Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erektio epätyypillisessä tilanteessa

Vierailija
17.04.2020 |

Missä erikoisessa, yllättävässä tai epätyypillisessä tilanteessa olet nähnyt jollain miehellä erektion? :) Ja mieluiten niitä positiivisia ja hauskoja kokemuksia.

Kommentit (137)

Vierailija
121/137 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämäni noloimmat ja ikävimmät erektiot olivat Floridassa Disney Worldissa kun olin siellä kavereiden kanssa krapulassa ha jostain syystä koko päivän seisoi ja shortsit jalassa.

Minni on Hot.

Vierailija
122/137 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn säännöllisesti n. 6 viikon välein brassi sokeroinnissa. Hyvin usein tulee ns. puoli seisokki.

Tuttu kosmetologi sanoo usein että olet pitänyt itsesi hyvässä kunnossa kun noin käy. Ei mitään noloutta kummallakaan.  Mies 64 vuotta.

Mä käyn myös brassisokeroinnissa ja mulla on välillä ihan täysi seisokki.

M55

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/137 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn säännöllisesti n. 6 viikon välein brassi sokeroinnissa. Hyvin usein tulee ns. puoli seisokki.

Tuttu kosmetologi sanoo usein että olet pitänyt itsesi hyvässä kunnossa kun noin käy. Ei mitään noloutta kummallakaan.  Mies 64 vuotta.

M55

Kyllä se tuo taitaa noloin olla. Samassa paikassa käynyt 1,5 vuotta, joka kerta tulee erektio. Sanoin jo ekalla kerralla kun oli vielä housut jalassa että nolottaa, jos... Ei kuulemma haittaa, niin käy monelle. Ja on käynyt joo. Pyydän kumminkin anteeks kun näin käy, kyllä se siitä laskee kun karvat vähenee. 

Vierailija
124/137 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiihottaa kovasti ajatus, että saisin aiheutettua jollekin erektion epätyypillisessä tilanteessa, vaikka töissä kokouksessa. Miten tuollainen voisi onnistua ilman kosketusta? 

Vierailija
125/137 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat ottamaan suihin etusormeltasi.

Puristat hauksillasi (jos sulla on sellaiset) tissisi yhteen.

Tiputat kynän lattialle ja nostat sen ylös perse pystyssä.

Miksi et itse tajua näitä asioista??

Vierailija
126/137 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M55

Kyllä se tuo taitaa noloin olla. Samassa paikassa käynyt 1,5 vuotta, joka kerta tulee erektio. Sanoin jo ekalla kerralla kun oli vielä housut jalassa että nolottaa, jos... Ei kuulemma haittaa, niin käy monelle. Ja on käynyt joo. Pyydän kumminkin anteeks kun näin käy, kyllä se siitä laskee kun karvat vähenee. 

Ei minua seisokki sokerinissa nolota yhtään, sille ei vaan voi mitään. Lisäksi sokeroinnin tekijä sanoi että helpompi on tehdä operaatio kun on pientä jäykkyyttä.

Vierailija
127/137 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kun lääkäri tarkastaa eturauhasen koon tulee todella kova seisokki. Se on kuulemma normaalia.

Vierailija
128/137 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on tuo mainitsemasi "erektio" kun en tunne tuota?

Voiko sen syödä? Vai onko se jokin ruumiinosa..

En tunne noin vierasta sanaa..

Vierailija
129/137 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varmaan elänyt tylsän elämän kun ei muistu muita epätavallisia tilanteita mieleen kuin yksi. Ja sekin varmaan siksi että oikeasti kiihotuin siitä.

Kaverin broidin kaveri oli tosi kummallinen tyyppi, punkkari jolla metrin verran tukkaa ja aivan jäätävät viikset. Silti jotenkin oudon komea, ja kaikki tytöt tykkäs siitä kun oli hyvä puhumaan. Hiukan arastelin häntä kun oli just sellainen villi tapaus ja itse olin hiljaisempi, siihen aikaan ujo jopa. Kerran tää tyyppi tuli jonkun selvästi vanhemman naisen kanssa umpitunnelissa samoihin kesäjuhliin, ja näin kun tämä naisseuralainen hieroi muka salaa pöydän alla miehen haaroja. Molemmat oli tosin niin tolkuttoman juovuksissa ettei se ihan niin salaa käynyt kuin luultavasti kuvittelivat. Istuin kumminkin siinä ihan vieressä joten näin että siinäkin tilassa miehellä oli etumus ihan juhlakunnossa. Pari sai jollain tapaa riidan aikaiseksi, nainen otti ja lähti ja mies pomppasi seisomaan ja huutamaan jotain perään. En yhtään tiedä mitä, pystyin vain katselemaan sepaluksesta tönöttävää kookasta kalua. Mies vielä huojahteli hiukan joten se tuli välillä kohti ja välillä loittoni - hypnotisoivaa :D Oli ihan tekeminen etten kysynyt saanko hoitaa homman loppuun, jos saisin aikakoneen niin varmana edes kysäisisin.

