Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erektio epätyypillisessä tilanteessa

Vierailija
17.04.2020 |

Missä erikoisessa, yllättävässä tai epätyypillisessä tilanteessa olet nähnyt jollain miehellä erektion? :) Ja mieluiten niitä positiivisia ja hauskoja kokemuksia.

Kommentit (149)

Vierailija
141/149 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran berliiniläisessä saunassa alalauteilla oleva mies tsekkaili jonkun aikaa mua ja alkoi sitten runkkaamaan itseään. Kyseessä oli ihan ns. normisauna saksalaisittain (useampi sekasauna samassa paikassa) mutta just tuolla saunassa ei ollut ketään muita. En ollut tilanteesta moksiskaan vaan levitin jalkani niin että sellainen varttikova kullini oli mahdollisimman hyvin hänelle esillä. Kaveri sitten runkkasi loppuun saaka, kiitti minua ja poistui suihkuun.

Vierailija
142/149 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M42 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni. Olimme ystäväni kanssa viettämässä kotonamme iltaa ja vähän siinä saunottiinkin. Mies tuli omista menoistaan ja meni jälkeemme lauteille, yksin siis. Hetken päähänpistosta ehdotin ystävälleni, että mitäs jos mentäisiin vielä löylyihin mieheni seuraksi.

Kovin pitkään siinä ei ehditty olla kun huomasin miten mieheni vähän vääntelehti ja meni hiljaiseksi. Sieltä se kalu nousi hiljalleen ihan täyteen loistoon. Vähän nolon oloisena hän siinä aluksi yritti jotenkin peitellä sitä, mutta rauhoittui kun sanoin että antaa olla vaan. Ystäväni katseli hymyillen ja sanoi ettei häntäkään haittaa ollenkaan.... Mies taisi olla kuitenkin vähän innoissaan, vaikka yritti siinä olla tyynesti :)

Seisooko miehelläsi kun näkee sinut alasti vai aiheuttiko ystävä seisokin? Teittekö jotain kiusoitellaksennne miestä? Olen ollut parhaimmillaan viiden kauniin naisen kanssa saunomassa ainoana miehenä, yksi naisista oli puolisoni mutta ei mulla ollut hankala estää stondista kun ei tilanteessa ollut mitään seksuaalista. Ei vaikka oli vierasta isoa kiinteää tissiä ja posliinipillua näköpiirissä.

Tiedätkö M42, on ihan turhaa avautua jokaisessa spontaaneja erektioita käsittelevässä ketjussa ”mulla ei ainakaan koskaan seiso, enkä ole koskaan nähnyt kellään muullakaan seisovan”. Se kun ei ketään kiinnosta. Koita ymmärtää, että toiset on vähän viriilimpiä ja tilanteet erilaisia.

Perusta vaikka ketju ”Oletko nähnyt velttoja peniksiä” ja juttele siellä niiden kanssa, joita kiinnostaa. Tuossa edellä on pari muutakin jo esittänyt samanlaisen pyynnön.

Vai pitäiskö sun haaveilla näistä saunoissa nökemistäsi puoliheijareista noissa fantasiakeskusteluissa? Olisi sääli jos joku teini kuvittelee että on ihan tavallista nää saunaseisokit ja esittelee sitten ylpeänä omaansa. Voi olla ettei yhteissaunakutsuja tule sen jälkeen. Ymmärrän että teillä miestenpuolen saunassa hengailevillä pallomahoilla on oma tapanne hahmottaa miesten heijareita mutta mitenkään yleistä ei saunastondikset ole.

Ainakin isommissa kaupungeissa on menty henkisesti jo niin paljon eteenpäin, ettei porukka enää pakoile kesken kaiken uimahallin suihkusta, jos veri vähän alkaa kiertää. Jotkut jopa esittelee. Eri asia varmaan jossain landella, missä homottelut ja muu vastaava todellisuudesta vieraantuminen on edelleen arkipäivää. Ja mä en ole mikään pallomaha kyttääjä, vaan nuori mies.

Pervo sinä olet! Häpeä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/149 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armeijassa kun lämpö mitattiin perseen kautta.

Vierailija
144/149 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on outoa. Mulla ei alkanut edes nätin 4-kymppisen urologin tunnustellessa eturauhastani.

M54

Vierailija
145/149 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen laittaut joskus piloillani halkaisijaltaan 10-15cm kumipallon  uimarannalla uimahousuihini. Arvatkaa, onko ollut ihailevia katseita. Jotkut naiset purskahtavat jopa nauruun.

Vierailija
146/149 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on outoa. Mulla ei alkanut edes nätin 4-kymppisen urologin tunnustellessa eturauhastani.

M54

Ehkä nuori mies reagoi paljon helpommin?

Vierailija
147/149 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan viikko sitten kun olin työkaverin mökillä saunomassa. Oltiin vähän maisteltu ja kaveri käveli järvestä saunaan. Siinä huomasin ensiksi että kaveri oli sheivaillut, sänki jäljellä. Välillä itse myös nivusia siistin. Kohta menin löylyyn perässä. Sit tää kaveri meni alalauteelle, saippuoi itsensä. Kysyi vielä että haittaako jos vähän sheivailee. Ei haittaa sanoin. Siinä se veteli koko alakerran sileäksi edessäni. Mulla seisoi ihan hulluna mut en vaan lähtenyt poiskaan. Tuijotin vaan kaveria. Kun oli valmis niin tarjoutui ajeleen myös mut, naurahti että helpompi ajaa kun seisoo. Kieltäydyin mut näin jälkikäteen ajatellen niin olishan se voinut olla mielenkiintoinen kokemus;) En tiiä mitä vaimo olis sanonut kun karvat olis lähtenyt saunaillassa. Niin, tuo kaveri on myös naimisissa naisen kans mut onkohan se myös miehiin päin?

Vierailija
148/149 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M54

Minulla ainakin seisoi kun naislääkäri sormetti eturauhaseni. Olin tuolloin kolmikymppinen.

Vierailija
149/149 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M54

Ehkä nuori mies reagoi paljon helpommin?

Homo se on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi