Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinkakohan moni mies tyytyy "ihan ok" naiseen kun uskoo ettei saa/löydä parempaa..?

Vierailija
22.04.2020 |

Kuinkakohan moni mies tyytyy "ihan ok" naiseen kun uskoo ettei saa/löydä parempaa..?

Kommentit (393)

Vierailija
101/393 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin moni tyytyy  "kunhan ees joku" vaihtoehtoon .

kadut täynnä voimaantuneita  naisia hoikan miehen vieressä

Vierailija
102/393 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käsittämätöntä että jotkut suhtautuvat ihmissuhteisiin kuin tavaroihin. Heitetäänkö perhe ja ystävätkin samaan tapaan roskiin kuin parisuhde?

Palsta täynnä psykopaatteja, narsisteja ja kiittämättömiä idiootteja jotka eivät selvästikään osaa arvostaa toisen ihmisen rakkautta. Joillakin ihmisillä ei ole ketään. Saisitte hävetä ja oppia vähän nöyryyttä ja kiitollisuutta.

Rakkaus ja välittäminen menee hukkaan teihin "tyytyjiin". Teidän pitäisi olla yksin ja unohdettuina ilman toisen ihmisen lämpöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/393 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttinainen kirjoitti:

Heitetäänkö perhe ja ystävätkin samaan tapaan roskiin kuin parisuhde?

Kavereista ei ollut menestyjiksi ja julkkiksiksi, joten vaihtoon vain. Pitäisi toki ensin keksiä mittari, miten selvittää ne a-luokan kaverit. Sukulaisethan nyt on itsestäänselvästi karsittavia. 

Vierailija
104/393 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ok nainen on paras vaihtoehto, jos verrataan näihin pyllistelijöihin, teko-osilla ja botoxilla itsensä turvottaneisiin. Nykyisin kun katsoo jonkun ”somekaunottaren” naamaa, näyttää siltä, kuin joku olisi hakannut naaman turvoksiin viikon juomaputken jälkeen. Tämän kaiken päälle on vielä vedetty paksu lateksi tai ihonkärvennys, silmät ympäröity pölyhuiskuilla ja turpa mutrussa joka kuvassa...hyi helv,...etti. Pidän enemmän kauniista ja luonnollisesta naisesta, olkoon sitten ok määritelty, minulle se on paras laadun tae.

Vierailija
105/393 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavismiehenä olisin erittäin tyytyväinen jos pääsisin parisuhteeseen "ihan ok" 6/10 naisen kanssa koska kaikki minusta kiinnostuneet naiset ovat lähiaikoina olleet 5/10.

Näteistä 7/10 naisista en pystyisi näkemään edes unta.

Vierailija
106/393 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kyllä itse ainakain näen paljon nuoria hyväkuntoisia ja kauniita naisia mutta saman ikäluokan miehet jäävät ulkoisesti jälkeen. Naiset ovat myös koulutetumpia nykynuorison piireissä. Yhä useampi nainen hakee korkeakouluihin ja miehet jäävät peruskoulun varaan. Mikä toki surullista.

Koko maailman miehet netin kautta saatavilla, miksi meillä on niin paljon sinkkuja?

Vierailija
107/393 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut sitä naista johon ollut ihastunut...Ja puhun nyt ihan tavallisista naisista joita olen tuntenut, tai tiennyt ystävän kautta.

Olen päässyt tapailuasteelle ainoastaan sellaisten naisten kanssa, jotka minussa eivät ole herättäneet suurempia tunteita.

Näistä syistä en ole koskaan vakavasti seurustellut.

M34

Vierailija
108/393 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lukee kommentit 113 ja 114, jotka ainakin näyttävät olevan eri miehen kynästä, niin käy kyllä hyvin selväksi, mikä on tärkein ominaisuus naisessa. Luonnollisen kaunis nainen on se ok-taso, mihin nämä herrasmiehet ovat valmiita tyytymään :-DDD

Vierailija
109/393 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, kyllä itse ainakain näen paljon nuoria hyväkuntoisia ja kauniita naisia mutta saman ikäluokan miehet jäävät ulkoisesti jälkeen. Naiset ovat myös koulutetumpia nykynuorison piireissä. Yhä useampi nainen hakee korkeakouluihin ja miehet jäävät peruskoulun varaan. Mikä toki surullista.

Mitä jos kyse ei ole koulutuksesta, vaan muista asioista? On eri asia palkata työntekijöitä, kuin etsiä vaimomateriaalia.

Vierailija
110/393 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietitkö nyt ap ihan loppuun asti? Meinaatko että aina on jossain jotain parempaa, ja tämän takia ei pitäisi tyytyä mihinkään? Sinulla varmaan ei ole lapsia? Koska jos olisi, niin et tyytyisi heihin vaan tekisit aina uuden lapsen koska se voi olla edellistä parempi? 

Aivan järjetön koko aloituksen ajatus jo ihan lähtökohtaisesti. Tottakai olen tyytynyt mieheeni(ja hän luonnollisesti minuun) juuri siitä syystä että kohdalle tuli se kaikista sopivin ihminen. Mitä tässä pitäisi enää haikailla? Ai jos joku jossain ymmärtäisi minua vielä pikkuisen paremmin kuin nykyinen joka ymmärtää aivan riittävästi? 

Vierailija
111/393 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietitkö nyt ap ihan loppuun asti? Meinaatko että aina on jossain jotain parempaa, ja tämän takia ei pitäisi tyytyä mihinkään? Sinulla varmaan ei ole lapsia? Koska jos olisi, niin et tyytyisi heihin vaan tekisit aina uuden lapsen koska se voi olla edellistä parempi? 

Aivan järjetön koko aloituksen ajatus jo ihan lähtökohtaisesti. Tottakai olen tyytynyt mieheeni(ja hän luonnollisesti minuun) juuri siitä syystä että kohdalle tuli se kaikista sopivin ihminen. Mitä tässä pitäisi enää haikailla? Ai jos joku jossain ymmärtäisi minua vielä pikkuisen paremmin kuin nykyinen joka ymmärtää aivan riittävästi? 

Ei tavallisilla miehillä ole edes mahdollisuuksia miettiä että jossain olisi jotain parempaa. Siihen ihan ok-naiseen on tyydyttävä jonka saa.

Vierailija
112/393 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te pisteyttäjät kuulleet koskaan tunteista? Se on ihan kiliv*tunperkeleen yhdentekevää, että onko kumppaniehdokas 4/10 vai 9/10, jos se ihminen on vienyt jalat alta ja saanut korvienvälin sekaisin. Se on silloin tasan kymppi.

Vierailija
113/393 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni ihminen tyytyy ihan tavalliseen autoon kun ei saa Ferraria?

Kuinkahan moni ihminen tyytyy tavalliseen asuntoon kun ei saa linnaa?

Kuinkahan moni ihminen syö jauhelihakastiketta kun ei saa hanhenmaksaa?

Tajuat kai että me kaikki tyydymme jatkuvasti asioihin jotka eivät ole täydellisiä. Mutta voimme silti olla onnellisia ja tykätä niistä asioista joita meillä on.

No ei noita voi niin vaan verrata. Minä ajan tyytyväisenä viime vuosituhannen Nissanilla niin pitkään kun sillä pääsee paikasta a paikkaan b, mutta en eläisi ihmisen kanssa jota en rakasta. Parisuhteessa se rakkaus on kyllä ihan ehdoton vaatimus.

Rakkaus kun on tunne, ei mikään sellainen jonka voisi ostaa rahalla kuten uuden auton tai hanhenmaksaa. (tosin minä en ostaisi enkä söisi hanhenmaksaa vaikka maksettaisiin, oksettaa ajatuskin kidutetuista hanhista) Enkä varmaan kyllä ostaisi Ferrariakaan vaikka olisin miljonääri, ostaisin ehkä uudehkon Nissanin ja hienon värisen.

