Tapasin ihanan miehen...mutta hän on toivottoman huono sängyssä..Mitä teen??
Hei,
Toivon kommentteja hankalaan asiaan..Olen 37-v nainen ja tapasin syksyllä ikäiseni miehen, mukavan, komean ja ihan kai kunnollisen, tavallisen miehen. Aloimme tapailla, asumme eri paikkakunnilla, joten tapasimme työmatkallani kolme kertaa lyhyesti, emme harrastaneet seksiä.
N. 2kk sitten tapasimme pidempään ja harrastimme seksiä, kuukausi sitten vietimme yhteisen viikonlopun. En ole itse mikään "seksihurjastelija", mutta minua vaivaa suuresti se, että mies on suoraan sanoen huono sängyssä... hän todellakin meni suoraan asiaan ja sekään tomitus ei kovin kauaa kestänyt..
En oikein tiedä, mitä asiasta ajatella? Onko hän tottunut vain "hoitamaan homman" ja siinä kaikki? ei mitään esileikkejä, hän oli todella "kiihkossa", ikäänkuin ei olisi koskaan harrastanut seksiä (hän on eronnut n. vuosi sitten, 3 lasta, 15v naimisissa) ja survaisi vain "sen" sisälle. Minun pitäisi tavata hänet jälleen parin päivän kuluttua ja ahdistaa.. Hän itse on sitä mieltä, että seksi oli ihanaa.. Mutta ei tuo kyllä oikein ihanaa ollut.. Mies on muuten kyllä oikein ihana...
Mitä tekisitte?
Kommentit (135)
Jos mies on siittänyt kolme lasta tähän maailmaan, niin voidaan olla aika varmoja että hän on harrastanut seksiä aiemminkin :D
Vierailija kirjoitti:
Onhan seksi ihan kivaa, jos se on hyvää, mutta kyllä elämässä muitakin nautinnonlähteitä on. Sen sijaan huomaavaista ja hyvännäköistä miestä ei joka oksalla kasva. Pitäisin kiinni luonteeltaan hyvästä miehestä jos sellaisen löytäisin. Sitä voi aina opastaa seksiasioissa tai sitten vaan tyytyä siihen vähän huonompaan seksiin. Hyvästä rakastajasta taas on vaikeampi kouluttaa huomaavaista puolisoa, jos on pelimiesluonne...
"Sen sijaan huomaavaista ja hyvännäköistä miestä ei joka oksalla kasva"
Tämähän se olisi. Ja jos mies on hyvännäköinen, niin ei välttämättä haittaa ainakaan minua niin paljon vaikka hän olisi huono sängyssä.
Hyvännäköisen ihmisen kanssa paneminen on jo itsessään mulle iso nautinnon lähde, vaikka se kumppani ei olisikaan taitava. Kauniin/komean ihmisen läsnäolo tuottaa jo itsessään nautintoa minulle.
Mulla sama tilanne. Miehellä takana pitkä avioliitto jossa vähän seksiä.
Mun kanssani on hyvin kiihkeä, jaksaa hyväillä mua mutta kun päästään peiton alle, se on pikaisesti sisään, muutama työntö ja se on siinä. Siis mitä ihmettä? Miksi teette näin miehet? Eikö voi edes hiukan hidastaa? Mitä edes ehtii tuntea jos parissa työnnössä homma on ohi?
Joku asiantuntija sanoi joskus, että jos seksistä ei pysty puhumaan kumppanin kanssa, ei ole valmis sitä harrastamaankaan. Tuossa ohjeessa oli kyse nuorten seksielämästä, mutta näköjään pätee 37-vuotiaisiinkin.
Mikään en lopulta parisuhteessa suju loputtomiin, jos omista toiveista ei pysty keskustelemaan kumppanin kanssa. Jos ap:lla on hyvä kemia miehen kanssa, mutta itse akti ei toimi, on vielä paljon tehtävissä. Jos taas kumppani ei kiihota millään tavalla, peli on menetetty ja kumppani on väärä.
Ketju on liki 15v vanha. Olis mielenkiintosta tietää, miten tässä kävi! Lähtikö ukko vaihtoon, vai onko aapeellä nyt kauniita lapsia?
Törmännyt myös naisiin jotka ei pahemmin kertoneet mitä halusivat ja sitten vaikka kertoivatkin ja sitä toivetta noudatin, niin sekään ei jostain syystä kelvanut. Ilmeisesti siinä tulee joku fiiliksen tappava "joutuu aikuista miestä opettaa"-fiilis naiselle ja siinä sitten tuskaisena on kun opetettu koira nyt tekee käskystä vaan eikä mitenkään spontaanisti.
Makaat seksin aikana ihan hiljaa selällään ja esität kuollutta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla sama tilanne. Miehellä takana pitkä avioliitto jossa vähän seksiä.
Mun kanssani on hyvin kiihkeä, jaksaa hyväillä mua mutta kun päästään peiton alle, se on pikaisesti sisään, muutama työntö ja se on siinä. Siis mitä ihmettä? Miksi teette näin miehet? Eikö voi edes hiukan hidastaa? Mitä edes ehtii tuntea jos parissa työnnössä homma on ohi?
