Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinkakohan moni mies tyytyy "ihan ok" naiseen kun uskoo ettei saa/löydä parempaa..?

Vierailija
22.04.2020 |

Kuinkakohan moni mies tyytyy "ihan ok" naiseen kun uskoo ettei saa/löydä parempaa..?

Kommentit (393)

Vierailija
381/393 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyydyin ihan ok naiseen. Minulle sopiva nainen , ei mikään missi vaikka on normaali hoikka vartaloinen. 14 vuotta yhdessä joten ehkä sekin tyytyi minuun.

No tämä. Fiksut ihmiset "tyytyvät" itselleen sopivaan, eivätkä jää itkemään, kun ei saa sitä leffastaraa (romanttinen tai poke).

Minusta olisi ollut pari omaa miestä komeampikin mies kiinnostunut, mutta koska luonteet ei sopineet, niin miksi olisin jäänyt harmittelemaan? Vain pinnallisuuden vuoksi, että olisi ollut näyttöesine käsipuolessa? Hyi!

Oma mies on tavis, ja niin olen itsekin. Mikä tärkeintä, me halutaan olla yhdessä.

Ethän sinä ole tyytynyt. Löysit ja valitsit miehen, jonka kanssa sinulla on hyvä olla. Tuossa ei ole kyse vain ulkonäöstä vaikka niin luu

Se, että on tyypin kanssa, jota ei rakasta ja jonka kanssa ei oikeastaan edes haluaisi olla. On vaan jonkun kanssa paremman puutteessa. Heti valmis vaihtamaan, jos paremman sattuisi löytämään.

Vierailija
382/393 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo täydellisen kumppanin odottaminen aiheuttaa monelle ongelmia. Jos on valmiiksi suuri määrä kriteerejä, joista yksi ei täsmää, heivataan ehdokas pois ajattelematta, että tosielämässä kohdataan Tinderissä kerrotun ansioluettelon lisäksi satamäärin muita ominaisuuksia, jotka voivat ajan oloon alkaa rasittaa oikein kunnolla.

Perempi olisi siis antaa kumppaniehdokkaalle hiukan tilaa, tutustua häneen rauhassa ja päättää sitten, mitä tekee.

Koko tämä keskustelu tuo mieleen tapauksen, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi. Hänen lapsuudenkotinsa lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.

Se liitto oli luultavasti alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä sanutkaan, kun oli vasta lapsi.

Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/393 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kyllä olla, että korvaa. Minulla on tästä elävän elämän esimerkki, kun entinen luokkakaverini, joka oli todella hyvän näköinen jätkä oli menossa naimisiin. Näin hänen morsiamensa, joka oli oikeasti todella ruma. Lihava, pottunokkainen, ruma naama. Lyhyt, tumma polkkatukka oli juuri semmoinen peikon tukka. Nainen näytti oikeasti ihan peikolta.

Suoraan sanottuna vitutti tuon ex-luokkakaverin puolesta, kun itsekin lapsena olin häneen ihastunut. Mielestäni hän olisi ansainnut paljon parempaa! He kyllä näyttivät todella rakastuneilta, että toivon mukaan hänestä tuli ruman naisensa kanssa onnellinen.

Vierailija
384/393 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen vika on ok-naisessa? Pitäisikö naisen sitten olla joku kaikkien turnoffien äiti? M57

Vierailija
385/393 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa kyllä olla, että korvaa. Minulla on tästä elävän elämän esimerkki, kun entinen luokkakaverini, joka oli todella hyvän näköinen jätkä oli menossa naimisiin. Näin hänen morsiamensa, joka oli oikeasti todella ruma. Lihava, pottunokkainen, ruma naama. Lyhyt, tumma polkkatukka oli juuri semmoinen peikon tukka. Nainen näytti oikeasti ihan peikolta.

Suoraan sanottuna vitutti tuon ex-luokkakaverin puolesta, kun itsekin lapsena olin häneen ihastunut. Mielestäni hän olisi ansainnut paljon parempaa! He kyllä näyttivät todella rakastuneilta, että toivon mukaan hänestä tuli ruman naisensa kanssa onnellinen.

Luultavasti olet rumempi, kun et luokkakaverillesi kelvannut!

Vierailija
386/393 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillu on tärkein. Sen tulo kun loppuu, niin myös suhde on ohi.

Vierailija
387/393 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kait 8-9v lapsi, enkä todellakaan siinä iässä yrittänytkään iskeä yhtään ketään. Jos pelkkä ulkonäkö merkkaisi, niin kyllä ex-luokkakamu olisi vaihtanut pottunokka-peikon meikäläiseen mennen tullen! Lihava, peikon näköinen pottunokka-nainenko siellä triggeröityi?

Vierailija
388/393 |
15.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kyllä itse ainakain näen paljon nuoria hyväkuntoisia ja kauniita naisia mutta saman ikäluokan miehet jäävät ulkoisesti jälkeen. Naiset ovat myös koulutetumpia nykynuorison piireissä. Yhä useampi nainen hakee korkeakouluihin ja miehet jäävät peruskoulun varaan. Mikä toki surullista.