Vierailija
114/393 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko te pisteyttäjät kuulleet koskaan tunteista? Se on ihan kiliv*tunperkeleen yhdentekevää, että onko kumppaniehdokas 4/10 vai 9/10, jos se ihminen on vienyt jalat alta ja saanut korvienvälin sekaisin. Se on silloin tasan kymppi.

Tätä minäkin aina ihmettelen. Kuitenkin hyvinkin erikoisen näköiset ihmiset löytää rakkauden, vammaiset jne. Siitä tulee sanonta, rakkaus on sokea, ei ihminen rakastu toisen ulkonäön takia, vaan kun rakastuu se toisen ulkonäkökin alkaa näyttää hyvältä.

Vierailija
115/393 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua. Pidän aika ankeana autistina sellaista ihmistä, joka suhtautuu parisuhteeseen niin kuin ap. Verrataan ihmisiä kuin jotain uutuusvempeleitä ja niiden ominaisuuksia. Olisi niin paljon parempi että pysyisitte niiden vempaimienne parissa jossain pimeässä kellarissa vertailemassa ja puhisemassa koko loppuikänne, ne ihmiset joihin te "tyydyitte" ovat enemmän kuin kukaan kaltaisenne nihilisti tulee koskaan oikeasti ansaitsemaan. He ansaitsevat parempaa. Mieluummin vaikka yksin kuin "tyytyjän" kanssa. 

Vierailija
116/393 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääpeli kirjoitti:

Minusta ok nainen on paras vaihtoehto, jos verrataan näihin pyllistelijöihin, teko-osilla ja botoxilla itsensä turvottaneisiin. Nykyisin kun katsoo jonkun ”somekaunottaren” naamaa, näyttää siltä, kuin joku olisi hakannut naaman turvoksiin viikon juomaputken jälkeen. Tämän kaiken päälle on vielä vedetty paksu lateksi tai ihonkärvennys, silmät ympäröity pölyhuiskuilla ja turpa mutrussa joka kuvassa...hyi helv,...etti. Pidän enemmän kauniista ja luonnollisesta naisesta, olkoon sitten ok määritelty, minulle se on paras laadun tae.

Ja kun miehiltä kysytään miltä se "kaunis luonnollinen nainen näyttää" niin laittavat kuvan jostain blondista tekoruskettuneesta 20 v. instamisusta, joka on meikannut itseään kuvaa varten tunnin. Googlatkaa "no makeup makeup". Siinä se teidän luonnollisuus.

Vierailija
117/393 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en edelleenkään ymmärrä tuota tyytymistä. Tyytyminen tarkoittaa minulle sitä, että "jos paremman saisin, niin vaihtaisin". Itse en puolisoani vaihtaisi. En tiedä, vaihtaisiko hän minut.

Vierailija
118/393 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä sun pointtia. Tiedän kyllä miltä tuntuu olla treffeillä 4/10 naisen kanssa ja 7/10 naisen kanssa. Väitän että en ikimaailmassa voisi tuntea mitään sitä 4/10 kohtaan. Mikään määrä naisen hyvää luonnetta ei saisi romanttisia tunteita aikaan.

Vierailija
119/393 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä sun pointtia. Tiedän kyllä miltä tuntuu olla treffeillä 4/10 naisen kanssa ja 7/10 naisen kanssa. Väitän että en ikimaailmassa voisi tuntea mitään sitä 4/10 kohtaan. Mikään määrä naisen hyvää luonnetta ei saisi romanttisia tunteita aikaan.

No oletkin tunnevammaisuudessasi onneksi poikkeus, onneksi olkoon uniikki lumihiutale. Se sinun mielestäsi 7/10 on muuten mahdollisesti monen muun 4/10, 2/10 tai jopa 0/10! Mitäs siitä ajattelet? Kuvittele kun kaikki uskovat että sinä selvästi TYYDYIT siihen sun seiskakauttakymppiisi... kyllä se on vaihdon paikka silloin...

Vierailija
120/393 |
22.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tällä ajatusmaailmalla sinulle on varmaan täysin ok, että myöskään nainen, joka arvioi sinut itseään alemmaksi, ei kykene millään järkeilyllä kokemaan sinua hyväksi vaihtoehdoksi?