Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinkakohan moni mies tyytyy "ihan ok" naiseen kun uskoo ettei saa/löydä parempaa..?

Vierailija
22.04.2020 |

Kuinkakohan moni mies tyytyy "ihan ok" naiseen kun uskoo ettei saa/löydä parempaa..?

Kommentit (393)

Vierailija
321/393 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. Minun maailmassani se menee niin, että

- tavataan kiinnostava ihminen

- aletaan tapailla eli tutustua eli seurustella

- tapaileminen/seurusteleminen syvenee, yhä enemmän tunteita alkaa tulla mukaan

- puhutaan niistä tunteista, toiveista, ajatuksista

- aletaan tehdä suunnitelmia yhä pidemmälle tulevaisuuteen

- koko ajan opitaan tuntemaan, onko tämä sellainen ihminen, jonka kanssa haluan elää loppuelämäni

- jossain vaiheessa tehdään päätös sitoutumisesta ja useimmille se tarkoittaa avo- tai avioliittoa

tai sitten

- tapailemisen/seurustelemisen myötä huomataan, että tunteet eivät syvenekään vaan päinvastoin, yhdessäolo tuottaa enemmän pahaa mieltä kuin onnellisuutta tai kiinnostus vain loppuu.

Jos tuo menee hienosti tuon ylläolevan litanian mukaan, niin seksin mukaan tuominen voisi ainoastaan huonontaa tilannetta. Suosittelen avointa yhtiömuotoa.

Vierailija
322/393 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyydyin ihan ok naiseen. Minulle sopiva nainen , ei mikään missi vaikka on normaali hoikka vartaloinen. 14 vuotta yhdessä joten ehkä sekin tyytyi minuun.

No tämä. Fiksut ihmiset "tyytyvät" itselleen sopivaan, eivätkä jää itkemään, kun ei saa sitä leffastaraa (romanttinen tai poke).

Minusta olisi ollut pari omaa miestä komeampikin mies kiinnostunut, mutta koska luonteet ei sopineet, niin miksi olisin jäänyt harmittelemaan? Vain pinnallisuuden vuoksi, että olisi ollut näyttöesine käsipuolessa? Hyi!

Oma mies on tavis, ja niin olen itsekin. Mikä tärkeintä, me halutaan olla yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/393 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen miehen Unelma on nuori neitokainen max 22v kaunotar joka ei ole liikaa äänessä eikä ikinä mökötä tai nalkuta, nauraa miehen jutuille ja on hyvä keittiössä ja sängyssä. Aika moni joutuu tyytymään vähempään.

M48

Mieheni sai juuri kuvatunlaisen naisen. Siitä on nyt 35 vuotta aikaa, kun menimme naimisiin. En ole vieläkään liikaa äänessä, en mökötä, en nalkuta, nauran mieheni jutuille, olen vielä parempi keittiössä ja hyvä sängyssä. En ole enää 22-vuotias, mutta ei hänkään ole 25-vuotias. Seksiä on kyllä enemmän kuin aiemmin, kun oli pienet lapset.

Vierailija
324/393 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi yksin kuin huonon naisen kanssa. Sooloseksi netin kauniiden naisten äärellä on paljon antoisampaa kuin muodottoman nilittävän naisen seurassa.

Kuvittele vain tuolla tavoin. 

Tottahan tuo on. 

T. Eri

Vierailija
325/393 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok olisi jo aika kiva, mutta sitä pitää ottaa mitä saa.

Miksi? Kerro miksi?

En pysty käsitttämän tuota.  Miten mies ei kykene elämään yksin mutta nainen kykenee kevyesti?

Miten mies pystyy harrastamaan seksiä jonkun kanssa johon ei edes minkäänlaista vetoa tunne, vain siltä pohjalta että saa seksiä?  99% naisista ei pysty.

