Erektio epätyypillisessä tilanteessa
Missä erikoisessa, yllättävässä tai epätyypillisessä tilanteessa olet nähnyt jollain miehellä erektion? :) Ja mieluiten niitä positiivisia ja hauskoja kokemuksia.
Kommentit (137)
Suunniteltiin aikoinaan naimisiin menoa ja pitihän sitä käydä tanssimassa, tai siis harjoitella sitä ennen häitä. No mentiin appivanhempien kanssa paikalliseen kapakkaan. olin kovin vielä herkkä mies silloin. Anoppi otti tiukkaan otteeseen. Siinä sitä olin tiukassa otteessa kun alko alakerran elämä. Täysin lupaa pyytämättä tuo ketale otti ja jäykisty. Tilanteessa ei ollut mitään seksuaalista. En todellakaan koe mitään anoppia kohtaan. Mutta niin vaan se tapahtu. Ja kyllä. Anoppi huomasi sen. Tokasi että sitähän ollaan tunteella mukana. Voi sitä häpeän määrää. Asiasta ei olla enään puhutti sen jälkeen.
ei ehkä niin epöätyypillinen tilanne: Saunan lauteilla. Kaverin vaimo tuli seuraksi, istui vastapäätä ja paljaaksi ajellut pillunhjulet täysin esillä, jalat lauteilla koukussa... en voinut mitään. Kaveri hymähteli ja rajhotteli että on ok. suihkussa nolottti heilua kulli pystyssä. Joku niitten jutt kai. naurulla selvittiin
Kuulotestissä kun on istunut selkä testaajaan, joka on jokaisella kerralla ollut naispuolinen, päin tai kopissa seinää tuijotellen kuulokkeet korvilla ja vastausnappi kädessä.
Siinä on sopivassa määrin tahattomasti yhdistynyt BDSM:stä tuttuja piirteitä huolenpitoon tilanteessa, jonka ei pitäisi olla seksuaalinen.
Ensinnäkin, kuulokkeet, ja joissain tilanteissa koppi, ovat pyrkineet eristämään kuulon niin, etten kuule kuin sen, mitä testaaja haluaa. Istuminen niin, etten ole nähnyt testaajaa, on taas luonut valta-asetelman kun testaaja on tiennyt kaiken, mitä tilanteessa tapahtuu, mutta itse en ole tiennyt kuin sen, mitä luureista kuuluu, ja senkin eteen on joutunut ajoittain pinnistelemään. Testaaja on myös päättänyt sen, mitä tilanteessa tapahtuu, ja tarkkaillut toimintaani samalla, kun omana osana on vain ollut toimia ohjeiden mukaan.
Toisaalta tuohon valta-asetelmaan on, kuten sanottua, liittynyt huolenpito kun tarkoituksena on ollut testata, että aisti on kunnossa ja yhdellä kerralla selvittää, että missä on vika.
M35
Vierailija kirjoitti:
M42 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni. Olimme ystäväni kanssa viettämässä kotonamme iltaa ja vähän siinä saunottiinkin. Mies tuli omista menoistaan ja meni jälkeemme lauteille, yksin siis. Hetken päähänpistosta ehdotin ystävälleni, että mitäs jos mentäisiin vielä löylyihin mieheni seuraksi.
Kovin pitkään siinä ei ehditty olla kun huomasin miten mieheni vähän vääntelehti ja meni hiljaiseksi. Sieltä se kalu nousi hiljalleen ihan täyteen loistoon. Vähän nolon oloisena hän siinä aluksi yritti jotenkin peitellä sitä, mutta rauhoittui kun sanoin että antaa olla vaan. Ystäväni katseli hymyillen ja sanoi ettei häntäkään haittaa ollenkaan.... Mies taisi olla kuitenkin vähän innoissaan, vaikka yritti siinä olla tyynesti :)
Seisooko miehelläsi kun näkee sinut alasti vai aiheuttiko ystävä seisokin? Teittekö jotain kiusoitellaksennne miestä? Olen ollut parhaimmillaan viiden kauniin naisen kanssa saunomassa ainoana miehenä, yksi naisista oli puolisoni mutta ei mulla ollut hankala estää stondista kun ei tilanteessa ollut mitään seksuaalista. Ei vaikka oli vierasta isoa kiinteää tissiä ja posliinipillua näköpiirissä.
Tiedätkö M42, on ihan turhaa avautua jokaisessa spontaaneja erektioita käsittelevässä ketjussa mulla ei ainakaan koskaan seiso, enkä ole koskaan nähnyt kellään muullakaan seisovan. Se kun ei ketään kiinnosta. Koita ymmärtää, että toiset on vähän viriilimpiä ja tilanteet erilaisia.
Perusta vaikka ketju Oletko nähnyt velttoja peniksiä ja juttele siellä niiden kanssa, joita kiinnostaa. Tuossa edellä on pari muutakin jo esittänyt samanlaisen pyynnön.
Oikeasti rasittaa nämä sinun juttusi joita tänne päivittäin kirjoittelet, näet jokanpaikassa eriasteisia erektioita. On ihan hyvä todeta että meidän muiden uimaloissa niitänei näy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni. Olimme ystäväni kanssa viettämässä kotonamme iltaa ja vähän siinä saunottiinkin. Mies tuli omista menoistaan ja meni jälkeemme lauteille, yksin siis. Hetken päähänpistosta ehdotin ystävälleni, että mitäs jos mentäisiin vielä löylyihin mieheni seuraksi.
Kovin pitkään siinä ei ehditty olla kun huomasin miten mieheni vähän vääntelehti ja meni hiljaiseksi. Sieltä se kalu nousi hiljalleen ihan täyteen loistoon. Vähän nolon oloisena hän siinä aluksi yritti jotenkin peitellä sitä, mutta rauhoittui kun sanoin että antaa olla vaan. Ystäväni katseli hymyillen ja sanoi ettei häntäkään haittaa ollenkaan.... Mies taisi olla kuitenkin vähän innoissaan, vaikka yritti siinä olla tyynesti :)
Seisooko miehelläsi kun näkee sinut alasti vai aiheuttiko ystävä seisokin? Teittekö jotain kiusoitellaksennne miestä? Olen ollut parhaimmillaan viiden kauniin naisen kanssa saunomassa ainoana miehenä, yksi naisista oli puolisoni mutta ei mulla ollut hankala estää stondista kun ei tilanteessa ollut mitään seksuaalista. Ei vaikka oli vierasta isoa kiinteää tissiä ja posliinipillua näköpiirissä.
Tiedätkö M42, on ihan turhaa avautua jokaisessa spontaaneja erektioita käsittelevässä ketjussa mulla ei ainakaan koskaan seiso, enkä ole koskaan nähnyt kellään muullakaan seisovan. Se kun ei ketään kiinnosta. Koita ymmärtää, että toiset on vähän viriilimpiä ja tilanteet erilaisia.
Perusta vaikka ketju Oletko nähnyt velttoja peniksiä ja juttele siellä niiden kanssa, joita kiinnostaa. Tuossa edellä on pari muutakin jo esittänyt samanlaisen pyynnön.
Vai pitäiskö sun haaveilla näistä saunoissa nökemistäsi puoliheijareista noissa fantasiakeskusteluissa? Olisi sääli jos joku teini kuvittelee että on ihan tavallista nää saunaseisokit ja esittelee sitten ylpeänä omaansa. Voi olla ettei yhteissaunakutsuja tule sen jälkeen. Ymmärrän että teillä miestenpuolen saunassa hengailevillä pallomahoilla on oma tapanne hahmottaa miesten heijareita mutta mitenkään yleistä ei saunastondikset ole.
Ainakin isommissa kaupungeissa on menty henkisesti jo niin paljon eteenpäin, ettei porukka enää pakoile kesken kaiken uimahallin suihkusta, jos veri vähän alkaa kiertää. Jotkut jopa esittelee. Eri asia varmaan jossain landella, missä homottelut ja muu vastaava todellisuudesta vieraantuminen on edelleen arkipäivää. Ja mä en ole mikään pallomaha kyttääjä, vaan nuori mies.
Asun Helsingissä ja harrastan kuntouintia ja saunon. Ei erektioita, toki erikokoisia kulleja. Kuten tiedät, kuulin tilavuus vaihtelee. Erektiota jossa kulli olisi havaittavastinkoholllaan en ole nähnyt. Koskaan. En myöskään ole koskaan nähnyt seisokkia yhteissaunassa. Se olisi noloa. Pari kertaa on minulla ollut lähellä kun sileän pullea reisi istuu kiinni omaani, mutta ei, ei ole tullut erektiota. Tee kuten aikaisemmin joku ehdotti: kirjoita novellit novelleina.
Nuorena miehenä, josta on jo aikaa, kiihotuin kiusallisesti kaverini äidistä. Hän oli lääkäri, ja kerran kysyin et onkohan kaulassni oleva patti vaarallinen. Hän oli juuri lähdössä johonkin juhliin, ja oli meikkaamassa, mutta sanoi että voisi vilkaista. Hän pyysi minua meneemään makamaan olohuoneen sohvalle, kun siinä oli paras valo. Hän totesi et kyseessä on rasvapatti, eikä sille tarvitse tehdä mitään. Tilanne oli kiusallinen, koska hänen tutkiessaan rintansa osuivat minuun ja huulipunan ja hajuden tuoksu nostivat kaluni pystyyn. Hän oli tietenkin niin kuin ei olisi huomannut mitään.
Näin 45-vuotiaana harvemmin enää iskee yllättäviä erektioita mutta kesälomareissulla istuin allasbaarissa olut kädessä ja seurailin kun vaimon 10v nuorempi sisko leikkii altaassa meidän pojan kanssa. Treenattu kroppa bikineissä ja ajatus harhailee ja kulli kovenee uimashortseissa.
Tulevat pois altaasta ja suihkuun. Näen nöpöttävät nännit märissä bikineissä. En muista koska viimeksi olisin ollut ihan kivikovana kulliin koskematta.T-paita päällä onneksi niin ei suoraan näkynyt.
Anoppi hiero harteita. Istuin kovalla puupenkillä joka mielestäni saattoi aiheuttaa jöpötyksen. Herran jumala sitä häpeän määrää. Kädet munilla ja anoppi vielä huomas. Kysyi että taidat ajatella tytärtäni. Enään ikinä ei anoppi koskettele minua!
Käyn säännöllisesti n. 6 viikon välein brassi sokeroinnissa. Hyvin usein tulee ns. puoli seisokki.
Tuttu kosmetologi sanoo usein että olet pitänyt itsesi hyvässä kunnossa kun noin käy. Ei mitään noloutta kummallakaan. Mies 64 vuotta.
En tiedä, mistä johtuu, mutta omasta mielestä on aika epätyypillistä että tulee kivikova seisokki väsyneenä. Esimerkiksi töissä aamu/yövuorossa kun ei edes ajattele mitään seksuaalista, naisia ei näy missään mutta väsyttää ihan kauhiasti niin yhtäkkiä huomaa kullin olevan kuin lasidildo. Eikä tahdo laskea millään, vaikka mitä mahdollisimman epäseksuaalista yrittää ajatella🤨
M46 kirjoitti:
En tiedä, mistä johtuu, mutta omasta mielestä on aika epätyypillistä että tulee kivikova seisokki väsyneenä. Esimerkiksi töissä aamu/yövuorossa kun ei edes ajattele mitään seksuaalista, naisia ei näy missään mutta väsyttää ihan kauhiasti niin yhtäkkiä huomaa kullin olevan kuin lasidildo. Eikä tahdo laskea millään, vaikka mitä mahdollisimman epäseksuaalista yrittää ajatella🤨
Ei siinä ole mitään ihmeellistä, käynyt joskus bussissakin kun nukahdellut välillä. Miehen elimistö treenaa ja pitää elimet kunnossa unen aikana. Joskus jotunut bussista noussessa laittamaan repun haaran eteen ettei ole pullotus näkynyt.
