Kuinkakohan moni mies tyytyy "ihan ok" naiseen kun uskoo ettei saa/löydä parempaa..?
Kuinkakohan moni mies tyytyy "ihan ok" naiseen kun uskoo ettei saa/löydä parempaa..?
Kommentit (393)
Vierailija kirjoitti:
Suurinosa joutuu tyytymään, koska ei voi vaan aina vaihtaa loputtomasti ja etsiä sitä täydellistä. Ja varsinkaan kun sitä täydellistä ei ole.
Juu, mutta tässä puhutaan eri tyytymisestä. Siitä, että haluaisi mieluiten vaikka semmoisen Janni Hussin näköisen ja oloisen (energinen, ekstrovertti, karismaattinen) naisen, mutta ei itse kiinnosta kuin tavallisia tavistiinoja, joihin kukaan ei kiinnitä erityisenmin huomiota. Mutta joka nyt on kumminkin ihan kiva ja positiivinen luonne ja on ihastunut itseen ja kohtelee itseä siksi kivasti ja on hyvä äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tunne ketään tuollaista. Enemmän niin päin, että kun noita tuttuja yms. katsoo, niin usein tulee mieleen että millä järjellä on noin upean vaimon/avovaimon löytänyt.
Miesten arviot ovat tässä oikeita, naisten ei.
Naiset arvioivat 80% miehistä keskitason alapuolelle, kun taas miehet arvioivat naiset Gaussin käyrän mukaisesti.
Siksi naisten silmissä useimmat parit ovat sellaisia, joissa nainen on paremmannäköinen.
Ei. Asia on juuri päinvastoin. Kaikki miehet pitävät itseään keskivertoa paremman näköisenä,ja siksi yrittävät iskeä itseään huomattavasti paremman näköisiä naisia, koska pitävät heitä "saman tasoisina". Tämä johtuu testosteronista.
Höpöhöpö. Tilastot osoittavat nuo edellä manitut prosentit tosiksi. Mitä tutkimuksia sinulla sitten on väitteidesi tueksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tunne ketään tuollaista. Enemmän niin päin, että kun noita tuttuja yms. katsoo, niin usein tulee mieleen että millä järjellä on noin upean vaimon/avovaimon löytänyt.
Naiset arvioivat 80% miehistä keskitason alapuolelle, kun taas miehet arvioivat naiset Gaussin käyrän mukaisesti.
Siksi naisten silmissä useimmat parit ovat sellaisia, joissa nainen on paremmannäköinen.
Ei. Asia on juuri päinvastoin. Kaikki miehet pitävät itseään keskivertoa paremman näköisenä,ja siksi yrittävät iskeä itseään huomattavasti paremman näköisiä naisia, koska pitävät heitä "saman tasoisina". Tämä johtuu testosteronista.
"Kaikki miehet pitävät itseään keskivertoa paremman näköisenä"
Mitä ihmettä nyt taas 😃? Minä olen mies, enkä todellakaan pidä itseäni keskivertoa paremman näköisenä. Mutta kiitos kuitenkin sinulle, että sinä naisena tulit kertomaan minulle, miten minä ajattelen. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aio tyytyä kehenkään. Joko löydän sen itselleni täydellisesti sopivan jampan tai sitten olen itsekseni. Ihan turhaa kuluttaa aikaansa vääriin valintoihin. :) En tajua onko yksin olo muka niin kamalaa? Osaatteko luoda ystävyyksiä ihmisten kanssa tai hakea muuta sisältöä elämään kuin "tyytyä" johonkin ihmiseen. Minua ainakin masentaisin jos joku mies ajattelisi minun olevan vain se valinta B koska valintaa A ei voinut saada.
-_- Mikään ihme ettei olla tyytyväisiä ja erotaan
T. 27 nainen ja sinkku
Tämäpä. Kummallista kun se ihmissuhteista läheisin ja intensiivisin on sitten se, johon myös useimmiten tyydytään ja se tyytyminenkin johtuu hyvin pinnallisista syistä. Ihan kuin syvään ihmissuhteeseen ja onnelliseen yhteiseloon muka tarvisi ensisij
En tunne parikymppisiä id*ootteja, vaan runsaasti hyväitsetuntoisia melko luonnollisia tapauksia. Osa laittautuu jonkin verran, kaikki eivät edes meikkaa.