Mutta miksi se on näin? Miksi niin valtavan suuri osa miehistä ei halua panostaa omaan elämäänsä ja tulevaisuuteensa opiskelmalla kunnon ammatin?

Miksi niin moni mies pitää koulutusta ja opiskelua turhana jääden sitten ilman ainakin välttämätöntä yleissivistystä?  Pitävät turhana opetella ihmisten kanssa kommunokointia?

Ja kyllä, tiedän että nyt on tilanne ajetttu siihen malliin että kukaan ei enää kohta voi opiskella jos ei ole rikkaita vanhempia jotka maksavat. Tämä tilanne on kuitenkin varsin tuore,  ja miesten  haluttomuus kouluttautumattomuuteen on jatkunut jo pitkään. 

Miksi pidetään turhana ja jopa hävettävänä sitä että mies kykenee edes jonkinlaiseen smalltalkiin, pitämään yllä kevyttä keskustelua? Miksi pidetäään jotenkin miehekkäänä sitä että pitää vetää ainakin yksi pullo viinaa ennenkuin uskalletaan kehenkään kontaktia ottaa, ja sitten ihmetellään kun valtosa naisista ei  innostu? Pelätään ihmisiä ja varsinkin naisia niin että vain kolme kupin kumarassa uskalletaan lähestyä, mikä taas on todella vastenmielistä.

Tämä on yksi asia mitä Suomessa en tajua, Euroopassa tämä on itsestään selvää ja opitaan jo lapsena. 

Tiedän toki että itsetuntokysymys.  En vain tajua sitä miksi suomalaisten lasten itsetunto tuhotaan jo heti alkumetreillä.  Tytöt ovat tässä asiassa jotenkin kuitenkin avoimempia ja rohkeampia, heitä ei ole niin helppo lannistaa.  Tähän asiaan olisi kyllä saatava todellla radikaali muutos.

Vierailija
389/393 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taidan tietää tän pariskunnan tai ainakin on ihan samanlainen. Mies oli vielä ammatikseen urheileva. Mutta rakastuneilta vaikuttivat, ja edelleen yhdessä. Kiva heille!!

Vierailija
390/393 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasoteoriat unohtuvat, kun rakastuu.  Toki on niitäkin, jotka valitsevat kumppanin laskelmoiden. Pelkkä hyvä ulkonäkö ei auta, jos ei ole hyviä sosiaalisia taitoja.

Vierailija
391/393 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos keskimääräinen mies on tinderissä ja joku tutkimus oli, että nainen antaa 1/115 miehestä tykkäyksen ja siinä on se about 40% chance, että mies taas ei ole tykännyt tästä. Sitten kun tästä saadaa matchiä aikaseksi, niin joku 30% naisista ghostaa saman tien, alle 10% naisista tekee itse aloituksen(pisteet heille), varmaan jollekin 20% naisista ei kelpaa hei, moi, miten menee aloitukset. Nyt me aletaan pääsemään siihen keskusteluvaiheeseen, jossa on nämä keskustelua kykenemättömät naiset, jotka vastaavat yhdellä sanalla, eikä mitään kiinnostusta esim. esittää samaa kysymystä takaisin tai mitään muutakaan, niin nämä poistetaan hyvinkin äkkiä, koska se on pelkkää ajan tuhlausta ja saakelin rasittavaa ja mieluummin juttelee vaikka chatgpt:n kanssa. Näitä edellämainittuja on varmaan joku 3/10. Tästä pääsemme keskustelua kykeneviin, niin näistä ehkä puolet sanoo, että haluaa nähdä ja näistä taas 1/3 katoaa, kun pitäs nähdä tai iha

Se naisen verkkokauppashoppailu netissä on kylläkin sama kuin romuautoja katsastaisi, mikä on vähiten huono.

Vierailija
392/393 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kyllä itse ainakain näen paljon nuoria hyväkuntoisia ja kauniita naisia mutta saman ikäluokan miehet jäävät ulkoisesti jälkeen. Naiset ovat myös koulutetumpia nykynuorison piireissä. Yhä useampi nainen hakee korkeakouluihin ja miehet jäävät peruskoulun varaan. Mikä toki surullista.

Mutta miksi se on näin? Miksi niin valtavan suuri osa miehistä ei halua panostaa omaan elämäänsä ja tulevaisuuteensa opiskelmalla kunnon ammatin?

Miksi niin moni mies pitää koulutusta ja opiskelua turhana jääden sitten ilman ainakin välttämätöntä yleissivistystä?  Pitävät turhana opetella ihmisten kanssa kommunokointia?

Ja kyllä, tiedän että nyt on tilanne ajetttu siihen malliin että kukaan ei enää kohta voi opiskella jos ei ole rikkaita vanhempia jotka maksavat. Tämä tilanne on kuitenkin varsin tuore,  ja miesten  haluttomuus koulu

Tyttöjen itsetunto kyllä nujerretaan, eivätkä he kuvittele olevansa päteviä mihinkään työhön ilman kunnon koulutusta. Pojat taas uskovat olevansa kaikkien alojen erityisasiantuntijoita pelkällä mutu-pohjalla.

Vierailija
393/393 |
16.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on ok nainen ja mikä on se parempi?