Miehillä tuskin on olemassa kollektivista tajuntaa keskenään. Kyse on yksilöstä, ei sukupuolesta. Avaa suusi ja keskustele tästä kumppanisi kanssa!
Nainen makaa lahnana hiljaa ja valittaa että seksi on paskaa?
Sano mitä haluat. Ei miehetkään ole mitään ajatustenlukijoita.
Hankit sen airfraijerin vai mikä se taikavärkki onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Törmännyt myös naisiin jotka ei pahemmin kertoneet mitä halusivat ja sitten vaikka kertoivatkin ja sitä toivetta noudatin, niin sekään ei jostain syystä kelvanut. Ilmeisesti siinä tulee joku fiiliksen tappava "joutuu aikuista miestä opettaa"-fiilis naiselle ja siinä sitten tuskaisena on kun opetettu koira nyt tekee käskystä vaan eikä mitenkään spontaanisti.
No siis jos joka ikinen seksikerta pitää erikseen miehelle kertoa, että mistä tykkää, niin sehän kertoo vaan siitä, ettei sitä miestä kiinnosta kuunnella mitä minä haluan ja mistä pidän. Viesti menee tuulitunnelin kautta yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos...
Eli joo, silleen spontaanisti pitää osata tehdä sitä, mistä toinen pitää, ettei siitä tarvitse sataa kertaa sanoa, että "koske tuosta noin. Koske tuosta noin. Koske tuosta noin. Koske tuosta noin. Niin tuosta kun kosket noin. Tuosta koske ja noin. Koske tuosta noin...."
Mihin lisääntymisiän ohittaneet tarvitsee parisuhdetta tai seksiä?37 on vanha ja usein levahtanut..joka paikasta.
Vierailija kirjoitti:
Jos miehesi olisi vaikka surkea virkkaaja tavatessanne niin eihän tarkoita että olisi surkea siinä ikuisesti. Otatte vain virkkukoukun yhdessä käteenne ja opetat hienovaraisesti kädestä pitäen. Jos aiotte yhdessä virkkailla niin miksi se pelkästään mies olisi joka virkkujäljestä määräisi, toki keksitte sopivan tavan molemmille?
Ja kevväämmällä sitten virpomaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Törmännyt myös naisiin jotka ei pahemmin kertoneet mitä halusivat ja sitten vaikka kertoivatkin ja sitä toivetta noudatin, niin sekään ei jostain syystä kelvanut. Ilmeisesti siinä tulee joku fiiliksen tappava "joutuu aikuista miestä opettaa"-fiilis naiselle ja siinä sitten tuskaisena on kun opetettu koira nyt tekee käskystä vaan eikä mitenkään spontaanisti.
No siis jos joka ikinen seksikerta pitää erikseen miehelle kertoa, että mistä tykkää, niin sehän kertoo vaan siitä, ettei sitä miestä kiinnosta kuunnella mitä minä haluan ja mistä pidän. Viesti menee tuulitunnelin kautta yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos...
Eli joo, silleen spontaanisti pitää osata tehdä sitä, mistä toinen pitää, ettei siitä tarvitse sataa kertaa sanoa, että "koske tuosta noin. Koske tuosta noin. Koske tuosta noin. Koske tuosta noin. Niin tuosta kun kosket noin. Tuosta koske ja n
No toki nyt sitä naisen toivetta ihan oma-aloitteisesti noudatan, mutta kun sekin vaikuttaa naista alkavan tylsistyttämään. Ilmeisesti joka seksikerran pitäisi olla joku uusi ällistyttävä seikkailu eikä riitä vain se niinkuin miehelle että vähän survoo ja se riittää.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on siittänyt kolme lasta tähän maailmaan, niin voidaan olla aika varmoja että hän on harrastanut seksiä aiemminkin :D
Jos ei 15 vuoden parisuhteessa ole oppinut kuin tuikkaamaan sisään ja hetken tökkimään, niin voi sanoa miehen olevan kehityskelvoton.
No jopas puolustellaan näitä huonoja sänkymiehiä sillä, että niitten eksät eivät varmaan ole tykänneet seksistä. Kyllä se on todennäköisempää, että ero on tullut miehen huonojen sänkytaitojen vuoksi, haloo! Ei se muuksi muutu.
Naisella se on sitten helppoa kun on hyvä sängyssä vain sillä että antaa miehen survoa, mies kun on vähään tyytyväinen. Miehen pitää sitten tehdä vaikka mitä temppuja jotta olisi naiselle hyvä sängyssä.
Kokeneena naisena sinä tietenkin koulutat tästä hiomattomasta timantista oikean seksipedon sinun makuusi.
Eli kerro mitä haluat ja mistä pidät.. tai vaikka näytä. Jos mies ei ymmärrä, ei halua tyydyttää kuin omat tarpeensa, niin olet ainakin yrittänyt. Jos nyt jätät miehen ja et kerro tuntemuksistasi, niin myöhemmin ehkä kadut sitä.. entäpä jos hän onkin oikein halukas oppimaan ja haluaa tehdä sinut onnelliseksi kaikin puolin. Ja jos hänen exä ei ole seksistä piitannut tai juuri halunnut "pikaista", niin ehkä hän ei ymmärrä, että joku ei vaan siitä pidä. Eli suu rohkeasti auki :)