Siitä hetkestä alkoi puolentoista vuoden yksipuolinen ihastus.

Vierailija
130/137 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TJ=erektioiden määrä kirjoitti:

Minulle tuli armeijassa yllättäen erektio on kun käskettiin asento!

90-luvun puolivälissä armeijassa kuulin jutun jossa aamulla kun tuvan oven eteen piti aina mennä mies kun huudettiin huomio, yhden tuvan edessä oli mies jolla jäätävä seisokki ja housut telttana, kapiainen oli huutanut että mies vaihtoon siitä tuvasta ja heti :D

Vierailija
131/137 |
08.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh

Vierailija
132/137 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso tykkää ottaa minun etumuksesta kiinni rajusti ja puristaa pari kertaa mikä aiheuttaa seisokin. Tämän hän tekee tarkoituksella kaupassa, bussissa yms. Tykkään kyllä.

Vierailija
133/137 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä tällä viikolla kahvitauolla kun todella upea pyöreä pyllyinen tumma siivooja pyllisteli siivotessaan kahvihuonetta. Iski heti kunnon seisokki päälle. Hänkin varmaan näki etumuksen pulloituksen kun jouduin nousee ylös. Niin upeaa takapuolta en ole kyllä koskaan aikaisemmin livenä nähnyt.

Vierailija
134/137 |
23.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50v tukevahko perus naisn. Teen fysioterapetin työtä. Vastaanotolle tuli 26v todella komea ja hyväkroppainen mies. Käyntien aikana tutustuttiin. Häntä vaivasi selän välilevyn pullistumat joita hoidettiin osin manuaalisesti ja osin jumppaamalla. 

Mies tuli aina harmaissa löysissä shortseissa vastaanotolle.   Näytin vastaanotolla hänelle erinäisiä liikkeitä " olin doggy style tyyppisessä venytys asennossa". Mies seisoi takana ja otti mallia.

Pää kallellaan oikealle, oikealla oli myös peili.. 

Näin  peilistä miten hän tuijottaa persettäni ja shortsien etumus nousee... En tiennyt oikein itsekkään miten suhtautua ja mitä tehdä. Nousin ylös ja käskin hänen kokeilla. Aivan valtava erektio päällä naama häpeästä punaisena mies teki venytyksen. 

Oli pakko sanoa että tuo on ihan normaalia, tämä asento lisää verenkiertoa. 

Töissä on muutaman kerran tullut vastaan erektio. Eikä noihin oikein enää suhtaudu mitenkään vakavasti. Normaali ruumiin toiminto joka aktivoituu helposti kosketuksesta 

Vierailija
135/137 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilullinen kroppa tuntuu toimivan joissakin isojen kaupunkien uimahalleissa kuin kutsuna. Meinaan aika monta kertaa tullut viereiseen suihkuu joku heiluttelemaan kullia, vilkuilemaan ja virittelemään puoliheijaria. Vanhempien setien kohdalla lähden aika pian saunaan, mutta silloin kun toinen on myös nuori ja komee, niin saatan jäädä itekin katselemaan. Siinä on tosin se riski, että alkaa hetken päästä itselläkin kangistumaan.

Vierailija
136/137 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn nais hierojalla hierottavana hän hieroi etureisiäni edeten kohti nivusiani jalassani löysät bokserit öljytyt sormet hipaisvat tahattomasti kiveksiäni jolloin alkoi kaluni kohota juhla kuntoon punahan nousi molempien poskille mutta hieronta jatkui normaalisti lopuksi hän sanoi kun maksoin et todella kireät nivuset mulla hymyillen olisin maksanut mitä vain kun hän ois öljytyllä kädellään purkanut paineeni jotka sitten kotona itse hoidin paineet pois 58 v mies

Vierailija
137/137 |
31.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn nais hierojalla hierottavana hän hieroi etureisiäni edeten kohti nivusiani jalassani löysät bokserit öljytyt sormet hipaisvat tahattomasti kiveksiäni jolloin alkoi kaluni kohota juhla kuntoon punahan nousi molempien poskille mutta hieronta jatkui normaalisti lopuksi hän sanoi kun maksoin et todella kireät nivuset mulla hymyillen olisin maksanut mitä vain kun hän ois öljytyllä kädellään purkanut paineeni jotka sitten kotona itse hoidin paineet pois 58 v mies

Minulla hieronta eteni siihen, että nainen otti ensin suihin ja sen jälkeen ratsasti kaluni päällä ja spermani lensi lopulta hänen pillunsa sisään