Kyllä ne säälittävimmät botoxin metsästäjät ovat marginaalissa, Luojan kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aio tyytyä kehenkään. Joko löydän sen itselleni täydellisesti sopivan jampan tai sitten olen itsekseni. Ihan turhaa kuluttaa aikaansa vääriin valintoihin. :) En tajua onko yksin olo muka niin kamalaa? Osaatteko luoda ystävyyksiä ihmisten kanssa tai hakea muuta sisältöä elämään kuin "tyytyä" johonkin ihmiseen. Minua ainakin masentaisin jos joku mies ajattelisi minun olevan vain se valinta B koska valintaa A ei voinut saada.
T. 27 nainen ja sinkku
Tämäpä. Kummallista kun se ihmissuhteista läheisin ja intensiivisin on sitten se, johon myös useimmiten tyydytään ja se tyytyminenkin johtuu hyvin pinnallisista syistä. Ihan kuin syvään ihmissuhtee
Ketä nää status-hemmot oikein on? Toki avioliitto sinänsä on statussymboli, mutta että pitäis olla erityisen näköinen?
Itse olen päinvastoin aina kaihtanut ns. komeimpia miehiä. Oma mies on tavis ja niin minäkin, ja tavikset onkin parhaita :D
Vierailija kirjoitti:
Suurinosa joutuu tyytymään, koska ei voi vaan aina vaihtaa loputtomasti ja etsiä sitä täydellistä. Ja varsinkaan kun sitä täydellistä ei ole.
Ja suurimmalle osalle tämä ei ole mikään katkeruutta aiheuttava juttu, vaan elämän tosiasioita ja osoitus myös aikuistumisesta. Ei elätä enää saduissa vaan realiteetit hallussa.
Vierailija kirjoitti:
Eräs tuttu mies joutui nuorempana -90 luvulla tyytymään laastarisuhteeseena. Ei halunnut kihloihin eikä asumaan kimpassa sen lastarisuhteena kanssa mutta joutui kihloihin ja saman katon alle. Ei kosinut koska ei halunnut häntä vainokseen kun odotti yhä minua, mutta päätyi puoliväkisin, ehkä jopa huijattuna alttarille sen laastarinsa kanssa. Taitaavat kuitenkin olla vielä 30 vuoden jälkeenkin yhdessä.... tai ainakin osoite on samassa paikassa. Ehkä sellanen sisko-veli suhde jossa ei ole liikaa tunteita toista kohtaan voi joskus toimiakkin jos ei mitään ihmeempiä riitoja tms ole. Hyvin monet kauan yhdessä olleet elää ihan platoonisessa suhteessa.
Ja toisaalta aika monella meistä on vielä ihan hyvä seksielämä, edelleenkin.
soiva peli 30v jälkeenkin
Mitä vikaa ok näköisissä naisissa nyt yht'äkkiä on? Käytännössä kaikilla on sellainen. Miten se silloin on tyytymistä jos itse tykkää? Ei tulis mieleenkään muiden takia naista ottavani. Sinäkö kierrätät aina kavereiden kautta ja kysyt saatko/ voitko ottaa tämän? Ja jos et saa hyväksyvää päätöstä niin se on sitten siinä? Kö? Häh? Pahvi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. 27 nainen ja sinkku
Tämäpä. Kummallista kun se ihmissuhteista läheisin ja intensiivisin on sitten se, johon myös useimmiten tyydytään ja se tyytyminenkin johtuu hyvin
No ei avioliitto jonkun tylsännäköisen tyyris tyllerön kanssa mitään statusta nosta. Niistä just heitellään niitä "hallitus käskee", "pallo jalassa" - hauskoja vitsejä miesporukassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kaikki miehet
Vaikka olisin minkä näköinen mies tahansa niin en jumankauti huolisi naista joka päättää mitä minä ajattelen tai saan ajatella ja mitä en. Näit juuri varoittavan esimerkin. Tuollaisia naisia täytyy välttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Asia on juuri päinvastoin. Kaikki miehet pitävät itseään keskivertoa paremman näköisenä,ja siksi yrittävät iskeä itseään huomattavasti paremman näköisiä naisia, koska pitävät heitä "saman tasoisina". Tämä johtuu testosteronista.Miten niitä välttää kun KAIKKI NAISET ON SAMANLAISIA.