Ehkä kyseessä on se että miehet on tunneköyhiä.  Heille ei merkitse mitään se toinen osapuoli, oli naimisissa tai ei.  Ja sitten vingutaan kun nainen ei suostu patjaksi ja esineeksi.  Täytyy olla kyllä melkoisen köyhä tunne-elämä täytyy sanoa.  Onneksi nykyajan nuoret naiset varsinkin eivät suostu käyttöesineiksi. He tuntevat oman arvonsa ja pitävät siiitä kiinni, ja vielä kun nainen pystyy eläämään täysipainoista itsenäistä elämää yksin ei ole

"Onneksi nykyajan nuoret naiset varsinkin eivät suostu käyttöesineiksi"

Vilpittömät repeämiset tälle, kiitoksia 😂 😂 

Ilmeisesti sinulla ei ole mitään käsitystä nykypäivän nuorten naisten Instagram/onlyfans/huulitäyte kulttuurista. Nykypäivän nuoret naiset tekevät itse itsestään käyttöesineitä paljon kovemmalla vimmalla ja intohimolla kuin yksikään aiempi sukupolvi. 

Vierailija
326/393 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurinosa joutuu tyytymään, koska ei voi vaan aina vaihtaa loputtomasti ja etsiä sitä täydellistä. Ja varsinkaan kun sitä täydellistä ei ole.

Juu, mutta tässä puhutaan eri tyytymisestä. Siitä, että haluaisi mieluiten vaikka semmoisen Janni Hussin näköisen ja oloisen (energinen, ekstrovertti,  karismaattinen) naisen, mutta ei itse kiinnosta kuin tavallisia tavistiinoja, joihin kukaan ei kiinnitä erityisenmin huomiota. Mutta joka nyt on kumminkin ihan kiva ja positiivinen luonne ja on ihastunut itseen ja kohtelee itseä siksi kivasti ja on hyvä äiti. 

Näinpä. Oma mies sanoo, että minussa kivointa on kiltteys. Se kompensoikin kivasti sitä, etten ole Janni Hussin näköinen, tämä siis oma kommentti :)

Vierailija
327/393 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyydyin ihan ok naiseen. Minulle sopiva nainen , ei mikään missi vaikka on normaali hoikka vartaloinen. 14 vuotta yhdessä joten ehkä sekin tyytyi minuun.

No tämä. Fiksut ihmiset "tyytyvät" itselleen sopivaan, eivätkä jää itkemään, kun ei saa sitä leffastaraa (romanttinen tai poke).

Minusta olisi ollut pari omaa miestä komeampikin mies kiinnostunut, mutta koska luonteet ei sopineet, niin miksi olisin jäänyt harmittelemaan? Vain pinnallisuuden vuoksi, että olisi ollut näyttöesine käsipuolessa? Hyi!

Oma mies on tavis, ja niin olen itsekin. Mikä tärkeintä, me halutaan olla yhdessä.

Ethän sinä ole tyytynyt. Löysit ja valitsit miehen, jonka kanssa sinulla on hyvä olla. Tuossa ei ole kyse vain ulkonäöstä vaikka niin luulet.

Vierailija
328/393 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, kyllä itse ainakain näen paljon nuoria hyväkuntoisia ja kauniita naisia mutta saman ikäluokan miehet jäävät ulkoisesti jälkeen. Naiset ovat myös koulutetumpia nykynuorison piireissä. Yhä useampi nainen hakee korkeakouluihin ja miehet jäävät peruskoulun varaan. Mikä toki surullista.

Surullista on myös, että aika moni nainen katteettomasti uskoo koulutuksen nostavan omaa markkina-arvoaan. Jos nainen on fiksu ja nätti, korkeakoulutus on kiva bonus. Jos nainen ei ole fyysisesti puoleensavetävä tai luonteeltaan riivinrauta, koulutuksesta on useimmiten enemmän haittaa. :/

Naiselle ei ole hyvästä koulutuksesta koskaan mitään haittaa. Kas kun täällä Suomessa jokaisen pitää hankkia oma toimeentulo ja eläke, niin ilman koulutusta nainen joutuisi elämään minituloilla tai tukien varassa, koska suomimies ei vaimoaan elätä. Ihan jokaista tyttöä pitää kannustaa hankkimaan koulutus ja niin lähes kaikki tekeekin.

Vierailija
329/393 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aio tyytyä kehenkään. Joko löydän sen itselleni täydellisesti sopivan jampan tai sitten olen itsekseni. Ihan turhaa kuluttaa aikaansa vääriin valintoihin. :) En tajua onko yksin olo muka niin kamalaa? Osaatteko luoda ystävyyksiä ihmisten kanssa tai hakea muuta sisältöä elämään kuin "tyytyä" johonkin ihmiseen. Minua ainakin masentaisin jos joku mies ajattelisi minun olevan vain se valinta B koska valintaa A ei voinut saada.  

