Erektio epätyypillisessä tilanteessa
Missä erikoisessa, yllättävässä tai epätyypillisessä tilanteessa olet nähnyt jollain miehellä erektion? :) Ja mieluiten niitä positiivisia ja hauskoja kokemuksia.
Kommentit (137)
Kaverilla alkaa helposti seisomaan saunassa / suihkussa, monta kertaa nähnyt
Aukeispa noi uimahallit vielä ennen kesää :) :) Ihanaa katella miehiä uikkareissa, vaikkei seisokkeja oliskaan.
En ole koskaan nähnyt livenä muiden seisovaa penistä kuin omani, en edes puoliheijareita. Käyn kuitenkin uimahallissa ja kuntosalilla yleisissä pesutiloissa ja olen saunonut työ- ja harrasteporukoissa paljon niin tuttujen kuin oudompienkin ihmisten kanssa.
M42 kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt livenä muiden seisovaa penistä kuin omani, en edes puoliheijareita. Käyn kuitenkin uimahallissa ja kuntosalilla yleisissä pesutiloissa ja olen saunonut työ- ja harrasteporukoissa paljon niin tuttujen kuin oudompienkin ihmisten kanssa.
Tylsät piirit
Vierailija kirjoitti:
Olin jotain 16 vee tyttönen ja kesäduunissa K-vaatehuoneella. Oli helteinen kesä ja myymälässä oli todella hiljaista. Myymälään saapui keski-ikänen mies, aika komea ja halusi katsella shortseja hän oli itse pukeutunut farkkuihin. Hän halusi sovittaa niitä ja ohjasin hänet sovituskoppiin. Hän tuli sieltä ulos ohuen houdet shortsit jalassaan ja kysyi mielipidettäni. Aivan selvästi näin hänellä olevan seisokin ja hän ihan selvästi nautti siitä kun tämän huomasin. Olin vähän hämmentynyt enkä saanut katsettani irti hänen kalustaan ja sanoin jotain jota en edes muista. Tunsin rinnassani kiihotukseni ja käteni värisivät vielä silloinkin kun menimme kassalle ja hän maksoi ne. Kotiin päästyäni minun oli pakko masturboida. Hän taisi olla itsensäpaljastelija mutta ihana kokemus! Vieläkin fantasioin siitä, että olisin ollut hänen kanssaan kahden siellä sovituskopissa ja olisin nähnyt tämän komean peniksen. Onko muilla naisilla tällaisia kokemuksia kaupassa?
What do you want to do ?
New mailCopy
Et sä ollut se tyttönen, vaan se shortsiäijä. Miks hei herra NewMailCopy esiinnyt täällä milloin minäkin hahmona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin jotain 16 vee tyttönen ja kesäduunissa K-vaatehuoneella. Oli helteinen kesä ja myymälässä oli todella hiljaista. Myymälään saapui keski-ikänen mies, aika komea ja halusi katsella shortseja hän oli itse pukeutunut farkkuihin. Hän halusi sovittaa niitä ja ohjasin hänet sovituskoppiin. Hän tuli sieltä ulos ohuen houdet shortsit jalassaan ja kysyi mielipidettäni. Aivan selvästi näin hänellä olevan seisokin ja hän ihan selvästi nautti siitä kun tämän huomasin. Olin vähän hämmentynyt enkä saanut katsettani irti hänen kalustaan ja sanoin jotain jota en edes muista. Tunsin rinnassani kiihotukseni ja käteni värisivät vielä silloinkin kun menimme kassalle ja hän maksoi ne. Kotiin päästyäni minun oli pakko masturboida. Hän taisi olla itsensäpaljastelija mutta ihana kokemus! Vieläkin fantasioin siitä, että olisin ollut hänen kanssaan kahden siellä sovituskopissa ja olisin nähnyt tämän komean peniksen. Onko muilla naisilla tällaisia kokemuksia kaupassa?
What do you want to do ?
New mailCopyEt sä ollut se tyttönen, vaan se shortsiäijä. Miks hei herra NewMailCopy esiinnyt täällä milloin minäkin hahmona?
Ihan samaa tulin kirjoittamaan. Alkaa ärsytellä nämä new copy mailin viestit, kun milloin ollaan mitäkin sukupuolta ja -ikäluokkaa! Ja joka ketjuun aiheesta riippumatta löytyy kokemusta, kaikkea 16- vuotiaasta tytöstä keski- ikäiseen ukkoon. Läpi menisi nämä alter egot muutoin, mutta kun tuo omituinen allekirjoitus pitää joka viestin loppuun läväyttää.
Miehelläni alkaa seisoskelemaan monesti silloin kun häntä kiusaan jotenkin, esim. vitsailen hänen kustannuksellaan, tai kutitan, vaikka hän ei haluaisi sitä., tai jos ärsytän häntä. Mielestäni on epätyyppillistä, koska en ole tavannut moista koskaan.
Työterveysasemalla oli urologina joku bulgarialaisen kuulantyöntäjän näköinen "viiksekäs" nainen. Hän kokeili eturauhastani työntämällä sormet anneliin ja silloin tuli erektio, vaikka homma oli todellakin kaikkea muuta kuin mukavaa.
Minulle tuli armeijassa yllättäen erektio on kun käskettiin asento!
Olin tässä jokin aika sitten virtsarakon tähystyksessä. Siinä makailin hoitopöydällä ilman housuja, kolmen naisen ympäröimänä. Hoitaja otti kaluni käteen ja kertoi pesevänsä antiseptisellä puhdistusaineella, sanoi että tämän pitäisi olla ihan lämmintä. Sitten hän laittoi vähän liukastavaa puudutusainetta ja ilmoitti että ollaan valmiita tutkimukseen. Pian viisikymppinen, timmissä kunnossa oleva ja hauskannäköinen naisurologi tuli, esittäytyi ja tarttui kaluuni, ja voitte arvata että...
...koskaan ei ole ollut erektio kauempana. Hyvä kun edes löysivät koko vehkeen. Kun tutkimuksen päätyttyä kuivailin itseäni siitä lammikosta mikä toimenpiteen seurauksena tulee, niin olin todella iloinen siitä, miten hienosti ammattitaitoinen henkilökunta hoiti intiimin ja perin epämukavan toimituksen. Nyt kelpaa taas hankkia erektioita ihan niissä tyypillisemmissä tilanteissa!
Jäänyt mieleen kun aikoinaan silloisen anopin kanssa kahvitellessa juttelumme aihe ajautui seksin pariin. Jotenkin koin juttelun niin kiihottavana, että kaluni koveni. Istuttiin kuitenkin keittiönpöydän ääressä, joten anoppi ei huomannut. Anopin lähdettyä oli pakko vetää pari kertaa käteen.
Vierailija kirjoitti:
Jäänyt mieleen kun aikoinaan silloisen anopin kanssa kahvitellessa juttelumme aihe ajautui seksin pariin. Jotenkin koin juttelun niin kiihottavana, että kaluni koveni. Istuttiin kuitenkin keittiönpöydän ääressä, joten anoppi ei huomannut. Anopin lähdettyä oli pakko vetää pari kertaa käteen.
Hieno tarina.
Teiniaikojen (n. 18v. 19v.)aikainen paras ystäväni oli poika. Hän värjäsi kerran mun hiuksia heidän porukoiden kylpyhuoneessa. Meillä oli uikkarit päällä. Mulla bikinit ja hällä uimashortsit, ettei sotkeennu vaatteet. Siinä mun hiuksia värjätessä hänellä rupesikin yhtäkkiä seisomaan. Oltiin ensin niin kuin mitään ei olis tapahtunut. Paitsi aika tuntui hidastuvan. Hän hieroi mun hiuksiin sitä väriä hitaasti ja hengitti raskaasti. Se oli todella kiihottavaa ja mietin jo että meidän on pakko rakastella. Hän kampasi mun hiukset suoraksi ja sanoi kuiskaten, että hakee meille juotavaa. Ehkä me oltiin siitä väriaineesta vähän sekaisin, sillä just samanlaista kiihkoa ei tullut enää meidän välille sen vuoden aikana. Varmaari tarkoituksella vältettiin tilanteita. Oltiin todella läheisiä ystäviä eikä yritettykään olla mitään muuta. Perhe ja ystävät kyllä yrittivät saada meitä yhteen. Vuosia myöhemmin näimme ja puhuimme, että se olisi ollut oikeasti mahtavaa olla yhdessä. Täydellistä oikeeastaan. Meillä oli vain silloin jo ihan eri elämäntilanne. Ollaan silti molemmat onnellisia nykyään.
Tuli ihan tarina tästä :D
Vierailija kirjoitti:
Mitkä oli juttelun aiheet?
M42 kirjoitti:
Mitäs tänne sitten tulet avautumaan. Eikös ketjussa kysytty ”missä olet nähnyt”. Ihan turhaa ketjun täytettä tulla kertomaan ”en ole nähnyt”.
Vierailija kirjoitti:
M42 kirjoitti:
Mitäs tänne sitten tulet avautumaan. Eikös ketjussa kysytty ”missä olet nähnyt”. Ihan turhaa ketjun täytettä tulla kertomaan ”en ole nähnyt”.
Lähinnä vaan kommenttina noille, jotka näkevät seisokkeja yleisissä tiloissa jatkuvasti. Ei se ihan tavallista nähdäkseni ole, ei edes sekasaunoissa ja pesutiloissa.
M42 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42 kirjoitti:
Lähinnä vaan kommenttina noille, jotka näkevät seisokkeja yleisissä tiloissa jatkuvasti. Ei se ihan tavallista nähdäkseni ole, ei edes sekasaunoissa ja pesutiloissa.
Ongelma on siinä asenteessa, että yleistät oman kokemuksen yleiseksi totuudeksi. Joillakin ihmisillä se on ihan elämäntapa. ”Koska minä tai kolme kaveriakaan ei olla nähty, niin ei niitä silloin näy ja muut täällä valehtelee”. Jokaisella meillä on omat kokemuksemme ja ne voi vaihdella todella paljon. Mistä sinä tiedät vaikka naapurikaupungissa puolella miehissä seisoo aina uimahallin suihkussa, jos et ole siellä koskaan käynyt? Tai vaikka toisella puolella Suomea olevassa kaupungin hallissa aina jollain seisoo.
Et sinä voi tietää mitä missäkin tapahtuu ja mitä kukakin näkee jossain täysin sinun elämänpiirisi ulkopuolella. Sehän tällaisten kysysten pointti onkin, että ihmisiä kiinnostaa muiden kokemukset, jotka voi poiketa radikaalistikin omista kokemuksista.
Vuosia sitten saksalaisen maauimalan nakupuolella ukko makasi aurinkotuolilla kalu täydessä stondiksessa. Näytti siltä, että se oli nukahtanut torkuille. Näky oli hupaisa, kun iso ylöspäin voimakkaasti kaartuva kulli sojotti kohti vatsaa kivikovana. 😅
M42 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M42 kirjoitti:
Tämä totta. Joskus nuorena aikuisena kaveripiiri sekasaunoi ihan innolla, joskus jopa pikku hiprakassa. Ei erektioita.
Uimahallin porealtaassa, kun poreet loppui. Allas toimi aina tietyn ajan ja se piti käynnistää uudelleen napista. Veden alla nuorehkolla komealla miehellä näkyi uikkareissa selvästi sivulle sojottava kivan näköinen jöpötys.