Vierailija kirjoitti:
Niin, kyllä itse ainakain näen paljon nuoria hyväkuntoisia ja kauniita naisia mutta saman ikäluokan miehet jäävät ulkoisesti jälkeen. Naiset ovat myös koulutetumpia nykynuorison piireissä. Yhä useampi nainen hakee korkeakouluihin ja miehet jäävät peruskoulun varaan. Mikä toki surullista.
Surullista on myös, että aika moni nainen katteettomasti uskoo koulutuksen nostavan omaa markkina-arvoaan. Jos nainen on fiksu ja nätti, korkeakoulutus on kiva bonus. Jos nainen ei ole fyysisesti puoleensavetävä tai luonteeltaan riivinrauta, koulutuksesta on useimmiten enemmän haittaa. :/
Mitä tyytymistä ? Samanlaisia kaikki naiset. Se riittää,että tekee ruuan jokapäivä, tiskaa, siivoaa,pesee minun pyykit ja antaa pimppiä silloin kun minua huvittaa.
Naisessa tärkeintä on että on hyvä Bärsse 🍑🤗.
Harva.
Me olemme mielummin vapaaehtoisesti sinkkuja. :)
Ja sekös suomiakkoja kiukuttaa, kun nuoret miehet ei alistu tyytymään. :) :) :) M28
Kuinka moni nainen tyytyy ihan ok mieheen jne. Nykyään vaatimukset ovat tiukat, jospa vaan tutustuisitte toisiinne ensin.
Vierailija kirjoitti:
Harva.
Me olemme mielummin vapaaehtoisesti sinkkuja. :)
Ja sekös suomiakkoja kiukuttaa, kun nuoret miehet ei alistu tyytymään. :) :) :) M28
Antaa muijien rääkyä. Mies on tilastollisesti onnellisin sinkkuna ja nainen on onnellisin parisuhteessa.
Tyydyin ihan ok naiseen. Minulle sopiva nainen , ei mikään missi vaikka on normaali hoikka vartaloinen. 14 vuotta yhdessä joten ehkä sekin tyytyi minuun.
Vierailija kirjoitti:
Niin, kyllä itse ainakain näen paljon nuoria hyväkuntoisia ja kauniita naisia mutta saman ikäluokan miehet jäävät ulkoisesti jälkeen. Naiset ovat myös koulutetumpia nykynuorison piireissä. Yhä useampi nainen hakee korkeakouluihin ja miehet jäävät peruskoulun varaan. Mikä toki surullista.
Etkä näe. Näet maalattuja naisia, siitä kyseinen harhakuvitelma sinulle syntyy. Kun he pesevät sen maalin naamaltaan pois, niin eivät ole yhtään sen paremmannäköisiä, kun ikäluokkansa miehetkään.
Eräs tuttu mies joutui nuorempana -90 luvulla tyytymään laastarisuhteeseena. Ei halunnut kihloihin eikä asumaan kimpassa sen lastarisuhteena kanssa mutta joutui kihloihin ja saman katon alle. Ei kosinut koska ei halunnut häntä vainokseen kun odotti yhä minua, mutta päätyi puoliväkisin, ehkä jopa huijattuna alttarille sen laastarinsa kanssa. Taitaavat kuitenkin olla vielä 30 vuoden jälkeenkin yhdessä.... tai ainakin osoite on samassa paikassa. Ehkä sellanen sisko-veli suhde jossa ei ole liikaa tunteita toista kohtaan voi joskus toimiakkin jos ei mitään ihmeempiä riitoja tms ole. Hyvin monet kauan yhdessä olleet elää ihan platoonisessa suhteessa.