-_- Mikään ihme ettei olla tyytyväisiä ja erotaan

T. 27 nainen ja sinkku

Tämäpä. Kummallista kun se ihmissuhteista läheisin ja intensiivisin on sitten se, johon myös useimmiten tyydytään ja se tyytyminenkin johtuu hyvin p

Tällä nainen tarkoittaa täydellisiä kalsarimalleja, joita on ehkä 0,1% miehistä.

Vierailija
330/393 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tyytynyt läheisriippuvaiseen ja epävakaaseen addiktiin, vaikka oli komea ja rikas nousujohteisella uralla, mutta voi niin sekaisin päästään, kun alkuhuuma hävisi. Sain kun sainkin myöhemmin täyden napakympin miehenä ja perheenisänä, josta olen kiitollinen joka päivä vain enemmän ja enemmän🥰 Ei siis kannata tyytyä, jos vain osaa olla hieman itsekseen ja etsiä sitä oikeaa. 

Vierailija
331/393 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin absurdi keskustelu älyttömillä argumenteilla. Avioliittoa ei ole tarkoitus solmia vain jonkun riittävän hyvän ihmisen kanssa, vaan ihmisen, johon on niin rakastunut, ettei voisi kuvitella elävänsä ilman tätä. Ja parisuhteessa ei ole pakko kenenkään olla. 

Rakastuminen on eri juttu, kuin ulkonäön ja statuksen miettiminen. Rakastuminen on kemiaa ja hormonitoimintaa. Siihen voi vaikuttaa joku tuoksu, joku ihmiselle tärkeä juttu jne. Kun mieheni aikoinaan kertoi lukevansa lempikirjailijani kirjaa, se (monen muun yhteen osuneen asian kanssa) kertoi minulle, että tässä on elämäni mies. 

Menetätte ihan valtavasti, jos ette odota sitä, että rakastutte. Ja se on kaikille mahdollista. Ja silloin ei tyydytä. Yli 30 vuoden kokemuksella avioliitosta suosittelen. 

Vierailija
332/393 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ethän sinä ole tyytynyt. Löysit ja valitsit miehen, jonka kanssa sinulla on hyvä olla. Tuossa ei ole kyse vain ulkonäöstä vaikka niin luulet.

Jaa no mikä sitten on tyytymistä? Se että on jonkun kanssa, vaikka hänen kanssaan on huono olla? Ei kuulosta tyytymiseltä, vaan kärsimiseltä.

Totta kai rakkaus on aina välillä kärsimystäkin (kun se oma ego törmää ja itsekkyys nousee pintaan), mutta sen ei pitäis olla perusvire.

Vierailija
333/393 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytyminen on itsepetosta kaikkine selityksineen itselle. 

Vierailija
334/393 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyytyminen on itsepetosta kaikkine selityksineen itselle. 

Ei se ole itsepetosta, jos itse tiedostaa että tyytyy, ja silti tekee niin.

Vierailija
335/393 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aika moni nainen katteettomasti uskoo koulutuksen nostavan omaa markkina-arvoaan"

Siis luulevatko jotkut miehet, että nainen kouluttautuu "markkina-arvonsa" vuoksi :D ? 

Ihan omista ammattillisista ambitioista kouluttauduin, en miettinyt siinä kohtaa miestä vaan itseni kehittämistä ja tulevaa ammattiani. Opiskeluaikana kyllä löytyi mies, mutta se oli vain bonusta, ei koulutuksen päämäärä.

Vierailija
336/393 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkitystä? Onko sinulle AP väliä, onko vastaus 23% vai 98%, ja mikä se väli sinulle on?

Elä niinkuin itse haluat, älä niin kuin luulet muiden elävän!

Vierailija
337/393 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täysin absurdi keskustelu älyttömillä argumenteilla. Avioliittoa ei ole tarkoitus solmia vain jonkun riittävän hyvän ihmisen kanssa, vaan ihmisen, johon on niin rakastunut, ettei voisi kuvitella elävänsä ilman tätä. Ja parisuhteessa ei ole pakko kenenkään olla. 

