että miehet tyytyvät, naiset rakastavat aidosti.
Missäs tällaista väitetään? Itse olen sitä mieltä, että kumminkin päin tapahtuu. Ja yleisemmin ne liitot ovat onnellisia, joissa mies tyytyy. Jos taas nainen on se joka tyytyy, niin ongelmia ja ero seuraa lähes varmasti. Tämä on niin monta kertaa nähty.
Eiköhän tämä toimi molempiin suuntiin. Täydellistä jahdatessa voi päätyä myös jäämään yksin. Jokainen tekee kompromisseja jossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikki, mutta turha kuvitella että naiset palvovat vastaavasti jotain perus-peraa, kyllä häneenkin on tyydytty. Naurettavaa että aina väitetään että miehet tyytyvät, naiset rakastavat aidosti.
Missäs tällaista väitetään? Itse olen sitä mieltä, että kumminkin päin tapahtuu. Ja yleisemmin ne liitot ovat onnellisia, joissa mies tyytyy. Jos taas nainen on se joka tyytyy, niin ongelmia ja ero seuraa lähes varmasti. Tämä on niin monta kertaa nähty.
Näinhän se taitaa useimmiten mennä. Johtuu siitä että miehet on pitkäpinnaisempia, ja heidän odotuksensa parisuhteelta ylipäätään ovat realistisemmat kuin naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Tyytyjämies ällöttävä, koskaan en ottaisi.
Mistäs sinä tiedät kuka sinuun tyytyy? Voi sanoa, että olet hänelle täydellinen nainen, mutta sisimmässään tietää, että et ole.
Ei meistä kukaan tiedä.