Rokotuksessa. Flunssarokkotteen antoi niin upea sairaanhoitaja. Tiukat valkoiset housut, joita ihastelin kävellessäni hänen perässään vastaanottohuoneeseen. Tai no pyllyähän minä ihastelin. Istuuduttuamme tuoleihimme hän rullasi itsensä niin lähelle että polveni kosketti reittä. Katsoi koko ajan silmiin kun selitti jotain rokotteesta. Silloin tunsin että nyt alkaa seisoa. Rokotetta pistettäessä kiinnitin katseeni sen kolmen sekunnin ajaksi hänen jalkojensa väliin ja ehdin ajatella että hänen pillunsa on tuossa ihan lähellä. Nousin ylös tuolista ja seisova muna erottui housuistani ihan selvästi. Poistuin paikalta, kotona vedin käteen.
Hauska avauskysymys onkin muuttunut peräkammarin poikien haaveilutarinoiden foorumiksi!
Vierailija kirjoitti:
Hauska avauskysymys onkin muuttunut peräkammarin poikien haaveilutarinoiden foorumiksi!
Kai se jokin pervous tuokin on, että käy heittämässä jotain peräkammarin pojista jokaiseen tarinaan, jollaista itselle ei ole koskaan tapahtunut? Onko se nimenomaan tuon kirjoittaminen joka saa seisomaan, vaiko enemmän se että pääset vähän salaa kuitenkin fantasioimaan, että jospa se olisikin minulle tapahtunut?
Talkkarihommissa yllätin yhden taloyhtiön upeimmista naisista kusemassa takapihan viemärikaivoon. Kaivo oli yhden parvekkeen alla mutta varaston ovi aukeaa suoraan siihen. Rouvalla näytti olevan ruskeat pillunkarvat. Anteeksi ja itse en saanut sanaa suustani kun mietin että näkikö hän että kullini alkoi jököttää kun katselin housujen nostelua.
Kaikessa viattommudessa olisi voinut vilauttaa sulle vähän kulliaa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän ristiriitaiset fiilikset itselle tuli, kun sattumalta näin ystäväpariskunnan miehen aamuseisokin. Oltin yhteisellä hiihtoreissulla ja vuokrattiin yhteinen möksä viikoksi Åresta viime talvena. Olin aamupalan laitossa ja muut nukku vielä. Tämä herra sitten pelmahti boksereissaan veskimatkalla heidän makuuhuoneestaan ja ihan täysi pullotus näkyvillä. Pokka naamalla vain huomenet vaihdettiin ja tilanne oli siinä. Teki mieli kyllä nähdä enemmän, myönnetään.
Olisi voinut sulle vähän "vahingossa" ohi mennessään kullia vilauttaa. Siinä mitään pahaa olisi ollut.
Elämäni noloimmat ja ikävimmät erektiot olivat Floridassa Disney Worldissa kun olin siellä kavereiden kanssa krapulassa ha jostain syystä koko päivän seisoi ja shortsit jalassa.
Vapaapalokuntalaisryhmäni miesten kanssa saunoessa tuli kerran täysi seisokki päälle täysin yllättäen. Tilanne oli tosi ahdistava, ei voinut nousta ja lähteä poiskaan. En ole koskaan kaihtanut miesten kanssa saunomista seisokin pelossa vaikka hieman bi-henkinen olenkin. En tiedä kehtaanko enää jatkossa. M24