Rakastuminen on eri juttu, kuin ulkonäön ja statuksen miettiminen. Rakastuminen on kemiaa ja hormonitoimintaa. Siihen voi vaikuttaa joku tuoksu, joku ihmiselle tärkeä juttu jne. Kun mieheni aikoinaan kertoi lukevansa lempikirjailijani kirjaa, se (monen muun yhteen osuneen asian kanssa) kertoi minulle, että tässä on elämäni mies. 

Menetätte ihan valtavasti, jos ette odota sitä, että rakastutte. Ja se on kaikille mahdollista. Ja silloin ei tyydytä. Yli 30 vuoden kokemuksella avioliitosta suosittelen. 

No mä oon "oottanut" rakastumista 42 v, ei oo näkynyt (en siis toki ole konkreettisesti elänyt vain jotain prinssiä odotellen) . Jos olisin halunnut lapsia, niin nekin olis jäänyt tahtomattani tekemättä kun ei ole sitä rakastumista kuulunut.

En suosittele odottamaan mitään unelmien kumppania jos perheen haluaa. Ihan kiva on riittävän hyvä. 

Vierailija
338/393 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko te pisteyttäjät kuulleet koskaan tunteista? Se on ihan kiliv*tunperkeleen yhdentekevää, että onko kumppaniehdokas 4/10 vai 9/10, jos se ihminen on vienyt jalat alta ja saanut korvienvälin sekaisin. Se on silloin tasan kymppi.

En ymmärrä sun pointtia. Tiedän kyllä miltä tuntuu olla treffeillä 4/10 naisen kanssa ja 7/10 naisen kanssa. Väitän että en ikimaailmassa voisi tuntea mitään sitä 4/10 kohtaan. Mikään määrä naisen hyvää luonnetta ei saisi romanttisia tunteita aikaan.

Sepä ikävää. Olen pahoillani puolestasi.

Itse olen siltä osin onnekas, että tutustuin mieheeni harrastuksen parissa ilman seuranhakutarkoitusta. Muistan ihan hyvin, etten pitänyt miestä ensitapaamisella millään lailla puoleensavetävänä, mutta kun siinä viikkojen ja kuukausien kuluessa yhteisen tekemisen parissa juteltiin ja mies heitti huulta, niin alkoi tuntua, että onpas tämä yllättävän kiva ja kiinnostava tyyppi - ja kohta sitä jo huomasi pitävänsä hänen hymyään suloisena, ja yksi kerrallaan mieltyä muihinkin ulkoisiin ominaisuuksiin. Ehkä hänelle kävi samoin minun suhteeni. Ainakaan en yleensä ole hyvä herättämään miesten kiinnostusta ensisilmäyksellä, sen tiedän.

Arvelen, että tällainen alkujaan ei puoleensavetävältä vaikuttaneeseen henkilöön ihastuminen on mahdollista ainakin monelle meistä nimenomaan silloin, kun toiseen tutustuu töiden, opiskelujen tai harrastusten parissa. Jos käy varta vasten seuraa etsiäkseen treffeillä, ei varmaankaan tule antaneeksi mahdollisuutta sellaiselle, joka ei sytytä ensitapaamisella tai viimeistään muutamien treffien jälkeen.

Vierailija
339/393 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävä tapa puhua toisista ihmisistä, parempaa. Minusta voitaisiin puhua edes siitä, ettei löydä itselleen sopivampaa ja tyytyy. Mutta ihmisten asettelu jollekin arvoasteikolle on vastenmielistä ja kertoo paljon puhujasta. 

Vierailija
340/393 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ällöttävä tapa puhua toisista ihmisistä, parempaa. Minusta voitaisiin puhua edes siitä, ettei löydä itselleen sopivampaa ja tyytyy. Mutta ihmisten asettelu jollekin arvoasteikolle on vastenmielistä ja kertoo paljon puhujasta. 

No kyllä minä voin myöntää, että esim Janni Hussi on minua parempi kumppani kelle tahansa. Hän on nuori, kaunis, älykäs ja varakas, minä taas noiden vastakohta.